Grappig, heb dezelfde schoenmaat (41). Dat geeft een ruime keuze inderdaad.
Heb net deze beauties gekocht:
https://www.drmartens.com/nl/nl/p/24491606
Wat is je laatste aankoop?
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
-
Re: Wat is je laatste aankoop?
Oew deze zijn inderdaad Nice ja!Anna83113 schreef: 24 jul 2020, 02:56 Grappig, heb dezelfde schoenmaat (41). Dat geeft een ruime keuze inderdaad.
Heb net deze beauties gekocht:
https://www.drmartens.com/nl/nl/p/24491606

-
Vandeweek de Mr. Limpy binnen gekregen en met de start van het weekend mezelf verwend met deze douchegels/deo.
Wat kan een mens toch blij worden van de kleine dingen in t leven.

Wat kan een mens toch blij worden van de kleine dingen in t leven.

-
Grijze PME Legend Skymaster: https://www.pme-legend.com/nl/skymaster ... ptr650-gws
Tip voor trans mannen met wat kont en bovenbeen.
-
Haha, dat is ongeveer nog de enige broek die ik graag draag. Ik vind broeken al snel te strak zitten. Dit model van PME is niet zo strakeew schreef: 23 sep 2020, 08:56 Grijze PME Legend Skymaster: https://www.pme-legend.com/nl/skymaster ... ptr650-gws
-
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Een dirndl jurkje en er is er nog 1 onderweg vanuit Duitsland. Een echte want die ik nu aan heb komt uit een feestwinkel, en daar heb ik met de naaimachine het nodige aan moeten veranderen. Mouwtjes met openschouder die tot op mijn ellebogen hingen. Nu zijn het echte leuke pofmouwtjes.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen. 

-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Afgelopen maandag ben ik weer eens de stad in geweest nadat bleek dat ik vrij weinig heb voor de wintermaanden. Eerder had ik al wat aangekocht maar ik was afgelopen winter nog erg zenuwachtig om gelijk in een jurk te gaan. Inmiddels wil ik dat juist, na een zomer vol rokjes en jurkjes...
Maar goed, veel vrouwelijks dus, hoge hakken, een nieuwe winterjas, maillots, zelfs een pyjama, veel kleuren, veel leuker dan mijn kledingkast was vóór mijn coming-out, al zeg ik het zelf
Het enige waar ik van af heb gezien zijn van die laarzen met hoge hakken, ik wil ze heel graag en heb een paar mooie zien staan in diverse winkels maar ze waren zo breed dat er bijna nog een extra been per laars tussen had gepast
Heeft iemand misschien tips voor wat ik het beste kan doen (maat 41 blijkbaar vrij smalle benen)?
Maar goed, veel vrouwelijks dus, hoge hakken, een nieuwe winterjas, maillots, zelfs een pyjama, veel kleuren, veel leuker dan mijn kledingkast was vóór mijn coming-out, al zeg ik het zelf

Het enige waar ik van af heb gezien zijn van die laarzen met hoge hakken, ik wil ze heel graag en heb een paar mooie zien staan in diverse winkels maar ze waren zo breed dat er bijna nog een extra been per laars tussen had gepast

Heeft iemand misschien tips voor wat ik het beste kan doen (maat 41 blijkbaar vrij smalle benen)?
-
Als je ze al hebt , een goede schoenmaker weet daar wel raad mee ,zo niet toch zoeken naar iets wat wel past .
Grote maten winkels qua schoenen kunnen ook wat betekenen. Het is wel prijzig .
Grote maten winkels qua schoenen kunnen ook wat betekenen. Het is wel prijzig .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.