Vertel eens iets geks...
-
Re: Vertel eens iets geks...
De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Groetjes,
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
Ben
-
Behalve dan dat van die mond aan de onderkant zijn het dus net mensen?Benjamin schreef: ↑13 dec 2018, 14:45 De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Maar dan met een hogere cuteness factor.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Schattig toch? Het zijn inderdaad net mensen.Sigrid schreef: ↑25 jan 2019, 22:35Behalve dan dat van die mond aan de onderkant zijn het dus net mensen?Benjamin schreef: ↑13 dec 2018, 14:45 De mond van een slak zit aan de onderkant, dus hij eet van onderen. Ik blijf dat bijzonder vinden. Ook hebben slakken een voorkeur om samen te eten en te slapen. Ook als er voldoende voedsel en warmte is, zoeken ze elkaar op om gezellig een hapje te eten en op een kluitje te slapen. Schattig toch?
Maar dan met een hogere cuteness factor.
Groetjes,
Ben
Ben
-
Ik praat met dingen die (om)vallen of waar ik me aan stoot.
-
Ik met onze bijen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Ik met diertjes die ik buiten zet : spinnen, bijen, hommels, wespen, dat soort spul.
-
Dank je voor het buiten zetten en niet doden!
-
- Voornaamwoorden: die/diens
Ik kop altijd dure merk kleding voor de winter in de zomer ( als ik in de winter iets leuks vindt schrijf ik de merk en naam van het item op en zet het in google alerts ) en als ik dan een melding krijg van google alerts inde zomer heb vaak beet en bespaar ik heel veel geld.
Andersom geldt het ook voor de zomer kleding.
Een voorbeeld wilde graag de Sorel Joan of arctic winterlaarzen maar zag ze afgelopen winter seizoen te koop met prijzen erbij van 275+ dat heb ik niet, dus merk en type in google alerts gezet en afgelopen week kreeg ik een bericht dat ze te koop waren voor 125 in de uitverkoop nieuw in doos en dat is een prijs die mijn knip kan verdragen dus besteld en vandaag binnen gekregen.
En zo draag ik dure merk kleding die maar een schijntje heeft gekost, alleen je loopt wel een seizoen achter mar who cares??
Andersom geldt het ook voor de zomer kleding.
Een voorbeeld wilde graag de Sorel Joan of arctic winterlaarzen maar zag ze afgelopen winter seizoen te koop met prijzen erbij van 275+ dat heb ik niet, dus merk en type in google alerts gezet en afgelopen week kreeg ik een bericht dat ze te koop waren voor 125 in de uitverkoop nieuw in doos en dat is een prijs die mijn knip kan verdragen dus besteld en vandaag binnen gekregen.
En zo draag ik dure merk kleding die maar een schijntje heeft gekost, alleen je loopt wel een seizoen achter mar who cares??
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
Vrouw met een penis
-
- Voornaamwoorden: Zij
Ik schopte ooit een bierdopje weg, die rolde over de stoep en viel uiteindelijk bovenop een vlinder die op de stoep zat, die zat dus onder dat dopje.
Toe dacht ik, dat gebeurt eens maar 1 x in het hele bestaan van het universum, en i did it
Toe dacht ik, dat gebeurt eens maar 1 x in het hele bestaan van het universum, en i did it
-
- Voornaamwoorden: hij/hem
Ik sloeg zojuist twee vliegen in 1 klap dood met mijn hand.