Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Vertrokken01 »

Ben ook langzaam naar borstvergroting aan het kijken. Borstvergroting is een dagopname en relatief veilig. Heb net vernomen dat ik onverwacht geld ga trekken wegens een persoonijke reden in mijn ziektegeschiedenis. Aan de andere kant wil ik ook doodgraag een neuscorrectie om een vrouwelijker gezicht te bekomen. Maar ik moet toegeven dat ik zou huilen van geluk met supergrote mooie borsten. Hoewel ik betwijfel of de chirurg akkoord zou zijn mij te opereren als je weet dat mijn borsten nog in volle groei zijn. Ze zeggen namelijk dat het minstens twee jaar wachten is. Dus wacht ik maar braaf tot de borsten uitgegroeid zijn. Wachten is soms zo vervelend.
////
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Anon20190501 »

ElissaMtF schreef:Wachten is soms zo vervelend.
En geduld is een schone deugd ;)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door Veronica »

Neuscorrectie zou wel leuk zijn met mijn scheve neus (door meerdere "ongelukjes"...)

Borstvergroting boeit mij niet, ik vind paar nadelen eromheen te groot voor mij persoonlijk om het ooit te laten doen, maar het zou wel fijn zijn als het in het basispakket komt zodat transgenders er recht op hebben.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Borstconstructies terug in het basispakket 2017

Bericht door intrans »

Ik had al een kleine B van hrt dus had geen hoop op deze wet, zelf maar gedokt en naar D gegaan in nov. Je mag volgensmij niet meer dan 1cm weefsel hebben.