Ik wil graag wat grotere borsten

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Anon20190501 »

En radioactieve straling is een geheel natuurlijk verschijnsel.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Petra-S »

Citizen Erased schreef:Jezelf volvreten is de enige legitieme manier om meer vet op je tetten te krijgen (en niet alleen daar). Helaasch.
Om met jouw woorden te spreken "Helaasch een ongenuanceerde en niet geremd door enige kennis opmerking".

Groetjes,

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Citizen Erased »

Petra-S schreef:
Citizen Erased schreef:Jezelf volvreten is de enige legitieme manier om meer vet op je tetten te krijgen (en niet alleen daar). Helaasch.
Om met jouw woorden te spreken "Helaasch een ongenuanceerde en niet geremd door enige kennis opmerking".

Groetjes,

Petra
Dat valt dan vies tegen. Ik zie met enige regelmaat cisgender-mannen met grotere borsten dan ik als transman op het eind over had; bijna allemaal buitenproportioneel obees.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Anon20210626 »

De vetkwabben van gezette heren mogen dan misschien een BH vullen , met borsten hebben ze niet veel van doen
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Citizen Erased »

Renée schreef:De vetkwabben van gezette heren mogen dan misschien een BH vullen , met borsten hebben ze niet veel van doen
Is inderdaad zo.
Ik moet mijn posts misschien standaard omlijsten met [sarcasm][/sarcasm], sorry daarvoor. Ik zag iets over borsten en was gelijk enthousiast.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Anon20210626 »

No prob
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Alexandra »

Oke, ik heb in mijn vrije tijd ruim vier jaar hormonen bestudeerd, dus doe er je voordeel mee:

Er bestaat niet zo iets als een beetje borstgroei. Tenzij, je eventjes hormonen neemt en dan permanent stopt. Je verdoet je tijd, geld en je gezondheid als je natuurlijke kruidenmiddeltjes gaat kopen. Geloof me, je bent niet de eerste (en blijkbaar) ook niet de laatste die dit probeert. Ik heb het ook gedaan, met leverbeschadiging als gevolg.

Deze kruidenmiddeltjes, fytooestrogenen, bevatten weliswaar stoffen die affiniteit hebben voor de oestrogeen receptoren, maar het is niet puur: er zitten een hoop andere stofjes bij die je lichaam kunnen beschadigen. Je lever en nieren zullen de eerste zijn die er problemen mee krijgen.

Bio-identieke oestrogenen, 17-beta, (die we krijgen van onze endocrinoloog in de vorm van pleisters, pillen en injecties), worden d.m.v. een petrochemisch proces uit de Yam plant gewonnen. In dit proces worden deze oestrogenen gezuiverd maar er wordt niks aan de chemische verbinding veranderd. Dus de bron van de hormonen die wij allemaal gebruiken, is al plantaardig, en komt al uit een plantje. Het verschil, is dat het zuiver is, in de juiste verhouding, en je weet precies hoe groot de dosis is. Deze bio-identieke oestrogenen uit de Yam, lijken veel op de menselijke, en werken daarom precies hetzelfde.

Tenzij, je synthetische hormonen gaat slikken zoals de Pil. Synthetische hormonen worden gemaakt middels een petrochemisch proces waar ze waterstof en koolstof verbindingen eraf slopen, of aan elkaar vastplakken, waardoor ze dus een zeer zuiver (maar synthetisch) sterk oestrogeen kunnen maken. Synthetische hormonen krijgen wij niet meer, en worden ook niet meer voorgeschreven, vanwege de vele gezondheidsrisico's.

Dus je zou gerust Bio-identieke oestrogenen kunnen krijgen. Bio-identieke oestrogenen zijn dus gewoon gemaakt van plantjes, de Yam. Exact de hormonen die wij allemaal al krijgen van het VU en andere endocrinologen.

Ongezuiverde kruiden en plantjes slikken heeft dus geen zin, en kan in je nadeel werken. Daarnaast moet je er zoveel van slikken om een verandering te zien, dat je dus je gezondheid op het spel zet.

Succes.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Lucille
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 feb 2017, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Lucille »

Beste Alexandra .

Dank voor de mooie uitleg.
Lieve groet,
Lucille.
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
JacquelineM
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2016, 12:04
Gender: Vrouw
Locatie: Epe

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door JacquelineM »

Hoi Alexandra,
dank voor je mooie uitleg. In mijn biologiestudie heb ik endocrinologie en embryologie in mijn pakket gehad. Ook heb ik een tijdje voor een scriptie (lang niet het nivo van een doctoraalscriptie) bij 'secundaire plantenstoffen' gelopen. Ik wilde een indicatie krijgen of je met fytohormonen feminisatie kon bewerkstelligen en borsten kon kweken. Ik heb me in die tijd 'volgegeten' met hoppreparaten en de inhoud van appelpitten. Het resultaat was 0,0, en mijn conclusie luidde dan ook: je geld hieraan uitgegeven is goed voor de vulling van de portemonnee van de fabrikant, maar voor je eigen borstvulling ..... ?

