De reacties op mijn coming out zijn echt zo mooi... Hier een paar van de besten:
"Ik heb veel ontzag voor je dat je hier zo open voor hebt durven uitkomen, en ben zeer blij voor je dat Cleo je een plek heeft kunnen vormen waar je je zo op je gemak voelt dat je dit met ons wil delen. Verder heb ik nog een praktische tip: er bestaan ontspanningsoefeningen voor je strottenhoofd waar je je stembanden mee kan ontspannen en dus een flink stuk lager kan praten (en zingen, waar ik dit een beetje van heb). De details ervan zijn mij een beetje ontgaan, maar met wat google-fu is dit ongetwijfeld te vinden"
"Wat een dijk van een eer dat we getuige mogen zijn van deze mooie aankondiging, het benoemen van je eigenlijke identiteit. Die drempel ben je over, gefeliciteerd."
"Gefeliciteerd met deze mijlpaal Nate! Ik denk dat je binnen Cleo alleen maar hoop, steun en liefde kan verwachten! <3 veel succes met de transitie, ik hoop voor je dat dat snel gestart kan worden! Groetjes, [naam] (OLV)"
Gendereuforie
-
Re: Gendereuforie
meerdere zakken met zaagsel
-
- Transgender
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Erg mooi te lezen Nate...zo kan het dus ook.
-
Wat een fijne reacties, Nate! En heel dapper van je dat je deze stap gezet hebt.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
I've got it
I'm a man now
-
Oh wow, super goed! Ik ben echt blij voor je!Nate_0 schreef:Ik ben net (nog geen half uur geleden) uit de kast gekomen bij m'n studentenvereniging door een bericht in de gesloten groep te plaatsen. De likes en steunbetuigingen stromen binnen, ik ben emotioneel AF en het voelt zo. goed.
-
Bij thuiskomst vond ik mijn binder (underworks) in de brievenbus. Heb 'm nu (na wat worstelen met aantrekken..) voor het eerst aan. Blij!
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
I've got it
I'm a man now
-
Net een visje gegeten met een vriend van me. We stonden nog te kletsen bij de toonbank, toen ik een vrouw naast me tegen haar dochter hoorde zeggen: "Vraag die meneer (mijn vriend) en mevrouw (ik dus!) of je er even langs mag."
En dat in full guy mode. Echt happy!
(Disclaimer: "full guy mode" betekent bij mij dat ik mijn mannenstem gebruik en androgyn gekleed ga. Maar dan nog)
(Disclaimer: "full guy mode" betekent bij mij dat ik mijn mannenstem gebruik en androgyn gekleed ga. Maar dan nog)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
-
Ja blijft leuk om als vrouw te worden aangesproken, ik had het afgelopen zondag hihihi..Janna schreef:Net een visje gegeten met een vriend van me. We stonden nog te kletsen bij de toonbank, toen ik een vrouw naast me tegen haar dochter hoorde zeggen: "Vraag die meneer (mijn vriend) en mevrouw (ik dus!) of je er even langs mag."
De man die iets bij mij kwam kopen zei tegen mij..Nee hoor geeft niks verder mevrouw
En dat zonder hormonen..
Dus snap helemaal hoe blij je voelde.
-
Mijn stem is lekker laag vandaag. Helaas heb ik niemand om tegen te praten. Misschien maar beter ook, want hoe meer ik praat hoe hoger mijn stem wordt.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Ja ik kreeg met zingen vanavond mijn stem niet op gewenste hoogte dus dat is weer omgedraaid...Jer158 schreef:Mijn stem is lekker laag vandaag. Helaas heb ik niemand om tegen te praten. Misschien maar beter ook, want hoe meer ik praat hoe hoger mijn stem wordt.