Nee emotie lost niks op, heb ik jaren niet kunnen tonen en nu wel. Word een valkuiltje voor me

En geld is het laatste waar ik nu aan denk. Ik wil gelukkig worden met mezelf

Nee ik zit bij CZ maar ik kijk wel eens wat het VU allemaal declareerd bij mijn verzekering en ik heb nooit iets gezien van de diagnostiek, tenzij ze dat later nog gestuurd hebben want ik heb eerlijk gezegd al een tijdje niet meer gekeken. Dat van de endocrinoloog was iets van 1800 euro.Michelle schreef:Top! Daar ken ik wat mee! Maar wat zal ik nu doen? Doen alsof ik dom ben? Of een brief opstellen? Wachten totdat hun wat zeggen?
En Amy zat jij dan ook bij Prolife? Zoiets maak ik wel op uit je verhaal
Kijk, wie weet gaat dit dan wel gewoon z'n gangetjeAmy schreef:Nee ik zit bij CZ maar ik kijk wel eens wat het VU allemaal declareerd bij mijn verzekering en ik heb nooit iets gezien van de diagnostiek, tenzij ze dat later nog gestuurd hebben want ik heb eerlijk gezegd al een tijdje niet meer gekeken. Dat van de endocrinoloog was iets van 1800 euro.Michelle schreef:Top! Daar ken ik wat mee! Maar wat zal ik nu doen? Doen alsof ik dom ben? Of een brief opstellen? Wachten totdat hun wat zeggen?
En Amy zat jij dan ook bij Prolife? Zoiets maak ik wel op uit je verhaal