eerste gesprek VU

Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Gabriël »

Fijn dat het zo goed is gegaan vandaag! :D En succes nu met het lange wachten nu.

(en nu kijk ik nog meer uit naar mijn intake gesprek. :P Hopelijk laat die ook niet te lang op zich wachten.)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Eva »

Geloof me Tyler, Jos is een soms zelfs overenthousiaste chaoot, maar op de een of andere manier slaagt hij er telkens weer in de zaak netjes op z'n pootjes te laten landen. Kenmerk van een coördinator?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Damien7002
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jun 2012, 11:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Damien7002 »

Wel fijn dat het allemaal goed is verlopen vandaag! En succes met het lange wachten nu ;)
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Tyler »

Ik heb het idee dat Jos het inderdaad allemaal heel goed bedoeld. Veel coördinatoren die echt hart hebben voor wat ze doen zijn chaotisch omdat coördineren niet datgene is wat ze in eerste instantie willen doen.


Gabriël, even bellen om te checken of alles goed is doorgekomen. Het is maar goed dat ik dat gedaan heb anders had ik nu nog zitten wachten.
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Joyce »

hoi Tyler, goed dat het zo goed liep, goed joh. :P

en nu maar wachten, misschien kunnen we op de site een wachtlijst-kalender maken in plaats van een verdaardags-kalender

Jacinda
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Tyler »

Alleen jammer dat ik nog geen datum heb, alleen een grove indicatie van ongeveer een jaar.
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Gabriël »

Tyler schreef:Gabriël, even bellen om te checken of alles goed is doorgekomen. Het is maar goed dat ik dat gedaan heb anders had ik nu nog zitten wachten.
Ja dat ga ik volgende week dus doen. Ze wilden namelijk per se de informatie hebben van het GGZ en huisarts (maar vooral GGZ) van mij, maar mijn psychiater is altijd erg druk en werkt geen volledige week, dus ik kan me voorstellen dat het wat dat betreft wat langer duurt. En degene van de VU aan de telefoon zei ook dat als mijn medische geschiedenis binnen was, het ook eerst even doorgenomen moest worden. En ja, mijn medische geschiedenis is een hele lange lijst vol met (foute) diagnoses die er ooit zijn gesteld op psychisch vlak, dus kan me daar ook wel voorstellen dat ze misschien het een en ander moeten bespreken voor mijn intake. Dus ja, dat is allemaal bij elkaar opgeteld wel krap in anderhalve week (geteld vanaf de dag dat ik dat machtigingsformulier retourneerde naar hen).
Maar goed, mocht ik dus komende week niks gehoord hebben, dan ga ik volgende week wel bellen.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Arike »

Goed om te horen dat je zo door je eerste afspraak heen bent gerold!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Tyler »

Ik heb ook allerlei onzin labeltjes opgeplakt gekregen in de loop van de tijd. Ze zeiden me dat ze dat vaker zien en het allemaal niet zo serieus nemen. Blijkbaar is genderdysforie is wat niet zo snel herkent wordt en vaak allerlei andere psychische problemen kan veroorzaken etc. Ik denk dat je je daar niet zo'n zorgen om hoeft te maken. Over het algemeen sturen ze ook een uittreksel en niet het halve dossier. Meer dan een paar kantjes zal het niet zijn. Ik was ook verbaasd over hoe kort mijn laatste peut het allemaal had samen gevat.

Ik ben nog steeds verbaasd over hoe passebel ze me vonden. Ik werd vanochtend weer door iemand van de woningbouw aangesproken met mevrouw maar goed, ik stond dan ook in mn pj (fijn als die lui eens een keer zouden bellen van te voren). Voelt erg lullig weer.
Gebruikersavatar
Damien7002
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jun 2012, 11:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: eerste gesprek VU

Bericht door Damien7002 »

Van de foto die ik gezien heb van je vind ik ook dat je er erg passebel uitzien Tyler! :)