Nee, ik ben ook voor een dergelijke activiteit.
Zoeken we dus een T met een estate in de buurt van Utrecht dat goed bereikbaar is per OV...

Ben zelf gezegend met 79m2 op vier hoog te Ede. Hoeveel mensen passen daar ook alweer op, Eva?

En nog meer voor een "Meet and greet and eat"Arike schreef:/me is altijd wel in voor een "meet and greet"![]()
Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoorJessy schreef:Ik zou het liefst stemmen voor een locatie in Brabant ofzo.
Texel of Fanø?marlies schreef:Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoor
Borkum?Hedwich schreef:Texel of Fanø?marlies schreef:Hah, dan stem ik voor een waddeneiland hoor![]()
Er is altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken ergens te blijven slapen, halverwege. Ik heb daar zelf thuis ruimte genoeg voor.
Dat vind ik een enorm goed initiatief, en ik hoop dat we dat kunnen waarmaken. Vind het zeer jammer dat veel clubs/verenigingen blijven zitten op één plaats.La-Clau schreef:Mensen, ga er vanuit dat er nooit een event zal kunnen worden georganiseerd wat aan ieders wensen voor locatie en datum kan voldoen. Maar als er een paar keer per jaar iets kan worden georganiseerd, waarbij het liefst het stokje kan worden doorgegeven, zodat de samenkomsten zich ook over het land verspreiden kan iedereen die bijeenkomsten bezoeken die voor haar of hem gunstig uitkomen.
brabandt is dan weer wat ver voor de mensen die on het oosten wonen zo als ik dat doe dus tjah en als ik mee zou gaan zou ik niet weten of ik het zal durfen als vrouw te gaan dus :$Jessy schreef:Ik ben helemaal voor dit idee, lijkt me hartstikke leuk!
Maar zoals zovelen zijn er toch wat factoren die meespelen, en ja voor mij is de afstand er ook een. Wonend in het uiterste zuiden zit ik toch al snel met minstens 2 uur reistijd aan mijn broek naar een locatie die centraal genoemd wordt, en dat rijd ik niet zo graag 's avonds laat nog terug. Dus als ik geen plaats heb om te overnachten en het is me te ver, moet ik helaas afhaken. Ik zou het liefst stemmen voor een locatie in Brabant ofzo. Maar wat wellicht beter is, is kijken wie geïnteresseerd is en tussen de locaties van deze mensen een centraal punt zoeken.
Wat vervoer betreft heb ik een eigen wagen en ben ik wel bereid om mensen onderweg op te pikken. Passen er ongeveer 2,5 extra in mijn wagen
Organisatie wil ik ook best aan meehelpen, voor zover mogelijk.
Judith je "moet" inderdaad helemaal niets. We weten hier allemaal met welke problemen we lopen en of je nu als man, vrouw, of androgyne verschijnt, dat maakt helemaal niets uit. Zolang je je maar goed voelt en een dosis gezelligheid meebrengt
En nog meer voor een "Meet and greet and eat"Arike schreef:/me is altijd wel in voor een "meet and greet"![]()