Hangt van de bui van Tanisha af ,
Soms niet ......
T-Bikers hier aanwezig ? :)
-
Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Wat een opvallende, omverwachte spierballentaal hier! Ik kan me er niks bij voorstellen. Rijd zelden auto bv. en dan nog meestal in een Suzuki Ignis automaat, en ik schijn als een oma te rijden. Motor, mij niet gezien. Heb te veel verhalen gehoord over hoe het eruit ziet als het fout gaat, brrr. Ik ga liever minder uitgesmeerd dood.
Groetjes,
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
-
Daar had ik eerlijk gezegd wel op gehoopt kan ik eindelijk met iemand rally gaan rijden 

-
Kan je behalve op circuit ook niet leren in NL of VL.
Zelf heb ik het geleerd in de Eifel, Vogezen en Ardennen.
Gevaarlijk wordt het pas echt wanneer je denkt dat je volleerd bent. Inmiddels zijn mijn eigen skills wegens gebrek aan routine helaas een beetje roestig. En veel vermogen heb je niet nodig om je bochtenwerkskills te verbeteren. Integendeel.
Ik rij vlotter op de Duke 690 van mijn sambo dan op mijn eigen Bandit 1200.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Tja, "live fast, die young, and have a good looking corpse" is meestal niet van toepassing als het echt fout gaat met de motor. De eerste twee lukt vaak nog wel.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Hihi, tanisha,
Een goeie copiloot is idd goud waard, maar eerder zeldzaam .
Grtz Nick

Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick

-
Meestal rij ik redelijk rustig maar soms heb ik haast of heb ik er gewoon eventjes zin in.
Er is een stuk met een heuvel in gaasterland die neem ik altijd vol gas en ja daar zitten ook bochten in!
Er is een stuk met een heuvel in gaasterland die neem ik altijd vol gas en ja daar zitten ook bochten in!

-
Juist als ik naast iemand zit of achterop de motor zit bij iemand die hard rijdt doe ik het in alle kleuren
Maar ik heb dan toch altijd de illusie dat als ik het zelf doe het wel veilig is
. Als je achter het stuur van een snelle auto kruipt of op een moter gaat zitten veranderd er toch iets in je.
Gelukkig heb ik geen op het moment geen voertuig dat uitnodigt tot scheuren, beter voor iedereen
.

Maar ik heb dan toch altijd de illusie dat als ik het zelf doe het wel veilig is
Gelukkig heb ik geen op het moment geen voertuig dat uitnodigt tot scheuren, beter voor iedereen
-
Dat is nu juist het rare ik heb zelf een wolf in schaapskleren en rij daar meestal rustig mee.
Stap ik in een koekblik erger ik mij er zo aan dat ik meteen het onderste uit de kan ga halen.
Stap ik in een koekblik erger ik mij er zo aan dat ik meteen het onderste uit de kan ga halen.
-
Je mag er 50

wat ik wel grappig vindt is dat de mijne veel harder kan dan werdt aangegeven (270km/h) mssn heeft die powercommander toch nog wat nut

"It's at that very moment, where I thought I lost it all..
I found myself..."
-Jessie Kylie Berndsen-
Mijn tranisite vlog volg je hier
https://www.youtube.com/channel/UC1Ht6f ... irmation=1
I found myself..."
-Jessie Kylie Berndsen-
Mijn tranisite vlog volg je hier

https://www.youtube.com/channel/UC1Ht6f ... irmation=1