Tv programma's algemeen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door NaomiClareNL »

Mijn laatste TV besloot er een paar dagen voor kerst 1999 me op te houden. Had niet direkt geld voor een nieuwe, ging sparen, ging elders in het land werken en zat daardoor een tijd bij pa en ma. Eigenlijk heb ik weinig behoefte aan eendimensionaal tvkijken. Zo af en toe dan kijk ik tv bij mijn ouders en kan nu niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Zo af en toe surf ik naar NOS.nl en kijk ik eens het journaal en af en toe uitzendinggemist.

Wat ik wel zou willen zien is de Canadese serie Lost Girl met een biseksuele succubus als hoofdpersoon. Is een heel aardige serie als ik mijn Noord-Amerikaanse vrienden mag geloven (gezien alle lovende recaps).

Indien iemand weet waar ik dat kan downloaden zonder problemen en gedoe (ben een absolute dummie als het op dat soort zaken aankomt) dan hou ik me aanbevolen.

Verder zou ik Game of Thrones wel willen zien (naar de fantasy serie van George Martin), krijgt ook hele goede reviews maar dat is alleen via een konstruktie met kabelabbonnement te zien, ook laptop of pad en (nog lang?) niet via de kabelaar in mijn straat.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door TheGirl »

NaomiClareNL schreef:Wat ik wel zou willen zien is de Canadese serie Lost Girl met een biseksuele succubus als hoofdpersoon. Is een heel aardige serie als ik mijn Noord-Amerikaanse vrienden mag geloven (gezien alle lovende recaps).

Verder zou ik Game of Thrones wel willen zien (naar de fantasy serie van George Martin), krijgt ook hele goede reviews maar dat is alleen via een konstruktie met kabelabbonnement te zien, ook laptop of pad en (nog lang?) niet via de kabelaar in mijn straat.
Die is alleen via HBO te zien en die zender is van Ziggo/HBO, voorlopig alleen via Ziggo en KPNglasvezel, over een tijd ook bij andere kabelaars. Overigens heeft RTLNederland de series ook aangekocht deze zijn dan later op RTL4, RTL5 of RTL7 te zien. zodra ze op RTL zijn geweest kan je ze op http://www.rtlxl.nl" target="_blank bekijken. Soms ook voordat ze geweest zijn maar dan is het duurder.
OP RTL8 waarschijnlijk niet want dat is een herhaal zender van RTL4, RTL5 en RTLLounge, verder komt daar Telekids op.

Overigens ik kan niet zonder kabeltv want dan heb ik geen internet, ADSL hoef ik niet en al zou hier glasvezel liggen dan hoef ik dat nog niet vanwege de prijs.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door Arike »

TheGirl schreef: Die is alleen via HBO te zien en die zender is van Ziggo/HBO, voorlopig alleen via Ziggo en KPNglasvezel, over een tijd ook bij andere kabelaars. Overigens heeft RTLNederland de series ook aangekocht deze zijn dan later op RTL4, RTL5 of RTL7 te zien. zodra ze op RTL zijn geweest kan je ze op http://www.rtlxl.nl" target="_blank bekijken. Soms ook voordat ze geweest zijn maar dan is het duurder.
OP RTL8 waarschijnlijk niet want dat is een herhaal zender van RTL4, RTL5 en RTLLounge, verder komt daar Telekids op.
Je bent goed op de hoogte!
TheGirl schreef: Overigens ik kan niet zonder kabeltv want dan heb ik geen internet, ADSL hoef ik niet en al zou hier glasvezel liggen dan hoef ik dat nog niet vanwege de prijs.
glasvezel is niet perse duurder... zo is het Lijbrandt alles-in-één pakket over glas zelfs € 2,50 goedkoper dan de reguliere prijs van het UPC-voordeelpakket....

