Nieuwe chat! Zie dit topic.

Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Hedwich »

"Burkini Beach Club"

Nee, ik ben ook voor een dergelijke activiteit.

Zoeken we dus een T met een estate in de buurt van Utrecht dat goed bereikbaar is per OV... :?

Ben zelf gezegend met 79m2 op vier hoog te Ede. Hoeveel mensen passen daar ook alweer op, Eva? ;)
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Jessy »

Ik ben helemaal voor dit idee, lijkt me hartstikke leuk!
Maar zoals zovelen zijn er toch wat factoren die meespelen, en ja voor mij is de afstand er ook een. Wonend in het uiterste zuiden zit ik toch al snel met minstens 2 uur reistijd aan mijn broek naar een locatie die centraal genoemd wordt, en dat rijd ik niet zo graag 's avonds laat nog terug. Dus als ik geen plaats heb om te overnachten en het is me te ver, moet ik helaas afhaken. Ik zou het liefst stemmen voor een locatie in Brabant ofzo. Maar wat wellicht beter is, is kijken wie geïnteresseerd is en tussen de locaties van deze mensen een centraal punt zoeken.
Wat vervoer betreft heb ik een eigen wagen en ben ik wel bereid om mensen onderweg op te pikken. Passen er ongeveer 2,5 extra in mijn wagen :P
Organisatie wil ik ook best aan meehelpen, voor zover mogelijk.

Judith je "moet" inderdaad helemaal niets. We weten hier allemaal met welke problemen we lopen en of je nu als man, vrouw, of androgyne verschijnt, dat maakt helemaal niets uit. Zolang je je maar goed voelt en een dosis gezelligheid meebrengt :D
Arike schreef:/me is altijd wel in voor een "meet and greet" ;) :P
En nog meer voor een "Meet and greet and eat" :mrgreen:
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
marlies
Gast

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door marlies »

Jessy schreef:Ik zou het liefst stemmen voor een locatie in Brabant ofzo.
Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoor :P
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Mensen, ga er vanuit dat er nooit een event zal kunnen worden georganiseerd wat aan ieders wensen voor locatie en datum kan voldoen. Maar als er een paar keer per jaar iets kan worden georganiseerd, waarbij het liefst het stokje kan worden doorgegeven, zodat de samenkomsten zich ook over het land verspreiden kan iedereen die bijeenkomsten bezoeken die voor haar of hem gunstig uitkomen.
En er zijn altijd mensen die om een of andere reden niet kunnen, daar is gewoon niet aan te ontkomen, dus dat is iets waar we ons ook niet te druk over moeten maken.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Raisa »

Een meat & greet klinkt me erg goed, just say the time and place.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Hedwich »

marlies schreef:Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoor :P
Texel of Fanø? :geek:

Er is altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken ergens te blijven slapen, halverwege. Ik heb daar zelf thuis ruimte genoeg voor.
marlies
Gast

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door marlies »

Hedwich schreef:
marlies schreef:Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoor :P
Texel of Fanø? :geek:

Er is altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken ergens te blijven slapen, halverwege. Ik heb daar zelf thuis ruimte genoeg voor.
Borkum? :P
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Judiana »

ik zal er over nadenken, geen idee of ik iets kan bijdragen maar ik zie wel....
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Jessy »

La-Clau schreef:Mensen, ga er vanuit dat er nooit een event zal kunnen worden georganiseerd wat aan ieders wensen voor locatie en datum kan voldoen. Maar als er een paar keer per jaar iets kan worden georganiseerd, waarbij het liefst het stokje kan worden doorgegeven, zodat de samenkomsten zich ook over het land verspreiden kan iedereen die bijeenkomsten bezoeken die voor haar of hem gunstig uitkomen.
Dat vind ik een enorm goed initiatief, en ik hoop dat we dat kunnen waarmaken. Vind het zeer jammer dat veel clubs/verenigingen blijven zitten op één plaats.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Charissa »

Jessy schreef:Ik ben helemaal voor dit idee, lijkt me hartstikke leuk!
Maar zoals zovelen zijn er toch wat factoren die meespelen, en ja voor mij is de afstand er ook een. Wonend in het uiterste zuiden zit ik toch al snel met minstens 2 uur reistijd aan mijn broek naar een locatie die centraal genoemd wordt, en dat rijd ik niet zo graag 's avonds laat nog terug. Dus als ik geen plaats heb om te overnachten en het is me te ver, moet ik helaas afhaken. Ik zou het liefst stemmen voor een locatie in Brabant ofzo. Maar wat wellicht beter is, is kijken wie geïnteresseerd is en tussen de locaties van deze mensen een centraal punt zoeken.
Wat vervoer betreft heb ik een eigen wagen en ben ik wel bereid om mensen onderweg op te pikken. Passen er ongeveer 2,5 extra in mijn wagen :P
Organisatie wil ik ook best aan meehelpen, voor zover mogelijk.

Judith je "moet" inderdaad helemaal niets. We weten hier allemaal met welke problemen we lopen en of je nu als man, vrouw, of androgyne verschijnt, dat maakt helemaal niets uit. Zolang je je maar goed voelt en een dosis gezelligheid meebrengt :D
Arike schreef:/me is altijd wel in voor een "meet and greet" ;) :P
En nog meer voor een "Meet and greet and eat" :mrgreen:
brabandt is dan weer wat ver voor de mensen die on het oosten wonen zo als ik dat doe dus tjah en als ik mee zou gaan zou ik niet weten of ik het zal durfen als vrouw te gaan dus :$
als het in een achter tuin is zou ik het heel mss wel durfen anders nie :P