vraag en antwoord

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: vraag en antwoord

Bericht door Nate_0 »

Renée schreef:
wiggeltje schreef:Het is een forumspelletje waar geen domme vragen of foute antwoorden bestaan, alles is goed en het gaat om wat jij denkt.
Charlotte_C schreef:Woef is helaas fout :)
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er niets van . Ik zie alleen maar discussies over foute antwoorden

Echter, dat was volgens de eerste zin niet mogelijk .

Enige bijsturing gewenst ?
Ik vind het idd ook een beetje vaag... dacht juist dat het een soort QI (brits quiz/comedy programma waar de punten naar het meest originele antwoord gaan) zou zijn...
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: vraag en antwoord

Bericht door Charlotte_C »

Renée schreef:
Enige bijsturing gewenst ?
Dat klinkt absoluut zinvol Renée
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: vraag en antwoord

Bericht door Ender »

Denk dat wiggeltje misschien meer in het hoofd had van open vragen ipv van vragen waar echt een antwoord op hoort?
Of vragen over interpretatie wellicht? Bv, is een pyramide waar een stuk uit is nog steeds een pyramide?
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: vraag en antwoord

Bericht door Nate_0 »

Ender schreef:Denk dat wiggeltje misschien meer in het hoofd had van open vragen ipv van vragen waar echt een antwoord op hoort?
Of vragen over interpretatie wellicht? Bv, is een pyramide waar een stuk uit is nog steeds een pyramide?
Dit, of dat je bv in reactie op "wat zit er in een frikandel" kunt antwoorden met "hersenen en ogen, natuurlijk".
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: vraag en antwoord

Bericht door wiggeltje »

Dat is waar, en dan hebben we het over koeienogen :mrgreen: dat zou wel mijn laatste frikandel worden!! :hand: Het is inderdaad een beetje open vragen stellen er geen correct antwoord op te bestaan. "Zoals waarom leven we?" De ene beziet dat als wetenschappelijk, de ander misschien juist spiritueel of filosofisch, beiden zijn goed en we mogen elkaar gerust bonuspunten geven als we willen of er af en toe een bordspelletje van maken.

De Piramide..

Een piramide waar een stuk uit is, blijft altijd van oorsprong een piramide. Misschien is het dan de ruïne van een piramide :)
Maar bij nader inzien, als je zo'n piramide compleet met bulldozers verwerkt en daar een kasteel van bouwt, dan is de piramide over een aantal honderden jaren vergeten en heet het een kasteel :mrgreen: Ik geloof dat ik de plank op jou vraag ook volledig missla.


Op welke plek of plaats in de wereld zou je zeer graag voor een keer willen zijn of willen beleven?
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: vraag en antwoord

Bericht door Marcella »

Charlotte_C schreef:Woef is helaas fout :)
Niko?

(Ik doe ook maar een gooi...)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: vraag en antwoord

Bericht door wiggeltje »

oh sorry :oops: we doen eerst jou vraag
Charlotte_C schreef:
Afsluitend voor een eervolle vermelding de nieuwe vraag,

"In de film New Kids Turbo zit een hond, luisterend naar de naam Gradje. Wat is de echte naam van deze hond?" (het antwoord is te vinden)
Ik heb me op google afgestruind. Is het niet gewoon Gradje? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: vraag en antwoord

Bericht door Charlotte_C »

Ja we hebben een winnares. Marcella heeft met nico het juiste antwoord gegeven :). Dan zijn we daar ook vanaf. Nu snel door denk ik.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: vraag en antwoord

Bericht door Venusss »

snap er helaas geen ene moer van...
Kunnen we wat meer structuur aanbrengen?
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: vraag en antwoord

Bericht door wiggeltje »

Ja hoor, dat kan. Ik had dit misschien iets beter moeten uitleggen.

Het is gewoon een simpele vraag, zoals, hoe ziet jou prins of prinses op het witte paard eruit?

En dan geeft de ander een antwoord.. en steld weer een vraag zoals, wat zou jij doen als je voor één dag miljonair was? of een vraag zoals wat was de eerste muziek die jij je herinnerd? en dan geeft de ene antwoord en vraagt weer.

Lijkt me een erg leuk spelletje :)
het leuke is dat je hiermee je kinderlijke innerlijk naar boven kunt halen :D daarom vind ik dat zo leuk, hihi

Goed, begint iemand maar met een vraag, gewoon een die je wilt stellen.
.....
Laatst gewijzigd door wiggeltje op 08 jan 2017, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.