Met estradiolpleisters en spironolacton (anti-androgeen) kreeg ik in mijn HRT nauwelijks borstontwikkeling. Mijn borstweefsel vertoonde pas een lichte groei nadat ik (tijdelijk) progesteron van mijn huisarts kreeg. Nu met cyproteron (van het VUmc) merk ik hetzelfde effect. Met behulp van een stof met progestagene werking gaat het dus beter. Dit in overeenstemming met wat vermeld staat in het boek "Transgenderzorg" van Guy T'Sjoen, Mick van Trotsenburg en Luk Gijs op pag. 118. Helaas heb ik nog geen AA-cupmaat kunnen bereiken, maar ik ben ook pas begonnen op een leeftijd waarop een cisgender vrouw de menopauze allang gehad heeft. En dan wil er bij die vrouwen ook niet zoveel meer.

Tegenwoordig heb ik leuk hobby's, w.o. Bungeedance en Paaldansen. In de kleedkamer zeggen die vrouwen dat ze de mooiste en volste borsten hebben op het moment dat ze ongesteld zijn. In die fase van de cyclus is het progesteronnivo relatief hoog en estradiol laag.

En @Lucille: Je onderschrift is helemaal waar. Daarom willen wij (MtF-tansgenders) zo graag vrouw worden :-) , toch?

Lieve groet, Jacqueline.
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Petra-S »

JacquelineM schreef:Hoi Alexandra,
dank voor je mooie uitleg. In mijn biologiestudie heb ik endocrinologie en embryologie in mijn pakket gehad. Ook heb ik een tijdje voor een scriptie (lang niet het nivo van een doctoraalscriptie) bij 'secundaire plantenstoffen' gelopen. Ik wilde een indicatie krijgen of je met fytohormonen feminisatie kon bewerkstelligen en borsten kon kweken. Ik heb me in die tijd 'volgegeten' met hoppreparaten en de inhoud van appelpitten. Het resultaat was 0,0, en mijn conclusie luidde dan ook: je geld hieraan uitgegeven is goed voor de vulling van de portemonnee van de fabrikant, maar voor je eigen borstvulling ..... ?

Met estradiolpleisters en spironolacton (anti-androgeen) kreeg ik in mijn HRT nauwelijks borstontwikkeling. Mijn borstweefsel vertoonde pas een lichte groei nadat ik (tijdelijk) progesteron van mijn huisarts kreeg. Nu met cyproteron (van het VUmc) merk ik hetzelfde effect. Met behulp van een stof met progestagene werking gaat het dus beter. Dit in overeenstemming met wat vermeld staat in het boek "Transgenderzorg" van Guy T'Sjoen, Mick van Trotsenburg en Luk Gijs op pag. 118. Helaas heb ik nog geen AA-cupmaat kunnen bereiken, maar ik ben ook pas begonnen op een leeftijd waarop een cisgender vrouw de menopauze allang gehad heeft. En dan wil er bij die vrouwen ook niet zoveel meer.

Tegenwoordig heb ik leuk hobby's, w.o. Bungeedance en Paaldansen. In de kleedkamer zeggen die vrouwen dat ze de mooiste en volste borsten hebben op het moment dat ze ongesteld zijn. In die fase van de cyclus is het progesteronnivo relatief hoog en estradiol laag.

En @Lucille: Je onderschrift is helemaal waar. Daarom willen wij (MtF-tansgenders) zo graag vrouw worden :-) , toch?

Lieve groet, Jacqueline.
Hallo Jacqueline, Je weet dat ik veel van je geleerd heb, alleen wat je hier omschrijft klopt niet voor iedereen. Je hebt gelijk dat het gebruik van alleen Hop, niets brengt. Het gaat bij het gebruik van fytohormonen om de juiste combinatie van en dosering van de gebruikte middelen. Alleen hop een fyto-oestrogeen is niet voldoende, je zult bijvoorbeeld ook de testosteron omlaag moeten brengen.
Ik gebruikte als testosteron blokker Zaagbladpalm. Voor het Oestrogeen gedeelte een combinatie van: hop, rode klaver, wilde yam en periodiek een progesteron crème. Daarnaast paste ik dagelijks een "chi massage" toe, 360 massage beweginen per borst per dag. Het gevolg was dat ik na ongeveer 1½ jaar een ruime AA-cup had, de vorm van mijn benen begon te veranderen en ook andere vet verplaatsingen. Echter de hoeveelheden die je nodig hebt zijn enorm. Ik zat op ongeveer 19 capsules in een combinatie per dag. Het risico voor je lever etc. is dan ook ruimschoots aanwezig. Zou ik het weer doen? Als er geen andere optie beschikbaar zou zijn wellicht wel, maar met de kennis die ik nu heb zou ik toch eerder trachten mijn huisarts over te halen.

Inmiddels ben ik ongeveer 4 maanden bezig met HRT, Estradiol en Cypro en zit ik op een stevige B-Cup en is er ook een aanpassing van het weefsel in de borsten merkbaar. Het effect van de fyto-hormonen is meer vet verplaatsing, waarbij de borsten meer een verdikking van vetweefsel worden (net als bij veel bier drinken). Met Estradiol en Cypro merk ik dat het pas echte borsten beginnen te worden, mooi en stevig. Dat is voor ons ook een voordeel. We krijgen op latere leeftijd de borsten van een jonge meid :-).

Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding