Blijft leuk
wat is je favoriete youtube filmpje?
-
-
Re: wat is je favoriete youtube filmpje?
Eentje om over na te denken
-
- Transgender
zo wat krachtig zeg Heleen..Heleen Vrukalakos schreef:Eentje om over na te denken
-
Deze ondermeer, die spartelaar op de latten is mijn jongste dochter 20 jaar geleden.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
- Transgender
Kan ze het inmiddels wat beter? maar wat een doorzetter hoorJannet V schreef:Deze ondermeer, die spartelaar op de latten is mijn jongste dochter 20 jaar geleden.
-
Nog eentje die me altijd bij blijft, wat hadden ze vroeger toch van die lekkere vage kinderprogramma's
-
Ja dat wel al ligt haar hart nu elders. Achttien jaar later doet ze dit.Kan ze het inmiddels wat beter? maar wat een doorzetter hoor
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
De mijne is tot nog toe:
Het nadeel van veel van mijn favoriete filmpjes is dat ze slechts een klein publiek raken.
De muziek is van Coldplay, maar zowel de tekst als de complete animatie zijn met de hand bedacht en gemaakt, en het is gezongen door iemand die dat gratis wilde doen.
Mensen die het computerspel "Minecraft" kennen, die zullen ongetwijfeld veel van de achtergrond van het verhaal kennen, maar ik denk dat anderen ook van deze animatie kunnen genieten.
Marcella
Het nadeel van veel van mijn favoriete filmpjes is dat ze slechts een klein publiek raken.
De muziek is van Coldplay, maar zowel de tekst als de complete animatie zijn met de hand bedacht en gemaakt, en het is gezongen door iemand die dat gratis wilde doen.
Mensen die het computerspel "Minecraft" kennen, die zullen ongetwijfeld veel van de achtergrond van het verhaal kennen, maar ik denk dat anderen ook van deze animatie kunnen genieten.
Marcella
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Deze 14 jarige knaap is vrouwelijker dan ik hahaha..
Vond het wel humor.
Vond het wel humor.
-
Prodiges kanaal. Waar je voor de verandering echte muzikanten hoort en ziet. Soort van Franse talentenjacht.
15 jarig meisje speelt eventjes Vivaldi, en hoe:
15 jarig meisje speelt eventjes Vivaldi, en hoe:
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb