Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Eva »

De Haarlemmermeer (of ergens daaromtrent, toch) is redelijk centraal voor de meesten van ons. Claudia's initiatief kan natuurlijk ook navolging krijgen in andere regio's. Een dierentuin of zeker een strand is niet voor iedereen haalbaar. De simpele benadering zoals Claudia die voorstelt lijkt me ideaal.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Jessy »

Daarom stel ik voor dat we eerst peilen wie daadwerkelijk willen komen, en dan een locatie zoeken centraal tussen de woonplaatsen van deze mensen.
Ik geloof dat daar wel tooltjes op het net voor zijn, dan kunnen we wellicht onze woonplaats anoniem ingeven om de privacy te waarborgen.

Haarlemmermeer noem ik nou niet echt centraal, dan zit je behoorlijk aan het westen. Voor mij meer dan 2,5 uur rijden (toch nog een stuk verder dan Groningen), en ik vrees dat ik dan afhaak.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Eva »

Wij gaan gewoon in op de uitnodiging van Claudia. Mochten er meer initiatieven ontstaan dan zou dat erg leuk zijn.

We nemen mee: twee soorten aardappelsalade, kebab en shis kebab, allebei van lamsvlees, plus enige vloeistof in glas.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Hedwich »

Jessy schreef:Ik geloof dat daar wel tooltjes op het net voor zijn, dan kunnen we wellicht onze woonplaats anoniem ingeven om de privacy te waarborgen.
Dat of een poll?

En ik trek wel iets bakseligs uit de oven... ;)
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

@Jessy: Volgens mij zit ze niet hier op t forum, maar ik denk dat Kim wel te porren is voor zoiets als dit. Zij komt uit Roermond. Scheelt weer n stukje rijden en is nog gezellig ook.

Ik weet niet of, als we t bij Clau houden, daar ook mogen/kunnen slapen, anders kan ik hier nog wel wat mensen kwijt. Voor n meeting is t te klein, maar met wat slaapzakken en matjes kunnen hier wel n stuk of 5 mensen slapen.Mijn auto kan ongeveer (naast mij) 3 mensen herbergen. Indien iemand wil rijden maar geen auto heeft, kan degene ook mijn auto gebruiken. Pak ik de andere wel. 8-) In dat geval kunnen er bij elkaar 6 mensen mee (4 in de ene, 2 in de kever, tenzij er 2 mensen zich willen opvouwen op de achterbank) Wordt dan wel n gevecht wie er in de kever wil vermoed ik 8-) Oh ja, ik woon in Zeist, onder de rook van Utrecht. Dus qua vervoer zie ik, voor de zuiderlingen onder ons, weinig problemen.
Some girls have a penis...some boys don't.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Mensjes, waarom zo moeilijk over locatie.
Ik bied de mogelijkheid tot overnachten als mensen zelf een luchtbed/matje en slaapzak o.i.d. kunnen regelen. Voor de eerste liefhebber staat er zelfs een logeerbed, en voor de volgende 2 kunnen we nog een 2-persoons luchtbed regelen. Daarna houdt het bij ons een beetje op. (Sorry, ik claim de plaats in mijn eigen bed voor mezelf en mijn grote liefde :D ) Maar in totaal kunnen er hier zeker meer dan 10 mensen overnachten, waarschijnlijk zelfs wel 20. Overnachters kunnen de volgende dag ook nog van ontbijt en koffie genieten!

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
marlies
Gast

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door marlies »

Dat klinkt goed Clau :)

Ik zeg: tot dan!
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

In dat geval ga ik met de kever...daar zit standaard n tent, slaapzak en matje in =) Desnoods ga ik voor Occupy Transgender of zo 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Hedwich »

volgens mij hebben we een locatie. Wanneer is het feest?
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Jessy »

La-Clau schreef:Mensjes, waarom zo moeilijk over locatie.
Ik wil niet bot overkomen. Maar heel mijn leven wordt van mij verwacht dat ik 2-3 uur (enkel) overal naartoe rijd als ik iets wil bijwonen. En ik moet me maar niet aanstellen over afstand. Als hier in de regio iets is komt er gewoon niemand, want dan is het ineens allemaal te ver.

Dit is niet tegen jou bedoeld hoor, ik heb het gewoon een beetje gehad dat het heel mijn leven altijd van 1 kant moest komen. Ik wilde alleen maar voorstellen het redelijk te houden voor iedereen en dus een centraal punt te zoeken tussen de geïnteresseerden.
En sorry, Haarlem vind ik gewoon te ver voor een paar uurtjes bijeenkomst. Ik wacht wel op de volgende, en hoop dat jouw voorstel om van locatie te wisselen gaat gebeuren ;)
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Plaats reactie