O gaat dat maar 270 mijn 9-5 heeft een top van 305
Ik zal de notitie hardrijdster inmiddels wel weer kwijt zijn achter mijn naam maar het is zeker niet verstandig om snelheden in Nederland toe te geven op internet.
Mijn snelheden zijn natuurlijk allemaal in Duitsland gedaan waar dat ook daadwerkelijk mocht!
Geen idee hoe hard ze kan verder dan 275 nog niet gekomen moest toen remmen. Volgens een motoragent die ik ooit sprak kan je nooit te hard rijden... Je kan wel harder rijden dan is toegestaan maar dat is een heel ander verhaal. Vervolgens gaf hij me een tip hoe ik op een bepaalde plek wel met 180+ ergens de bocht door kon
"It's at that very moment, where I thought I lost it all..
tanisha schreef: ↑11 feb 2018, 17:32
O gaat dat maar 270 mijn 9-5 heeft een top van 305
!
Chrono of op teller ?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Noa schreef: ↑12 feb 2018, 20:51
hahahaha nty ik ken iemand die daar weleens iets heeft gekocht, niet helemaal top kwaliteitje ik zou er niet mee willen crashen tbh
Een helm en andere PBM's zou k er niet kopen. Hun thermo kraagjes etc zijn OK.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)