Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Minne »

Nieuwe schoenen, hele stoere zwarte mannenlaarzen van een of ander Spaans merk, ze zitten heel lekker en ik loop er veel meer-mij-achtig op dan op de hakken die ik altijd droeg. En een hele toffe nieuwe leren tas. Ik stond daar in die winkel met m'n ma naar een paar tassen te kijken en de verkoper liet nog wat andere tassen zien, met allemaal vakjes voor je lipstick en dat soort zut. Ik zei er niks van maar m'n moeder riep meteen 'Nee, die zijn veel te vrouwelijk, we willen iets stoers!' Hahaha echt super! De verkoper kon er ook om lachen en toen kwamen er allemaal van die lekker vale leren ik-reis-de-wereld-rond-en-neem-mee tassen tevoorschijn. Ik doe doorgaans minstens een jaar of 10 met een tas dus hij moet ook nog wel geschikt zijn als de transitie klaar is.

...en daarna kocht ik een recht zwart jurkje met een hoge kraag en leren band onderaan. Staat heel tof met zwarte kousen en die laarzen. Haha, het androgyne kan ik toch niet loslaten hoor ;)
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Amber-B »

Mijn laatste aanwinst...euhm...geen, de laatste keer dat ik nieuwe kleding in de kast hing waren t broeken, shirtjes en jasjes van vriendinnen die t zagen als beloning op t afvallen 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Judiana »

ik moet nog wel ff voor 5 december het een en ander halen wat kleine dingen betreft
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Harro »

Heb zo langzamerhand de inhoud van mn kledingkast volledig vervangen. Lekkere stoere overhemden, coole spijkerbroeken, schoenen waar je tenminste normaal op kunt lopen (lees zonder hak, excuses aan de dames, niet persoonlijk bedoeld naar jullie maar ik vind hakken echt ondingen. Bewondering dat jullie hier op kunnen lopen)

Meest blij ben ik nog wel met mijn jas, zwart met een hele mooie diepe blauwe kleur.

Wel grappig trouwens, was pas op de herenafdeling en daar hingen gewoon dingen bij die ik te "vrouwelijk" vond, sla een beetje door denk ik ;)
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door J1nny »

Armbandje, kettinkje, setje kettinkje en armbandje, oorhangertjes voor mijn lief (kan ik ook dragen) en wat zeer goedkope kettinkjes om de nieuwe pas te maken om mijn nek.
Daar met de restanten en de frutseldoos van lief nog weer twee mooie hangertjes van gemaakt.
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Holden »

Ik had het geluk dat m'n moeder was gaan shoppen met mijn oudere zus; ze voelde zich daarna een beetje schuldig en had mij hetzelfde bedrag gegeven dat zij aan m'n zus had gespendeerd om nieuwe kleren te kopen :-). Is een heel fijn kado als student ;-).

Was toen naar primark gegaan omdat ze daar lekkere goedkope kleren hebben die ik meestal toch ong. een jaar kan gebruiken (ben heel zuinig met m'n kleren). 5 hemden, 5 t-shirts, 2 jacks en 2 truien later zat ik heel gelukkig in de trein naar huis. Ik ga nog langs C&A en H&M om wat jeans te vinden. Zag wel een hele gave bij Jack & Jones maar die had geen korting jammer genoeg..

off-topic: Plaatsen van foto lukt niet - snap niet helemaal waarom.. Zal kijken of het me later wel lukt om een foto te plaatsen.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20180501 »

Merle schreef:Met de winter op komst begon het inmiddels echt tijd te worden voor een lekkere warme jas. :D

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Dom dom dom, had ik opgelet Merle had ik gezien dat je naar hier linkte. ;)
Ik heb bijna dezelfde. Maar ja, dat weet je al... :)

Liefs, Daniela
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Raisa »

Geen aankoop van mij maar een heel lief cadeautje van Marissa <3

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Raisa op 20 nov 2012, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Aris »

wit kort vestje met nep bont randjes en gebreide brede kraag, rode suede enkellaarsjes, witte naadkoussen ( cuban heel) koussen met corset motief achterop, wat lingerie, rood kanten topje, zwart korset-topje met kanten mouwen en rouches, paars corset met zwart kant afgezet, zijden rood met zwarte stretch body, 2 blouses zwart met mouwen en brede rouches, en wit mouwloos ook met rouches
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Fay »

2 leggings 2 tanktops bodywarmer en een sweater, kopen gaat steeds makkelijker,gewoon doen, men kijkt amper raar want wil verkopen en voor de rest zal het mensen een zorg zijn wat je koopt, en als men raar kijkt, so be it, 2 minuten later ben je dat weer vergeten omdat je blij bent met je nieuwe aankopen, en zij ook:)

mooie hanger btw!

Joyy
Plaats reactie