Borstvergroting weer in basispakket...

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Suikerklontje »

Nogmaals al krijgt een ander het gratis, good for them. Maar er naar gaan vragen en het verwachten daar sta ik niet achter.

Om op je bericht te reageren; het leven is niet eerlijk en al helemaal niet makkelijk. Iedereen heeft wel wat. Een vergoeding krijgen is het probleem niet. Een vergoeding verwachten en er voor knokken wel. Wees blij met wat je krijgt zoals een gratis SRS, stemlessen en dergelijke.

Je praat tegen me alsof ik geen recht tot spreken heb, want ik heb borsten. Maar ik heb er zelf voor gewerkt. Ben niet rijk en lette enorm op mijn geld. If anything houd ik er niet van dat vele maar zeiken over hoe ze graag meer willen en vergeten dat ze al zoveel krijgen.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Anon20180501 »

Suikerklontje schreef...
De sterke vrouwen voelen zich er niet minder vrouw door/spaart voor een borstvergroting en de rest .. krijgt geestelijke problemen? Misschien erg hard.. maar wies probleem is dat?
Het is duidelijk dat jij ondanks dat je een borstvergroting hebt laten doen geen geestelijke problemen hebt gekend, en dan heb je het inderdaad over een luxe-probleem, en daar hebben we het hier dus niet over. Ik gun je van harte je je eigen geluk en gelijk maar je zal het nooit en te nimmer begrijpen omdat je het wel heel erg en alleen op jezelf betrekt.
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Amy »

Suikerklontje schreef:Nogmaals al krijgt een ander het gratis, good for them. Maar er naar gaan vragen en het verwachten daar sta ik niet achter.

Om op je bericht te reageren; het leven is niet eerlijk en al helemaal niet makkelijk. Iedereen heeft wel wat. Een vergoeding krijgen is het probleem niet. Een vergoeding verwachten en er voor knokken wel. Wees blij met wat je krijgt zoals een gratis SRS, stemlessen en dergelijke.

Je praat tegen me alsof ik geen recht tot spreken heb, want ik heb borsten. Maar ik heb er zelf voor gewerkt. Ben niet rijk en lette enorm op mijn geld. If anything houd ik er niet van dat vele maar zeiken over hoe ze graag meer willen en vergeten dat ze al zoveel krijgen.
Ik blijf er bij dat wij geen eerlijke kans hebben gehad er voor en daarom vind ik dat het vergoed moet worden.
Ik zou anders ook over die stem operatie kunnen zeggen dat die niet vergoed moet worden omdat ik zonder die operatie mijn stem in orde heb gekregen en dat iedereen dat dan ook maar moet kunnen maar dat doe ik toch ook niet?
Zelfde met die borstvergroting, fijn dat sommige transgenders het niet nodig hebben of zelf kunnen betalen maar het gaat niet alleen om hen.

En je hebt al het recht om te spreken maar de hele tijd maar zeggen dat het een luxe probleem is zonder goede argumenten vind ik een beetje nutteloos maar ga vooral je gang, ik zal je niet tegen houden.
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Suikerklontje »

Ennn voor de laatste keer:
Ik ben niet tegen vergoedingen.

Enkel wordt het verwacht. Het wordt niet gewaardeerd zo wel of niet maar verwacht. Je verwacht dat anderen jouw leven makkelijker maken omdat jij een oneerlijk leven hebt.

Dan zeg ik; ieder zijn probleem. Als jij niet kan waarderen wat je al krijgt en alleen maar meer wilt. Niet in de trant van, het zou fijn zijn als, maar 'het zou zo moeten zijn'. Dan hoor je helemaal niks te krijgen.

Alsof ik door een transitie ben gegaan zonder ook even mentaal onderuit geschopt te worden .. maar maak jouw problemen en onzekerheden niet die van een ander.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Eva »

Dank voor alle bijdragen in dit draadje. Conclusie?

We zijn het erover eens dat we het er niet over eens worden.

Einde :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8023
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Borstvergroting weer in basispakket...

Bericht door Emma »

Wil ik nog wel aan toevoegen dat ik het beneden peil vind dat mensen hier als een soort van Rupsje Nooitgenoeg worden afgeschilderd. Zo zit het niet in elkaar. Er is over waardering voor wat geboden wordt of wat geboden zou moeten worden voor zover ik kan teruglezen niets negatiefs gezegd, Suikerklontje.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]