(en nee, ik heb geen aandelen in glas zitten ;) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door TheGirl »

Arike schreef:
TheGirl schreef: Die is alleen via HBO te zien en die zender is van Ziggo/HBO, voorlopig alleen via Ziggo en KPNglasvezel, over een tijd ook bij andere kabelaars. Overigens heeft RTLNederland de series ook aangekocht deze zijn dan later op RTL4, RTL5 of RTL7 te zien. zodra ze op RTL zijn geweest kan je ze op http://www.rtlxl.nl" target="_blank bekijken. Soms ook voordat ze geweest zijn maar dan is het duurder.
OP RTL8 waarschijnlijk niet want dat is een herhaal zender van RTL4, RTL5 en RTLLounge, verder komt daar Telekids op.
Je bent goed op de hoogte!
Ja, wat media betreft wel. Kijkcijfers etc
TheGirl schreef: Overigens ik kan niet zonder kabeltv want dan heb ik geen internet, ADSL hoef ik niet en al zou hier glasvezel liggen dan hoef ik dat nog niet vanwege de prijs.
glasvezel is niet perse duurder... zo is het Lijbrandt alles-in-één pakket over glas zelfs € 2,50 goedkoper dan de reguliere prijs van het UPC-voordeelpakket....

(en nee, ik heb geen aandelen in glas zitten ;) )
Ik zit in Ziggo gebied hier is standaard tv, Digitaal basis en gratis 25 analoge zenders erbij, UPC is duurder dan Ziggo, als je de prijzen van Ziggo wil weten http://www.ziggo.nl" target="_blank
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door TheGirl »

Nog niet in NL op tv


maar wel leuk
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door intrans »

Ik volg 2 Amerikaanse programma's en voor de rest kijk ik geen TV.

1: RuPaul's Drag Race
2: Bad Girls Club
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door Veronica »

Ik kijk alleen RTL Nieuws en NOS Journaal, die eerste mis ik niet eens dus als ik ooit op mezelf woon zal ik alleen NL 1,2 en 3 hebben op TV omdat die gratis te ontvangen zijn.

Anders een satellietschotel, dan heb je veel leuke TV zenders uit het buitenland en op de schotel na kost het je niets.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door TheGirl »

Veronica schreef:Ik kijk alleen RTL Nieuws en NOS Journaal, die eerste mis ik niet eens dus als ik ooit op mezelf woon zal ik alleen NL 1,2 en 3 hebben op TV omdat die gratis te ontvangen zijn.

Anders een satellietschotel, dan heb je veel leuke TV zenders uit het buitenland en op de schotel na kost het je niets.
Ik kijk alleen van nieuws RTLNieuws, RTLZ en EditieNL, het NOS Journaal is te gekleurd naar een politieke kant.

Sataliesschotel wil ik alleen als ik Engelstalige zenders heb, al die Duitse hoef ik niet, versta het niet en het tenekrommend dubben van Engelstalig programma's daar.
Ook zou ik graag Comedy Central en Teennick houden.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door Freetouch »

TheGirl schreef:
Veronica schreef:Ik kijk alleen RTL Nieuws en NOS Journaal, die eerste mis ik niet eens dus als ik ooit op mezelf woon zal ik alleen NL 1,2 en 3 hebben op TV omdat die gratis te ontvangen zijn.

Anders een satellietschotel, dan heb je veel leuke TV zenders uit het buitenland en op de schotel na kost het je niets.
Ik kijk alleen van nieuws RTLNieuws, RTLZ en EditieNL, het NOS Journaal is te gekleurd naar een politieke kant.

Sataliesschotel wil ik alleen als ik Engelstalige zenders heb, al die Duitse hoef ik niet, versta het niet en het tenekrommend dubben van Engelstalig programma's daar.
Ook zou ik graag Comedy Central en Teennick houden.
is afhankelijk welke satelliet je ontvangt of je moet een duo, triple, quad, enz. transponder hebben..

Wij hebben in de US een schotel, en in NL een schotel, maar streamen alles naar onze server zodat ik overal in de wereld op mijn Ipad elk programma kan zien dat ik wil...
Nope het is niet openbaar toegankelijk.

X
“good enough”
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Tv programma's algemeen

Bericht door TheGirl »

Dat weet ik dat het niet toegangkelijk is en niet zomaar kan, op de normale manier kan het niet en om allerlei poespas uit te halen om tv te kijken.
Bovendien is al het Engelstalig content in de Europese Unie gecodeerd muv een paar Britse kanalen, op legale wijze kan je dit dus niet ontvangen als consument.