Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Tyler »

Het een sluit het ander niet uit. Ik weet niet wanneer de volgende Gender avond is bij het COC maar beide voorgestelde data kan ik helaas niet.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Arike »

Ik heb toch meer trek in de bbq :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Ik vind het oprecht jammer dat je niet kunt Tyler. Eigenlijk hoop ik namelijk ook enkele FTM's te mogen verwelkomen. Behalve dat ik met die mensen graag kennis zou willen maken, is het ook leuk voor de diversiteit en geeft het de kans om ook eens over andere dingen te praten. Maar wie weet, melden zich nog mensen uit die groep aan.

BTW: Ik stel wel voor, dat indien andere mensen ook iets willen organiseren dat er per "evenement" een topicje wordt gemaakt. Met 12 evenementen en 7 ideeen in 1 topic wordt het wat verwarrend als iemand roept: Ja, ik kom ook :D

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Tyler »

Je hebt helemaal gelijk. Als er een datum bekend is zal ik een nieuw topic aanmaken. Ik vind het ook jammer dat ik niet kan maar helaas, het gaat echt niet lukken. Volgende keer beter. Komt goed.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door jacqueline »

na wat er gisteravond in de chat gebeurde heb ik besloten om NIET naar de bbq te gaan. Ten eerste gaat het helemaal niet goed met mij en maak ik door mijn Asperger dus ook fouten in woordkeuzes waardoor er anderen zich beledigd voelen. Ten tweede merk ik dat er op heel veel topics en reacties van mijn kant niet gereageerd word en ben ik gewoon heel bang dat ik hier niet meer geaccepteerd word.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Doe niet zo gek Jacqueline. Wat de chat betreft was het gisterenavond nogal chaotisch maar iedereen sprak vanuit haar/zijn hart.

Slaap er nog een paar nachtjes over en laat het allemaal rustig bezinken.

Veel liefs Daniela.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Raisa »

Kans bestaat dat een leuke jonge FtM met me meekomt, maar ik weet het niet zeker.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Is goed hoor Raisa, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is american style zoals je weet dus wat eten en drinken betreft zal er nooit een tekort zijn. Anders wordt het met het aantal zitplaatsen, we willen voor iedereen wel een plekje hebben natuurlijk. Om te zorgen voor genoeg zitplaatsen is het wel handig om te weten hoeveel mensen er komen, als het er meer zullen worden als de huidige cappaciteit aan zitplaatsen zullen we proberen om meer zitplaatsen te regelen. Daar zouden degene die in staat zijn wat tuinmeubilair mee te nemen ons bij kunnen helpen. Maar eerst dus is het handig als we weten hoeveel mensen er zullen komen, ik zal met Claudia overleggen of we niet een datum kunnen prikken waarop iedereen die wil definitief toezegd te willen komen en met hoeveel personen.

liefs daniela
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Wat betreft aanmelding/afzegging zijn Claudia en ik tot het volgende gekomen.

Als de datum vaststaat zal Claudia iedereen een PB'tje sturen om hun deelname (+aantal personen) te bevestigen of een afmelding door te geven.
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Charissa »

hmz ik weet niet of ik ga als ik ga zal het hoogst waarschijnlijk in boy modus zijn