Ik dénk dat een van mijn collega's het al weet voordat ik het ook maar iemand daar verteld heb, want sinds ik terug ben naar mijn eigen oude werk heeft ze me alleen maar 'manneke' genoemd.
Denk dat ze een 1+1 had gedaan met de herenkleding die ik draag/de transgender vlag op m'n Facebook/geslacht staat op 'man'/Gay Pride in Amsterdam hypen terwijl ik niet ben van het feesten en omgaan met vreemden.
Word toch maar eens tijd om het op het werk te vertellen, denk ik, anders blijven ze haar corrigeren met 'maar ze is toch geen man??' lol.
Mijn vriendin wenste me deze ochtend "Grattis till internationella kvinnodagen!", Met drie zoenen erbij. Me happy.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gister mijn "coming out" naar de rest van de familie gedaan (via facebook), en ieeeeeedereen reageerde supergoed.
Oh en m'n oma begint me spontaan bij m'n nieuwe naam te noemen toen ik daar op visite was
Ender schreef:Gister mijn "coming out" naar de rest van de familie gedaan (via facebook), en ieeeeeedereen reageerde supergoed.
Oh en m'n oma begint me spontaan bij m'n nieuwe naam te noemen toen ik daar op visite was
Kijk,zo kan het ook gaan. Goed te horen! Echt fijn!
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Ik had het al zien aankomen, maar vandaag leek mijn oma voor het eerst oud en seniel toen ze het over mij als haar kleindochter had. Er was iemand die iets met haar steunkousen kwam toen, en toen ik binnenkwam zei ze dat ik haar kleindochter was. Ik stel mij uiteraard gewoon voor al Jerome, dus die gast zegt: "U zegt nu wel kleindochter, maar ik geloof dat het uw kleinzoon is." We hebben beide maar gewoon geknikt. Achteraf bood mijn oma trouwens haar excuses aan mij aan!