Relaties

Pas ik nou in een hokje of niet?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Relaties

Bericht door Anon20180501 »

"snap er niets van, je ziet er toch leuk uit", "op ieder potje past een dekseltje", "je moet er wel voor openstaan hoor", "Je moet eerst van jezelf houden, voor je van een ander kan houden", "het komt vast wel goed hoor".... Blurgh, mag ik een teiltje denk dan alleen maar. Ik wil eigenlijk dan direct de mitrailleur erop loslaten.
Voor een optimist best wel een negatief antwoord op deze optimisme aanpratende aanmoedigingen. :)

Tegen mij werd door mijn familie gezegd - nadat ik 50 km van mijn huis af een relatie was aangegaan -: "je passeert onderwege wel heel veel meisjes die wellicht veel beter bij je passen". Ik lachtte dat altijd weg maar vind nu maar eens een leuk meisje/vrouw die wat met je wil binnen diezelfde straal nu je én transvrouw én over de 50 bent.
Hier op de gallery bij mij woont een meisje (nou ja, een vrouw van 34) waar ik verliefd op ben en die is zo aantrekkelijk dat ik zeker weet dat er binnen een straal van 50 km geen ander te vinden is die beter bij me zou passen dan zij, praat ik mijn familie nu na. Maar het zit er jammer genoeg dik in dat ik me nu wel 'vindbaar' moet opstellen in een grotere kring en harder moet 'zwaaien' om op te vallen.

Het leven dendert voort en de achterblijvers en bagagedragers worden soms ongevraagd doorgedraaid als waren ze een partij overrijpe minder aantrekkelijke appeltjes om in te bijten.

liefs Daniéla
maaike
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2013, 16:05
Gender: Trans MtF

Re: Relaties

Bericht door maaike »

Relaties zijn moeilijke dingen. Ik ben 25 jaar geleden vrouw geworden en toen ik in de 20 was kikte mannen er gewoon weg op. Maar serieuze relatie aangaan met mij. NO WAY. Toen ik 32 was ben ik uiteindelijk getrouwd met afrikaanse man voor wie het niks uit maakte dat ik 18 jaar een "man" was zo lang zijn familie of vrienden maar van niks weten. Ben nu 2 1/2 jaar geleden gescheiden en sinds jaar op zoek naar nieuwe mannelijk partner. Ben nog nooit zo vaak afgewezen of naar behandeld op het moment dat ze hoorde dat ik een verleden had. Of mannen die er alleen sexueel wat mee wilde, maar uiteindelijk toch weer een geboren vrouw kozen.
Vraag me ook altijd af wanneer vertel je iemand dat je een gender verleden hebt. Heb ook wel eens meegemaakt dat iemand het in bed ontdekte en in no time zijn kleren weer aantrok.
Mannen snap er zelfs nu ik ver in de veertig ben niks van! Lijkt mij handiger om op vrouwen te vallen soms.
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Relaties

Bericht door Engel »

Hoi Maaike,
Welkom hier op dit forum, wellicht kun je via persoonlijke introductie iets neer zetten. Dan valt het meer op!
Hoop dat je je hier snel thuis voelt.

Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Relaties

Bericht door intrans »

Ik ben net 19 geworden en eind 18 begonnen met de transitie maar moet er niet aan denken om nu een relatie te hebben. Ik denk pas als ik in de 20 ben een helemaal klaar ben met de transitie dat ik misschien ooit een relatie aanga maar nu lijkt me dat super moeilijk. Al heel m'n leven single en mensen kijken daar best raar van op, haha. Ik heb het als jongen wel geprobeerd maar jongens vonden mij te vrouwelijk plus ik voelde mij niet thuis qua lichaam en in de homoscene ondanks ik wel op jongens val. Heel ingewikkeld allemaal..
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Relaties

Bericht door Fay »

Heb gemerkt dat je gevoelens ook kan delen met anderen zonder dat daar meteen een relatie aan vast zit, behoefte aan seksueel genot heb ik niet, knuffelen des te meer, en na een nachtje met vriendinnen op de bank onder de dekens kan ik dat absoluut veel meer waarderen en daarvan genieten dan ooit tevoren, en zo kun je behoeftes ook een invulling geven, relatie, dat is nu geen prioriteit en heb genoeg aan mezelf, probeer vooral te genieten van de stappen die ik zet en wat ik meemaak als gevolg van het opengooien naar buitenwereld, in positieve zin, heb zoveel betere sociale contacten , ook beter dan ooit tevoren,en ik geniet daar enorm van

Vicky