Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jessy »

Steiltang heb ik onlangs ook gekocht. Moet er nog eens mee gaan experimenteren, is wel vrij lastig en tijdrovend op dat dikke haar van mij. Ben wel heel benieuwd of het iets uithaalt (mijn haar is droog, krullend en extreem pluizig).
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door appeltje »

op dit moment is me haar ook echt net een afro maar morgen of overmorgen een proberen als ik er alle tijd voor heb en zal dan wel fototje doen hoe het is geworden.

groet vanessa
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jessy »

Afro, hihi... Klinkt me heel bekend.
Als jij er geen moeite mee hebt ben ik wel eens benieuwd naar zowel een 'voor' als een 'na' foto?
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Aris »

O ja een stijltang, vorige week ook gekocht, al mee staan klungelen en mijn oor verbrand :( beetje mee ge-oeffend en kan nu redelijke pijpe-krullen maken, is net wat te veel van het goede dus, ach zal ook wel goed gaan komen met de tijd

Kleding koop ik veel , ben dus gek op corsetten en zo, heb er nu 12 hangen, komen er nog wel meer bij :)
heb van de week een body bij hunkemuller gekocht, zit dikke vulling in de cups en is voor mij even voldoende om idee van borsten te hebben.
Boddy is strak zijdeachtig spul en geen enkel motiefje er op, heb er dus een zwart kanten BH bij gekocht die siert het geheel wat dan net zichtbaar is boven topje of jurk, gisteren een mooie rode kanten BH met beetje vulling gekocht, als ik die 2 combineer heb ik redelijke borsten, en zit ook niet vervelend, sluit goed aan allemaal.
Binnenkort wil ik wel gaan kijken voor goede sisliconen borsten, denk dat maatje B voldoende is, ben maar net 160 en moet ook niet TE opzichtig zijn vind ik. zal C wel proberen maar denk dat dat te veel is voor mijn postuur.
Morgen dagje Bazar in Beverwijk, zal ff redelijk wat centen meenemen, :P wordt weer shoppen met mijn vriendin LOL
Heb pas betere foto,s gemaakt van veel kleding zal die zsm posten
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Arike »

Hmmm zou mijn haar juist wat minder stijl willen hebben....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door appeltje »

dit is voor http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 21201.jpg/" target="_blank


dit is na. http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 20111.jpg/" target="_blank

op zich niet veel verschil maar voor eerste keer met een stijltang werken niet slecht vind ik zelf.
erg leuk om gewoon lekker met me haar bezig te zijn in alle rust en proberen er iets van te maken.

zelf vond ik het toen ik in de spiegel keek een wereld van verschil, op de foto's vond ik het tegenvallen

groet vanessa
Laatst gewijzigd door appeltje op 01 dec 2012, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door appeltje »

trouwens is ook zonder make-up of wat dan ook :P
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door finesse »

sale bij Claudia Strater in Arnhem :) mooie rode pantalon als je card houder bent krijg je daar tot en met morgen nog 10% extra korting (totaal 40%)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Arike »

appeltje schreef:dit is voor http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 21201.jpg/" target="_blank


dit is na. http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 20111.jpg/" target="_blank

op zich niet veel verschil maar voor eerste keer met een stijltang werken niet slecht vind ik zelf.
erg leuk om gewoon lekker met me haar bezig te zijn in alle rust en proberen er iets van te maken.

zelf vond ik het toen ik in de spiegel keek een wereld van verschil, op de foto's vond ik het tegenvallen

groet vanessa
Ik zie toch echt wel duidelijk verschil!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Nadine84 »

nou ik heb me deze week lekker laten gaan , nieuwe schoenen van cars ! (sneakers dus) en een tas !

Afbeelding

Afbeelding
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.