Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Voorheen was mijn stem altijd hoger als ik last van mijn keel had, maar nu is het eindelijk andersom (waar ik trans mannen altijd al over hoorde). Het resoneert lekker!
Hung her from the branches of a mango tree
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Gendereuforie

Bericht door Hrafn »

Ouch, armhaar vast tussen de schakels van mijn horlogebandje! :lol:
Marica
Berichten: 2911
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Gendereuforie

Bericht door Marica »

De logopedie gaat goed, mensen horen nu een vrouw met een wat lage vrouwelijke stem. Zondag as de eerste van vele behandelingen op *ontharingsgebied. Ik kan niet wachten op het moment dat scheren niet meer hoeft, ik ben dat zoooooo zat.

* ook genitaal.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
SamSilver
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 dec 2018, 10:17
Gender: Trans FtM
Locatie: belgie

Re: Gendereuforie

Bericht door SamSilver »

ik moest pas op t gemeentehuis zijn en een oude man vroeg aan mij: hey meneer, hoe werkt dat hier?
ik durfde bena men mond niet open te doen, ja ik loop er als man bij, heb een kort kapsel, maar mijn gezicht is niet echt mannelijk en mijn stem! jakkes, ik heb echt zon hoge stem, maar blijkbaar onbewust antwoordde ik met een lagere stem.....nu de vraag is of een ander daar wel verschil in hoort of niet, ma soit, ik ben wel super blij als ze meneer zeggen.

En ben pas men naam laten veranderen dus elke keer ik men naam nu hoor, ziet iedereen me glunderen. :)
*Live and let live*
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: Gendereuforie

Bericht door JesseJessie »

Vandaag voor het eerst in girlmode een zoen van mijn vriendin gekregen :). Misschien moet ik vaker een bos bloemen kopen en pannekoeken bakken :lol:
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Sander »

Het is al wat langer geleden dat hier een bericht geplaatst is, maar het is zo’n lekker positief topic!

Mijn blije momentje... 5 boxershorts gekocht, voel me er zo gelukkig bij
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190508 »

Sander schreef: 20 jan 2019, 13:18 Mijn blije momentje... 5 boxershorts gekocht, voel me er zo gelukkig bij
Herkenbaar! Heren ondergoed kopen is inmiddels een van mijn favoriete dingen om te doen. :lol: wil stiekem ook nog wel een abo op On That Ass...
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Sander »

Dat zijn toch die heel kleurrijke shorts? Gaaf
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190516 »

Heerlijk in mijn yoga leggings en top aan de yogalessen meedoen met de rest van de meiden. Ruim een jaar geleden moest ik nog een saaie wijde joggingbroek aan ivm lelijk aanhangsel in de onderste regionen..en ik was zooo jaloers op de andere meiden die van die mooie kleurige strakke leggings droegen..en nu heb ik ook een hele stapel in de kast hihi
Offline
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Gendereuforie

Bericht door EmmaJJ »

Rikki schreef: 20 jan 2019, 16:55 Heerlijk in mijn yoga leggings en top aan de yogalessen meedoen met de rest van de meiden. Ruim een jaar geleden moest ik nog een saaie wijde joggingbroek aan ivm lelijk aanhangsel in de onderste regionen..en ik was zooo jaloers op de andere meiden die van die mooie kleurige strakke leggings droegen..en nu heb ik ook een hele stapel in de kast hihi
😍
Plaats reactie