T-Breda

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

Voor de skippy hou ik me nog steeds aanbevolen ;)

Fay-kez
indigo
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 aug 2015, 21:53
Gender: Transgender

Re: T-Breda in augustus

Bericht door indigo »

Zo wat een heerlijke reacties, ben blij dat ik niet gegaan ben en me gevoel gevolgd heb.
ik ben al eerder hier op het forum geweest en heb me toen allicht voorgesteld, ik kan me natuurlijk voorstellen voor de mensen die wel geintereseerd zijn.maar de reacties vind ik echt onprofessioneel en onrespectvol.
Vast clubje duidelijk, en wees blij dat je niet meegemaakt heb wat ik meegemaakt heb in Breda!!jaar in jaar uit, over zoiets lieg ik niet!!
beledigend, oordelend en aanname.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Fay »

Welke reacties ?

Fay
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Emma »

Indigo, je hebt twee berichten geplaatst op het hele forum, en allebei in dit topic. Je hebt je niet voorgesteld, alleen twee nogal prikkelende en niet bijster respectvolle posts in dit topic.

Ik heb geen hekel aan mensen die een discussie willen voeren, ook niet als je tegen dingen ageert die ik zelf belangrijk vind, bijvoorbeeld de zin of onzin van bijeenkomsten als T-Breda. Maar ik heb, zeker nu na je tweede post, niet de indruk dat je op discussie uit bent, dat je alleen maar je eigen veronderstellingen bevestigd wilt zien.

Als je hier alleen komt om te trollen, dan heb ik slecht nieuws: alle vacatures voor die functie zijn vergeven. We zijn erg tevreden met de trolls die we nu hebben, ze laten regelmatig van zich horen vooral op momenten dat het de mods van dit forum totaal niet uitkomt. Ze doen dus goed werk op het juiste moment, en bovendien heb ik geen geluiden gehoord dat ze op korte termijn willen vertrekken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Claire »

Emma schreef:Indigo, je hebt twee berichten geplaatst op het hele forum, en allebei in dit topic. Je hebt je niet voorgesteld, alleen twee nogal prikkelende en niet bijster respectvolle posts in dit topic.

Ik heb geen hekel aan mensen die een discussie willen voeren, ook niet als je tegen dingen ageert die ik zelf belangrijk vind, bijvoorbeeld de zin of onzin van bijeenkomsten als T-Breda. Maar ik heb, zeker nu na je tweede post, niet de indruk dat je op discussie uit bent, dat je alleen maar je eigen veronderstellingen bevestigd wilt zien.

Als je hier alleen komt om te trollen, dan heb ik slecht nieuws: alle vacatures voor die functie zijn vergeven. We zijn erg tevreden met de trolls die we nu hebben, ze laten regelmatig van zich horen vooral op momenten dat het de mods van dit forum totaal niet uitkomt. Ze doen dus goed werk op het juiste moment, en bovendien heb ik geen geluiden gehoord dat ze op korte termijn willen vertrekken.
:clap: :wship: :dance:
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Bep
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2014, 14:02
Gender: Transgender
Locatie: Bilble Belt Centrum

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Bep »

--- verwijderd ---
Bep
Laatst gewijzigd door Bep op 15 aug 2015, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
It's only me, persuing something I'm not sure of
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Veronica »

Bep schreef:Kan niet missen. Typisch indigo. Zal wel weer teveel testo gespoten hebben.
En dat baseer jij op basis van 2 berichten?

Ik ben het niet met Indigo eens, maar oordelen op basis van 2 berichten slaat ook nergens op.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
fenna
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 apr 2015, 11:13
Gender: Vrouw

Re: T-Breda in augustus

Bericht door fenna »

Hallo Bep,

Met de reactie die je geeft, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je een poging doet tot persoonlijke aanval.
Even los gezien van de scherpe houding en het nog niet zichzelf voorstellen van Indigo zelf

Fenna
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Emma »

Bep schreef:Kan niet missen. Typisch indigo. Zal wel weer teveel testo gespoten hebben.
Bep, dat soort opmerkingen worden hier niet op prijs gesteld en dit lijkt inderdaad te veel op een persoonlijke aanval. Zou je die opmerking willen terugnemen? Dank je,
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Bep
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2014, 14:02
Gender: Transgender
Locatie: Bilble Belt Centrum

Re: T-Breda in augustus

Bericht door Bep »

Ok
It's only me, persuing something I'm not sure of