Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Anon20180311 »

Hallo Emma,
Daar hebt u gelijk in ! De eerste keer dat ik heren toilet gebruikte :roll: !! ging snel opnieuw de andere kant op ! Soms indien nodig nog ! :fpalm:

Vandaar, bij deze: hou het proper heren !!!! :wship:

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door LunaWeisse »

Amy schreef:
Caitlyn schreef:maar zoals Emma het ook zei...Dat er uberhaubt mensen zijn met macht die zo naar denken.
Je moet je eens voor de grap over al die presidents kanditaten en senators en zo van de republikeinen inlezen. Je lacht je rot, die mensen zijn stuk voor stuk niet goed wijs en horen helemaal niet in dat soort plaatsen maar in een inriching. Denk je dat Trump goed gek is? Hij is echt niet de enige. Maarja geld, corruptie en vriendjes politiek staan boven de democratie I guess...
"De chinezen hebben geen last van Mexicanen vanwege de Chinese muur"

"Waarom kunnen er geen raampjes in vliegtuigen open?"

"Zonne-energie is onzin, de zon gaat namelijk onder"

Zijn een paar van mijn favorite one-liners van republikeinen. De middelste is afkomstig van een presidentskandidaat :roll:
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Veronica »

Hoewel Trumph als een gek bestempeld wordt, iedere president en presidents kandidaat wordt beïnvloedt voor geldschieters en dus de oliewereldje, de wapenindustrie en ga zo door.

Trumph is zo rijk dat hij de president campagne zelf volledig kan dokken en dus zegt wat hij wilt, hij wordt door niemand beïnvloed.

Qua toiletten, op school viel mij op dat heren toiletten vies waren en de meiden toiletten ronduit goor, je zou denken dat dames netter en schoner zijn, nou niet dus...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Beardelady
Berichten: 324
Lid geworden op: 01 jan 2015, 11:32
Gender: Vrouw

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Beardelady »

Veronica schreef:Qua toiletten, op school viel mij op dat heren toiletten vies waren en de meiden toiletten ronduit goor, je zou denken dat dames netter en schoner zijn, nou niet dus...
Ha, klopt. Lang, lang geleden, shit ik ben al oud. Werkte ik nog in een hotel/restaurant. Daar maakte ik kamers en de toiletten van schoon. Omg.. Het dames toilet was vaak smeriger dan die van de heren.
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Danielle »

Emma schreef:Heel veel van dit soort wetten sneuvelt. Dat ze ingediend worden is altijd groot nieuws, dat ze weggestemd worden sneeuwt vaak een beetje onder.
Neemt niet weg dat het heel erg zorgelijk is dat er mensen zijn die de macht hebben wetsvoorstellen in te dienen, met dit soort denkbeelden rondlopen.
En als dit soort wetten wel worden aangenomen, dan kunnen ze via de rechter worden aangevochten. Dat zullen ze dan ook, al moet er dan wel een proces worden uitgelokt en steeds naar een hogere rechtbank om uiteindelijk op federaal niveau te komen. Zo is dat met het homohuwelijk ook vergaan. Ik ben ervan overtuigd dat zo'n route (als er dit soort bathroom bills door komen) uiteindelijk in het voordeel van transgenders zal uitkomen. Maar dat is een proces van jaren, helaas.

In Nederland kennen we dat niet, sterker nog: er geld een toetsingsverbod. De rechter mag een wet niet toetsen aan een hogere wet (de grondwet). In de VS is dat juist dagelijkse kost voor de Supreme Court.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Bregje »

Huh een wet mag niet getoetst worden aan de grondwet? Wat een rare wereld leven we toch in. Om over dit idiote voorstel maar te zwijgen. We zouden niet eens gescheiden toiletten nodig moeten hebben. Iedereen zit toch in een eigen hokje...
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door LunaWeisse »

Bregje schreef: We zouden niet eens gescheiden toiletten nodig moeten hebben. Iedereen zit toch in een eigen hokje...
Nee dankje. We zijn wel is op een een camping geweest met gemengde toiletten, en m'n zus werd daar begluurd en lastig gevallen door drie jongens.
Man - gemengd - vrouw lijkt me dan nog beter, dat iemand zelf kan kiezen.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 973
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Danielle »

Bregje schreef:Huh een wet mag niet getoetst worden aan de grondwet? Wat een rare wereld leven we toch in. Om over dit idiote voorstel maar te zwijgen. We zouden niet eens gescheiden toiletten nodig moeten hebben. Iedereen zit toch in een eigen hokje...
Yups, er is een toetsingsverbod. Belangrijkste argument: een rechter is niet gekozen en mag daarom niet inhoudelijk beslissen over wetten. Interessante materie als je in staatsinrichting geïnteresseerd bent.

On-topic: ik ben voor gemengde toiletten. Plassen doe ik in een hokje, handen wassen kan ik met iedereen naast me. Ik snap de bezwaren zoals Fullmoon noemt, maar is dat veroorzaakt of gefeliciteerd gefaciliteerd door het gemengde toilet? Of zou dat anders ook gebeurt zijn?

Edit: OMG, wat een taalfout. :oops:
Laatst gewijzigd door Danielle op 21 jan 2016, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
LunaWeisse
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 dec 2015, 23:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Amstelveen

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door LunaWeisse »

Danielle schreef:
On-topic: ik ben voor gemengde toiletten. Plassen doe ik in een hokje, handen wassen kan ik met iedereen naast me. Ik snap de bezwaren zoals Fullmoon noemt, maar is dat veroorzaakt of gefeliciteerd door het gemengde toilet? Of zou dat anders ook gebeurt zijn?
Ik denk dat er minder kans is op impulsief lastig vallen bij gescheiden toiletten. Ben er niet echt een tegenstander van, maar ik zou het wel prettig vinden als ik ook de keuze had om in the ladies room te verdwijnen ;)
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...

Winter Thrice!
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: Transgenders gedwongen om naar "juiste" toilet te gaan

Bericht door Bregje »

Ik denk juist dat je minder kans hebt om lastig gevallen te worden bij gemengde toiletten. Het is dan normaler en er is sociale controle. Uitschot heb je altijd natuurlijk. Die kunnen nu ook een dameswc inlopen...

Offtopic: onze campings hebben altijd gemengde toiletten en dat gaat prima maar daar is veel sociale controle.