Emma schreef:Ik denk dat dat een gevolg is van de geheimzinnigheid rond 'het protocol'. Dat is zo geheim dat we niet precies mogen weten wat er in staat, en blijkbaar ook zo geheim dat de artsen het ook niet meer precies weten.
Dat, of ze doen maar wat.

En dan vrees ik dat laatste.
Haha ja "het protocol".
Het protocol is heel simpel, iedereen doet maar wat en vaak genoeg is het bullshit, ik merkte al meerdere keren dat het VU iets doet wat anders hoort maar o wee als je hun tegenspreekt, dan begint de ellende pas.
VU levert prima zorg mitst je hun lijn volgt, en daar begint het probleem die lijn is er niet omdat iedereen kriskras door elkaar gaat.
Je kan er vanuit gaan dat die chirurg dus maar "wat zei", als hij/zij niet specifiek heeft gezegd dat je eerder moet stoppen omdat het voor jouw beter is, roept hij dus maar wat.
Voorbeeld is mijn gesprek in januari dit jaar, wij spraken over de SRS (die ik nog steeds niet laat doen naar VU blijft maar vragen wanneer is het doe) en toen vroegen ze of ik weet hoe lang van te voren ik met het moet stoppen.
Dat is dus officieel gezien 4 weken van te voren met progynova en 1 week androcur, ik zei bewust 2 weken progynova en 1 week androcur en dat was "correct".
Met andere woorden, " het protocol" bestaat niet ze doen maar wat net als bijna iedere ziekenhuis in Nederland.