Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Janice »

Inderdaad spannend Daniela bij wie laat jij het doen?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20180501 »

Bij Dokter Straten Janice, kliniek Heyendael in Groesbeek.
Voelde wel vertrouwd aan, hij begreep waar ik het over had... :)
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Ender »

veel succes alvast Daniéla!!
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20180501 »

Dank je Ender... :)
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20190209 »

Hai Daniéla,

22 november dat is al heel snel :hug2:
Spannend en heel leuk, kan mijn eerste bvg nog herinneren als de dag van vandaag ;)

Krijg je van de kliniek een compressie BH... of moet je daar zelf voor zorgen?

Mocht je er zelf voor moeten zorgen heb ik nog wel een goede tip..

Marena een Amerikaans merk heeft de beste compressie bh's voor na chirurgische ingrepen. Zitten als een 2e huid, naadloos en zachte lichte ademende stof :wship:

Bij de Bergman krijg je deze standaard na een bvg en was voor mij een verademing... zit echt heerlijk en houd alles op z'n plaats zonder te knellen en rode striemen van eventuele stiksels...

Is ook te koop via een betrouwbare site hier in NL.... niet goedkoop maar voor de weken dat je het dag en nacht moet dragen wel de moeite waard :wship:
https://bhsupport.nl/shop/bh-na-borstop ... ve-bh-b01/

Heb deze compressie bh 6 weken dag en nacht gedragen, had er meerdere... In het verleden sportbhs gedragen na een bvg maar echt niet te vergelijken met een medische compressie bh.

Mocht je eventueel nog vragen hebben, hoor ik het wel... mag natuurlijk ook via PB

Groetjes Cher
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20180501 »

Hai Cher...

Vergeet je inderdaad niet snel denk ik, zoals wel meerdere dingen niet... ;) ik ben trouwens wel iemand heel erg dankbaar, ik heb het hier al eens eerdrer gezegd dat ik een sponsor heb hiervoor, en die doet het puur en alleen omdat hij me graag mag, het is zijn verjaardagscadeautje voor mij, ben over een paar weken jarig... :)

En dank je voor de tip, ik ga zeker eens rondneuzen op die site. Mij was door hen Triumph sportbh's (zonder beugels) aanbevolen, met zo'n brede onderband. Die ik wil kosten 50 euro p/st. maar das dus blijkbaar niet zo'n goed idee van hen.. hum, ik hoop dat ze voor de rest wel het licht hebben gezien... :)

Ik pb je wel als ik nog vragen heb... ;)
Ook over terrasjes en zo... :)

liefs Daniéla
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20180501 »

ik krijg trouwens wel een verstevigingsband mee die ik de eerste tijd ook moet blijven dragen.
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20190209 »

Hai Daniéla,

Jouw kliniek weet echt wel waar ze het over hebben hoor :hug2: Mentor is een van de beste merken dus dat is al een goede keuze, mede high profile :hug2:

En uit ervaring weet ik dat je met rond de 350 cc uit komt op een C cup waarschijnlijk volle C :clap:

Sport bh is niet te vergelijken met een compressie BH.. Heel eerlijk tot een aantal jaar geleden werd daar ook niet veel aandacht aan gegeven... maar das de laatste jaren toch wel anders...

Sport bh's zijn toch wel gemaakt om te sporten en gemaakt van dikke stof van katoen met lycra. Jammer dat je niet mijn maat hebt... heb hier nog 4 Marena bhs liggen :cry:

Maar weet zeker dat je voor jezelf de juiste keuze maakt ;)

En terrasje komt er sowieso, of in de winter met warme chocolade melk met rum... of met warmer weer met een wijntje, komt goed :hug:

Alvast heel veel succes, maar spreek je vast nog wel voor de 22de :hug2:

Liefs Cher
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20190209 »

Daniéla schreef:ik krijg trouwens wel een verstevigingsband mee die ik de eerste tijd ook moet blijven dragen.
Das een band om de implantaten naar beneden te drukken... heel simpel gezegd... is een elestische band met klitterband. Gaat over de bovenkant van de borsten... maar dat zal jouw chirurg pas na operatie bepalen of je die moet dragen... ligt eraan hoe hoog de implantaten zitten na de OK... neem aan de implantaten achter spier worden geplaatst?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20180501 »

Dank je lieverd, ik heb er wel een draadje voor moeten kapen maar het risico was het meer dan waard.... :)

We spreken elkaar vast nog een keer, er zullen vast nog wel meer vragen op komen borrelen de komende tijd
en als we dan toch aan het borrelen zijn kunnen we er net zo goed meteen een drankje bij nemen, een keer... :)

Doen we... xxx