deelname hij is een zei

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Mirthe_s »

Sociosoof schreef:Malibubarbie is verwijdert van het forum ,volgens mij voor multi account.
dus zal hier niks aan hebben ;)

Groeten,
Lesley
Wellicht voor anderen :)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Emma »

Overigens leek anoniem deelnemen aan een realityprogramma me al een beetje onhaalbaar. Maar misschien zit ik er wel naast en zou John de Mol direct contact zoeken bij het horen van het idee...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
J170503jessica26
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 aug 2014, 21:49
Gender: Trans MtF

Re: deelname hij is een zei

Bericht door J170503jessica26 »

aha oke. ja dat leek me ook al raar ja anoniem maar ja you never no hihi
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Isabelle »

Ik zie me nu zo'n scene voor me als bij peter R de vries ofzo haha
Helemaal geblurred, zwart silouet, stem vervormt XD
drama in de dop.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Anon20180501 »

Zoiets had ik ook voor ogen Sociosoof ;)

..en dat die dan vertellen dat ze wel zouden willen maar niet anders kunnen dan zich op deze manier te vertonen in het openbaar, bv omdat de mensen in hun directe omgeving het niet accepteren en ze misschien wel wat zouden aandoen mochten ze er ooit achter komen. Maar kan van alles zijn denk ik dan...

Het is wel iets wat de nodige aandacht verdient denk/vind ik...
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Isabelle »

indd.
Er zijn genoeg mensen die in verband met geloof bijvoorbeeld zich niet kunnen uitspreken.
Als je bedenkt dat net als bij homoseksualiteit statistisch gezien gewoon een bepaald percentage deze gevoelens heeft en daarnaast ik nog nooit in Nederland(over elders op het internet trouwens)gehoord heb van een Islamitische transgender moet daar nog wel een grote doofpot open gaan denk ik.
Deze mensen hebben hard een podium nodig en anoniem is hierbij vaak de enige optie, zeker als men nog niet op eigen benen staat en/of hecht in een gemeenschap zit.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Anon20180501 »

Ik kom er later eventueel nog even op terug Sociosoof maar je hebt zeker gelijk, er is veel verborgen leed, en vaak het ergste daar waar je (bijna) nooit wat van of iets over hoort, er moet nog veel gebeuren... :cry:

En toch ben ik ooit op t-nederland transgenders met een moslim-achtergrond tegengekomen, dacht ik.?? Ik hoop dat het ze goed gaat in ieder geval en zich hier veilig (zullen) voelen... Welkom sowieso :)

grts Daniéla
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Emma »

Niet alleen hier. En ja, die hebben het ook moeilijk... Net zoals de transgenders met een sterk christelijke achtergrond. Doen meestal niks voor elkaar onder. En dan zijn er nog de niet-gelovigen die transgenders 'gewoon gestoord' vinden. Het zal je vader zijn, of je broer.

Het is altijd wat.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Bregje »

Hoop dat je mee kunt doen. En dat ze een goede vervanger hebben voor Arie want die was wel erg goed.
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: deelname hij is een zei

Bericht door Anne V »

Het anoniem deelnemen heeft geen zin als je verhaal niet veel afwijkt van andere deelnemers. Maar om te laten welke worsteling transgenders uit bepaalde groepen hebben kan het best wel eens nuttig zijn om zo iemand het verhaal anoniem te laten vertellen.
Bregje schreef:Hoop dat je mee kunt doen. En dat ze een goede vervanger hebben voor Arie want die was wel erg goed.
Arie is daar goed in maar er zullen vast anderen zijn die het ook goed kunnen op hun wijze. Hoop ook dat ze zo iemand kiezen.