Phallo informatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Mr.X ik heb nog geen balimplantaten. Dat is Sander.
Dat ga ik volgende keer vragen waar het mee opgevuld is. Echt geen idee nu. Colpec heb ik verder weinig last van. Alleen het wondvocht en bloed wat door de zwaartekracht daar naartoe zakt. Maar dat is nu ook eigenlijk wel weg.
Balimplantaten weet ik nog niet of ik dat ga doen. Sowieso pas na 1 jaar zeiden ze.
Eikel vorming over ca 3mnd. Eerst alles goed genezen. Nu een mooie leverworst😂 zeker toen de katheter er nog in zat. Tip mooi bij elkaar genaaid in zo'n tuutje😝
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Sinds de afgelopen 24-36 uur gaan er een paar dingen niet zo tof.

Mijn lichaam stoot 1 implantaat af. Deze moet er morgen uit
Jammer, maar totaal geen drama.
Helaas is mijn urinebuisverlenging zodanig gaan ontsteken dat er van een buis helemaal geen sprake meer is. Het is nu 1 open wond in mijn phallus. Ik weet niet of dit nog te repareren is. Verwacht het niet eigenlijk.

Nu in contact met de chirurg. Probeer antwoorden te krijgen om te kunnen beslissen of ik me hier in Nederland laat helpen of dat ik morgen terug vlieg. Dat laatste wil ik alleen als hij ook iets kan maken/repareren. Als het alleen om weghalen gaat dan kan ik me net zo goed hier laten helpen
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3667
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Phallo informatie

Bericht door Irene_de_Vreede »

Sterkte Sander.
Irene
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Phallo informatie

Bericht door Hielke »

Sander schreef: 23 aug 2020, 13:06 Sinds de afgelopen 24-36 uur gaan er een paar dingen niet zo tof.

Mijn lichaam stoot 1 implantaat af. Deze moet er morgen uit
Jammer, maar totaal geen drama.
Helaas is mijn urinebuisverlenging zodanig gaan ontsteken dat er van een buis helemaal geen sprake meer is. Het is nu 1 open wond in mijn phallus. Ik weet niet of dit nog te repareren is. Verwacht het niet eigenlijk.

Nu in contact met de chirurg. Probeer antwoorden te krijgen om te kunnen beslissen of ik me hier in Nederland laat helpen of dat ik morgen terug vlieg. Dat laatste wil ik alleen als hij ook iets kan maken/repareren. Als het alleen om weghalen gaat dan kan ik me net zo goed hier laten helpen
Hè, shit zeg Sander!! :(
Ik vind het echt ontzettend balen voor je.
Heel veel sterkte met het gedoe en het genezen!
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Phallo informatie

Bericht door Mr.X »

Erg heftig, Sander. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Het hebben van infecties is al een enorme bron van stress (been there, done that). Maar kan me niet voorstellen hoe het is met de extra vraag of je nog moet vliegen naar hulp of niet. Fingers crossed for you, man!
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Antwoord gekregen. Hij kan niets anders doen dan wat de artsen hier ook kunnen, dus ik blijf hier.
Inmiddels is het me ook gelukt om het implantaat er zelf uit te duwen. Heel vreemd nu beneden.

De pijn die ik nog steeds voelde kwam volgens mij ook niet van de implantaten, maar van druk op de hechtingen

Morgen naar de huisarts om de ontsteking te laten testen, zodat de juiste antibiotica toegepast kan worden.

Ik moet het implantaat nu opsturen, dan gaat deze richting fabrikant. Bij de volgende operatie ontvang ik kosteloos een nieuwe inclusief de benodigde handelingen.

Chirurg gaf aan ook dan de urine buis te herstellen. Ben benieuwd
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander wat heftig. In ieder geval al fijn dat je hem er zelf uit heb gekregen. En hoop dat je snel alles onder controle heb en voor herstel kan gaan. Strekte man
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander weet je al iets meer? Aan de antibiotica nu? Moet je nog spoelen ofzo? En hoe voel je je eigen?
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Phallo informatie

Bericht door Sander »

Ik moet de balzak nu iedere dag spoelen idd
Voor de infectie heb ik (nog) geen antibiotica. De swab gaat op kweek dus het duurt een week voor ik een uitslag heb.

Heb wel speciale crème voor wonden vanuit een Nederlands ziekenhuis. Dit is tegen necrose, antibacterieel en snellere genezing. Een eerdere wond genas hiermee heel snel. Hoop dat het nu ook zo goed werkt.

Implantaat kwam eruit omdat ik toch een heel kleine urine lekkage heb. Het gaat echt om druppels.
Kan wel gewoon zelf blijven plassen, maar moet dan tijdens het plassen met mijn vinger tegendruk geven bij de lekkage. Volgens de chirurg geneest het dan binnen een paar dagen
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo informatie

Bericht door Mike78 »

@Sander hoe gaat het nu? Weet je al iets qua antibiotica? En gaat het goed met de crème?