Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij
'T zou wel fijn zijn als ik niet helemaal vanuit Groningen in de trein een luchtbed en een slaapzak mee zou hoeven slepen.
Forum en Chat-ontmoeting?
-
Re: Forum en Chat-ontmoeting?
@Sabrina. Hoe je komt maakt niet uit sabrina en er is ook nog altijd de mogelijkheid om je voor en na de bbq te verkleden maar dat hoeft ook niet perse.
@Marlies. Leuk te horen dat je ook wilt komen. Als we weten hoeveel mensen er bij zullen zijn zullen we kijken of er extra slaapplekken gecreeerd moeten worden. We zullen dan ook kijken hoe we het moeten oplossen als er slaapplaatsen nodig zijn voor mensen die de spulletjes zelf niet mee kunnen brengen.
Liefs Daniela
@Marlies. Leuk te horen dat je ook wilt komen. Als we weten hoeveel mensen er bij zullen zijn zullen we kijken of er extra slaapplekken gecreeerd moeten worden. We zullen dan ook kijken hoe we het moeten oplossen als er slaapplaatsen nodig zijn voor mensen die de spulletjes zelf niet mee kunnen brengen.
Liefs Daniela
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
En anders heeft Neptunus wel een oplossing
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Als je komt en in boymode gaat, neem dan wel wat girlmode kleding mee, plz. Wie weet hoe ongelukkig je je anders kunt gaan voelen tussen andere T's in girmode... (dat zou tenminste mijn ervaring zijn)Sabrina schreef:hmz ik weet niet of ik ga als ik ga zal het hoogst waarschijnlijk in boy modus zijn
-
zat daar ook al aan te denken om me dan eventueel daar om te kleden maar daar voel ik me dan ook vreemd bij enzo weet nie goed uit te leggen maar goed
-
Iemand die stil (voor de huisbaas) is kan desnoods ook bij mij slapen, ik kan wel een logee kwijt.
-
dames, ik durf niet... dus ik laat het varen deze keer, veel plezier !
-
Wat houdt je tegen Judith? Je lijkt je hier ook op je gemak te voelen als je met ons praat. En we bijten niet. Naja, toch niet hard...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Hou in ieder geval de mogelijkheid open, zoals Hedwich ook zei!Sabrina schreef:zat daar ook al aan te denken om me dan eventueel daar om te kleden maar daar voel ik me dan ook vreemd bij enzo weet nie goed uit te leggen maar goed
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Doe nou maar gewoon wel komen, JudithJudith schreef:dames, ik durf niet... dus ik laat het varen deze keer, veel plezier !
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)