Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Coming out bij mijn zus gehad vanmiddag, door een scene van onze favoriete film na te doen (lekker cheesy :D ). Ik wist dat ik (voor de zoveelste keer) zou blokkeren als ik het verbaal moest.
Reactie: een knuffel. :) En daarna een goed, redelijk ontspannen gesprek.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Gendereuforie

Bericht door Dieuwertje »

Super Freedom. :text-bravo:
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Dankjewel Dieuwertje :D
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Nisha
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 mar 2017, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Limburg, nabij Venlo

Re: Gendereuforie

Bericht door Nisha »

Zodra ik een nieuwe ID kaart kan ophalen is die persoon die voordeed als mij verleden tijd.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Gisteren bij de Coop supermarkt even een euforisch momentje gekend.
Stond bij de koffieafdeling te bedenken wat voor koffie ik zou nemen..het werd uiteindelijk Mocca koffie hihihi.
Er kwam een oudere vrouw op mij af rijden in haar scootmobiel en zei"Mevrouw.."maakte daarna excuus omdat ik mij omdraaide en werd het snel veranderd naar meneer..
Waarop ik gewoon vriendelijk zei dat ze geen excuus hoefde te maken en vervolgde mijn weg.
Het feit dat mijn eigen gestarte transitie zonder hormonen al dit resultaat begint te bereiken.
Sterkte mij enorm en voelde mij erg trots en blij..
Had het gisteren ook op Facebook geplaatst en daar kwam bij iemand het idee dat ik de oude dame misschien op een nare manier had beantwoord maar niets was minder waar.
Ze maakte mijn dag helemaal goed.
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gendereuforie

Bericht door Janna »

Ik bestel wel eens wat via internet. Omdat ik overdag bijna nooit thuis ben, laat ik het vaak afleveren bij de dichtstzijnde Appie. Daar moet ik me dan legitimeren voor ik het pakketje mee krijg. Pas had ik ze gevraagd hoe strikt de regels zijn. Of ik ook pakketjes voor anderen dan mezelf zou kunnen ophalen, bijvoorbeeld met dezelfde achternaam. Dat was geen probleem.

Eergisteren een pakketje besteld bij Miss Etam (foto volgt nog wel ;-)), en dit keer heb ik het laten versturen onder mijn nieuwe (maar nog niet officiële) naam. Gisteren naar de Appie om het pakketje op te halen. Ik gaf als gebruikelijk mijn achternaam op en de dame zocht het pakketje op. Toen ze ermee terug kwam las ze nog even het etiket en vroeg: "Voor Janna W...?".

Misschien iets kleins, maar om mijn nieuwe naam zo hardop genoemd te horen worden voelde echt zooo goed. :dance: :D
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Ender »

niet *echt* euforie maar moest erg lachen om m'n moeder gister... die noemde m'n binder een "borstenpletter" xD
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190501 »

Eindelijk alle zes de benodigde documenten voor mijn voornaamswijziging in mijn bezit:

1. Uittreksel uit het strafregister (van FOD (=Ministerie) Justitie)
2. Afschrift van mijn geboorteakte (van geboorte gemeente)
3. Bewijs van woonplaats (van Skatteverket)
4. Bewijs van nationaliteit (van Belgische ambassade in Stockholm)
5. Verklaring psych
6. Verklaring endo

Morgen gaat de hele bundel mee met de post en binnen 6 maanden tot een jaar mag bibieken hier overal haar echte naam gebruiken...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Mijn moeder: "Je stem is echt laag. Ik dacht even dat het [een vriend van 55] was."
Hung her from the branches of a mango tree
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Gendereuforie

Bericht door wiggeltje »

Ik was te vroeg bij de logopedist dus besloot ik maar lekker rond te toeren op me Thomas ..En ineens, ...BAMM!! :shock: .. vloog ik tegen de motorkap.. auto kwam van links, ik van rechts, maar ik ben niet verzekerd, heb geen rijbewijs. Ding is van me pa, hij is verzekerd.

De hoofdonderwerp van dit verhaal, om het gender euforisch te houden, was dat ik meteen met "ZE" en met "HAAR" werd aangesproken :D ook door een getuigen, terwijl ik niet echt zo heel vrouwelijk gekleed was, alhoewel vrouwelijk, gewoon en tijgerprint joggingsbroek, navelshirtje en een kort jasje en dat kan ook een beetje uniseks zijn. Simpel, leuk en lekker slonzig. Ik was ook niet opgemaakt, een simpele dag.

Mevrouw stapte uit de auto, ik stond op, ze was bezorgd om mij,. de voorvork compleet krom en een flinke deuk in haar auto.. Mij mankeerde echter niks, ik checkte mijn prachtige nagels, niets gebroken. HAHAAHAAA!! :mrgreen: (ik slik MSM)

Ik was wel geschrokken en ik had angst voor geldboete of politie! :o Dacht nog aan, zal ik gewoon snel me snorfiets pakken en wegrijden, zo van; hé mazzel.? ..Damn it, mijn voorwiel was krom. Ik ..maar nee :whistle: De mevrouw was heel aardig en ze vond mij prima. Sowieso kon ik de situatie niet ontvluchten en daarnaast ben ik ook bang om Jehovah aan mijn zijde te verliezen, zoals wanneer ik in een noodsituatie toenadering zoek.

Na de logopedist, waar ik mijn verhaal had uitgelegd pakte ik dan de bus voor de terugweg. In de bus deed ik een stille gebed. Ik zei de zinnen met mijn lippen, zodat alleen de engelen het weten, en zo ook Jehovah. "sta mij toch bij, ondanks dat ik niet altijd goed ben."

Later eenmaal thuis, me vader had geïnformeerd en het komt goed :D ... YESSS...!!! eenmaal thuis, me pakketje kwam binnen uit Thailand jeeeej :lol: blij.. Daarnaast nog een date met een lieve man :hbeat: alles gaat goed! alles gaat prima! Ik ben echt trots op mijzelf! Ik voel me zo goed :) life is good
Plaats reactie