Nieuwe chat! Zie dit topic.

Is dit het dan?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Oh,Lisa ze verwachten bij het vu wel dat je een keer iemand meebrengt,mij werd duidelijk gemaakt dat anders de hrt niet gestart kon worden.heb uiteindelijk een neef zover gekregen ,nadat ik beloofd had hem te helpen verhuizen en zowaar later nog een vriend die Het zelf aanbood(waarschijnlijk wilde hij gewoon graag zien hoe mijn psychologe er uitziet,het is nogal een vrouwengek)
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Nate,ik loop inmiddels via mijn huisarts in mijn woonplaats bij een psychologe(als je het tenminste tegen mij had hoor!)
Offline
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Is dit het dan?

Bericht door Nate_0 »

Ja, ik had het idd tegen jou ;)

Wel jammer dat het vumc hier zo slordig mee om gaat :/
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20230219 »

Rikki schreef:Oh,Lisa ze verwachten bij het vu wel dat je een keer iemand meebrengt,mij werd duidelijk gemaakt dat anders de hrt niet gestart kon worden.heb uiteindelijk een neef zover gekregen ,nadat ik beloofd had hem te helpen verhuizen en zowaar later nog een vriend die Het zelf aanbood(waarschijnlijk wilde hij gewoon graag zien hoe mijn psychologe er uitziet,het is nogal een vrouwengek)
Zo nou dat wordt een probleem dan, tja ik kan een collega mannelijk meenemen maar ja moet dan wel een vrouwelijke psychologe hebben hihihi..
Maar is toch eigenlijk beetje van de zotte???
Ik heb nu eenmaal heel weinig vrienden of kennissen dus dan zou ik ondanks dat ik met veel moeite het roken zou hebben gelaten alleen daarom niet aan de HRT mogen beginnen???
Leuk vooruitzicht dan..
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Heb je dan helemaal geen beste vriendin,zus,broer,buurvrouw,tante,nichtje of goede vriend die een keer mee kan?(tijdens de diagnostische fase dus,niet bij de intake)
Offline
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20230219 »

Euh nee niet echt, ik sta er echt helemaal alleen voor.
Enige optie zou zijn de mannelijke collega om met mij mee te gaan maar ja die vind het allemaal raar en vreemd en denkt dat ik aan experiment bezig ben dus ja wat is dat dan voor een waarde in een dergelijk gesprek.
Had mijn hoop gezet op die ene vriendin maar die wil er verder niks mee van doen hebben..ondanks dat ik het haar als eerste vertelde maar ja.
Beetje apart type welke zich met mensen in laat en als het dan te heet onder haar voeten wordt zich weer uit de voeten maakt...
Zie dus een beetje mijn Lisa toekomst langzaam vervagen als ik het zo allemaal tot mij neem...
Heb je je eigen eindelijk weer back on the road gezet wordt je weer tegen gewerkt omdat je gewoon eenzaam bent....
Aan de andere kant denk ik dan van ja ik weet toch hoe de vork in de steel zit en niet de buurman welke een poort naast mij woont????
Zal nog eens gaan nadenken maar helaas voor zover ik kan zien ga ik gewoon bakzeil halen...
Gloeiende Philips lampjes nog aan toe :(
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Nou,Lisa helemaal raar is het niet en ik begrijp nu ook waarom ze het doen.
Ik krijg het emotioneel gezien best wel vaak voor de kiezen,je merkt hoe ik er aan toe Ben!
Hormonen zijn geen speelgoed,het kan je gedachten en gevoelens volledig op zijn kop zetten.
Zonder mijn hartsvriendin die mij enorm steunt,op mij inpraat,mij aan het lachen maakt en laat zien dat het allemaal niet zo erg is,had ik niet zo ver gekomen als nu.alleen,omdat ik haar er best wel mee belast,is een backup niet verkeerd,vandaar dat ik hier steun zoek.
En Lisa,vriendschappen komen soms uit de gekste hoeken,mijn hartsvriendin heb ik leren kennen als verkoopster in een winkel,we raakten aan de praat,ik kwam daarna vaker even langs,heb haar in vertrouwen genomen,zij heeft mij het duwtje gegeven om te worden wie ik werkelijk ben.inmiddels kennen we elkaar zo'n 5 jaar en onze band is supersterk.
Liefs Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Is dit het dan?

Bericht door Venusss »

Rikki schreef:En Lisa,vriendschappen komen soms uit de gekste hoeken
Amen.
@lisa1973 je hebt pb
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
LiliFee
Berichten: 153
Lid geworden op: 20 jul 2016, 15:24
Gender: Vrouw
Locatie: Duitsland

Re: Is dit het dan?

Bericht door LiliFee »

Rikki: Ik sluit me bij Mr. X aan. Zelf ben ik nu een jaar aan de HRT, en bij mij begint het vet nu LANGZAAM te verschuiven. Met nadruk op langzaam (capslock enzo).

En dan nog iets: misschien is het niet zo erg dat het langzaam gaat? kan je ook aan de veranderingen wennen :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20230219 »

Venusss schreef:
Rikki schreef:En Lisa,vriendschappen komen soms uit de gekste hoeken
Amen.
@lisa1973 je hebt pb
Ja dank je Venuss,

Je krijgt straks antwoord terug.

Liefs:Lisa