Female urethral reconstruction

Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Jannet V »

Ga hier maar eens kijken en haal die van mij er maar uit.
http://www.greatwallofvagina.co.uk/grea ... ina-panels
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2015, 15:55
Gender: Trans MtF

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Thomas »

Tweedehands zie ik als oplossing, van een donor.

Maar ik heb er nog nooit van gehoord.

Vandaar dat ik denk aan die female urethral reconstruction.

Ik vraag me ook af waarom ze bij de tegenovergestelde transgenders vlees uit de arm halen, inplaats van uit een donorlichaam.
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Ylse »

Een probleem van 2e hands zoals jij dat noemt en waarbij je waarschijnlijk doelt op donor is dat er kans is op afstoting door het lichaam van de ontvanger. In dit artikel wordt daar het een en ander over vertelt http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... aties.html

Als het simpel was werd het waarschijnlijk wel meer gedaan, maar er zijn nu zelfs al te weinig donoren voor andere organen, dus waar denk je dan voor al die transgenders de onderdelen te kunnen scoren?
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Veronica »

Thomas schreef:Tweedehands zie ik als oplossing, van een donor.

Maar ik heb er nog nooit van gehoord.

Vandaar dat ik denk aan die female urethral reconstruction.

Ik vraag me ook af waarom ze bij de tegenovergestelde transgenders vlees uit de arm halen, inplaats van uit een donorlichaam.
Donorvlees wordt afgestoten en je zou leven lang medicatie moeten slikken die dat tegengaat, en zelfs die medicatie is geen garantie voor succes de kans is groot dat de boel afgestoten wordt en jij uiteindelijk overlijdt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Claire »

Jannet V schreef:Ga hier maar eens kijken en haal die van mij er maar uit.
http://www.greatwallofvagina.co.uk/grea ... ina-panels

Ik ga geeneens zoeken :clap:

Sorry Thoma maar ik snap er niks van.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Jannet V »

Het spijt me Thomas, hier wil ik geen energie meer in steken. Kom met een duidelijk verhaal of ga ergens anders spelen.
Sorry, want zo bot ben ik normaal niet.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Emma »

Weet je wat de term betekent? Want je vraagt om een urinewegreconstructie. Hoe wil je dat doen met de lichaamsdelen die er nu zitten?
Het is geen bestaande procedure voor mensen met een mannelijk geslachtsorgaan. Ik geloof dan ook niet dat er hier iemand is die daar iets over kan vertellen. Ik vrees dat als dat echt is wat je wilt je terecht moet op andere fora, die zich met body modification bezighouden. En daar is dit forum niet voor.

Maar ergens heb ik nog steeds het gevoel dat je je ergens vreselijk vergist. Neppe vagina's bestaan niet, net zo min als echte.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2015, 15:55
Gender: Trans MtF

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Thomas »

Emma schreef:

Weet je wat de term betekent? Want je vraagt om een urinewegreconstructie.
Female urethral reassignment zou dan de juiste term zijn voor een gloednieuw plasgaatje? Zelf dacht ik dat urethra plasgaatje betekende... Ik neem iniedergeval aan dat niemand het plasgaatje noemd. Of is het plasgaatje dan the urethral opening?
Emma schreef: Hoe wil je dat doen met de lichaamsdelen die er nu zit
penectomie en scrotumamputatie.
Emma schreef: Maar ergens heb ik nog steeds het gevoel dat je je ergens vreselijk vergist. Neppe vagina's bestaan niet, net zo min als echte.
Veronica schreef:Geen idee, in het algemeen zag het er niet nep uit behalve een beetje die op foto's die helemaal geschoren waren (foto's van VU).

Echter, echt perfect zal het nooit wezen het is altijd iets creëren wat er eerst niet was, en stiekem ook met ander type materiaal, er is veel verschil tussen huis op verschillende plekken van het lichaam.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Emma »

Succes met het vinden van een plastisch chirurg. Voor een standaard vaginaplastiek heb je al een fikse verklaring van een psycholoog nodig, laat staan iets wat je zelf bedacht hebt. Ik heb niets tegen out of the box denken maar daar zal een chirurg wat minder makkelijk over denken.

Weet je, je kunt een vaginaplastiek er nep uit vinden zien, maar wat jij voorstelt lijkt helemaal nergens op. Je gooit wel materiaal weg, je kunt het maar één keer doen. En als je dan spijt krijgt is het te laat. En zoals ik al eerder zei, er bestaat niet zoiets als echt of nep. Sterker nog, bij een vaginaplastiek krijgt de plastisch chirurg de kans iets mooiers te maken dan wat je als geboren vrouw van Moeder Natuur meekrijgt. Mits je een goede plastisch chirurg hebt natuurlijk. Maar die weten we wel te vinden.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Female urethral reconstruction

Bericht door Anon20190122 »

Hmm ik weet niet wat t.s als nep ervaart?
Ik heb enkele manlijke partners gehad die niet wisten dat ik een transdame ben de partners die het wel wisten heb ik niks negatiefs van gehoord!
Ik zou t.s aan willen raden toch een normale srs te doen ik weet zeker dat je een hoop gaat missen als je het niet doet!