DE BBQ

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: DE BBQ

Bericht door Amber-B »

Gaat de BBQ een real life chat worden? Met onderwerpen als t VU, datingsites en moontjes? 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: DE BBQ

Bericht door Raisa »

Ja, maar dan met voedsel en irl knuffels.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: DE BBQ

Bericht door La-Clau »

Gaat de BBQ een real life chat worden? Met onderwerpen als t VU, datingsites en moontjes?
Ik mag toch hopen dat er ook andere onderwerpen zijn, want ik leer liever de mensen achter de hormonen en operaties kennen.
En anders hebben we hier nog wel een buurthuis, en zal ik wat T&T muntjes over laten komen. :mrgreen:
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: DE BBQ

Bericht door Hedwich »

Shit! Ik ben een workaholic met een beroepsgeheim! :ugeek:
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: DE BBQ

Bericht door La-Clau »

Laatste BBQ-Nieuws:

De zomer wil dit jaar niet meewerken, maar voorlopig houden we gewoon 30 juni vast. Niemand met een toverstaf om te zorgen dat het die dag droog blijft? De temperatuur lijkt namelijk de goede kant op te gaan.

Tot nu toe hebben we de volgende mensen die komen:
Eva en Elisabeth (nemen bbq's mee)
Arike en Bianca (eenpersoonsbed gereserveerd)
Hedwich (neemt zelf slaapplaats EN teddybeer mee)
Karen (reserveert een slaapplaats)
Marissa
Roos (neemt Simone mee)
Jacqueline
Amber

Finesse is dacht ik nog een vraagteken

Zie je je naam niet op de lijst staan en wil je toch graag komen laat dat dan graag z.s.m. weten, er is nog plaats voor wat mensen! (kom je zelf al en weet je iemand die best graag mee wil kan dat natuurlijk ook!)
Zie je daarentegen je naam wel op de lijst staan maar wil je helemaal niet komen, bijvoorbeeld omdat je een bloedhekel aan ons hebt laat dat dan ook zo snel mogelijk weten.
SVP Alle informatie die over wel of niet komen gaat via dit topic, dus NIET via PB, Chat of anderszins. Via dit topic is makkelijker voor ons overzicht

Niet vergeten allemaal iets te eten/te drinken (of beide), iets warmers voor als het koud wordt, en heel veel zin mee te nemen!
Adres, routebeschrijving e.d. zullen morgenavond via pb of e-mail worden verstuurd.

Omdat iedereen ook inkopen moet gaan doen is het prettig als we tijdig weten hoeveel mensen er komen, en daarom svp melden of afmelden (calamiteiten daargelaten) voor a.s. woensdag 27-06 18uur!

Tot volgende week!

Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: DE BBQ

Bericht door finesse »

helaas.. ik ben niet van de partij (weekendje weg)
Xandra
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 mar 2012, 15:49
Gender: Vrouw

Re: DE BBQ

Bericht door Xandra »

Na de zeer succesvolle BBQ bij Issis van gisterenavond geven we ons ook graag op voor deze BBQ, ligt voor ons ook veel dichterbij huis. Indien er geen plaats meer is hoor ik dat graag, maar wij, Mieke en Sanne, komen graag doch wel pas rond 19.00 uur aangezien we beiden tot die tijd moeten werken. Indien je leuk B&B in de buurt weet houden we ons aanbevolen, succes met de voorbereiding, liefs Mieke en Sanne.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: DE BBQ

Bericht door La-Clau »

Nog plaats genoeg, dus jullie zijn zeer zeker welkom.
Hoogstwaarschijnlijk stuur ik mensen morgen alle informatie door.
Alleen B&B's zijn we hier niet zo ruim in gesorteerd helaas, vlak bij Schiphol...........meestal minimaal 4 sterren.
Eventueel kan er nog gekeken worden of er iemand extra luchtbedden mee kan nemen........er is plaats genoeg,

Tot volgende week!

Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: DE BBQ

Bericht door Raisa »

Simone neemt haar vriendje sem ook mee, is er toch nog een transman op de BBQ. :D
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: DE BBQ

Bericht door La-Clau »

En dat is 16..........wordt gezellig druk
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be