vandaag op tv

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: vandaag op tv

Bericht door Nate_0 »

Linda schreef: 29 jul 2017, 22:25 Ik kijk nooit naar Nederlanse Tv.Omdat er hier een melding over kwam wou ik het opnemen, dus ja als het plezierig is om cynisch te doen,ga je gang
Uhm, het was maar een tip. You know. Als reactie op jouw eerdere cynische reactie... Ik vind het iig een beetje raar dat je op het forum vertrouwt dat ze het hier/aan jou melden wanneer er iets over transgender-zijn op televisie komt, terwijl je ook zelf een TV-gids kunt checken (en er bestaan vast wel gidsen die je kunt filteren op bepaalde zoekwoorden).
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: vandaag op tv

Bericht door Ender »

Linda schreef: 29 jul 2017, 22:25 Ik kijk nooit naar Nederlanse Tv.Omdat er hier een melding over kwam wou ik het opnemen, dus ja als het plezierig is om cynisch te doen,ga je gang
uhhhm... wij doen niet cynisch hoor.. de TV gids is gewoon via internet benaderbaar.. dus snap niet wat je bedoelt?
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: vandaag op tv

Bericht door Anon20210626 »

leve " uitzending gemist" zeg ik dan maar
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: vandaag op tv

Bericht door Marijn »

Haha, de grap van Rianne wordt gemist geloof ik. Er stond "voor de tijd te kijken" (ipv voor die tijd). Wat zij beschouwde als "in de prehistorie". Mijn soort humor (ook wel autihumor genoemd).
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Rianne62
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2015, 06:02
Gender: Trans MtF
Locatie: Zoetermeer

Re: vandaag op tv

Bericht door Rianne62 »

Marijn schreef: 30 jul 2017, 10:41 Haha, de grap van Rianne wordt gemist geloof ik. Er stond "voor de tijd te kijken" (ipv voor die tijd). Wat zij beschouwde als "in de prehistorie". Mijn soort humor (ook wel autihumor genoemd).
Hihi, dat ook, maar de laatste keer dat ik een fysieke televisiegids (Veronicagids) in mijn handen had moet ook een beetje rond die tijd zijn geweest. Autihumor? Ik heb het direct maar even gegooled, want er zal vast geen "gids" voor zijn. Zo heb ik het nog nooit bekeken, al klopt het wel met wat ik aan info vond. (Heb tranen met tuiten gelachen van de humor voorbeelden). Zouden al die psychologen die met mij bezig zijn geweest iets over het hoofd hebben gezien? Ga het toch maar vragen, wie weet. Maar ik ga niet opnieuw onder het mes :whistle: Dank je wel voor het openen van mijn ogen....

Rianne
Link naar mijn blog: http://www.opentopvrouw.com/
"Transvrouw in de blender en meer"
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: vandaag op tv

Bericht door Nate_0 »

Ik vatte het inderdaad op als "televisiegidsen zijn zo oud dat ze daar liggen", maar heb gekozen om er niet op in te gaan omdat digitale gidsen prima te gebruiken zijn en wél modern zijn :P I don't need to laugh at every joke...
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: vandaag op tv

Bericht door Linda »

Renée schreef: 29 jul 2017, 23:17 leve " uitzending gemist" zeg ik dan maar
Bedankt voor de tip ,uitzending gemist is hier niet zo bekend in Belgie,één en vtm hebben ook zo iets.
Heb de uitzending kunnen bekijken en laat ons hopen dat het bijdraagt tot begrip tegenover ons. :wship:

Linda
Gebruikersavatar
Rianne62
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2015, 06:02
Gender: Trans MtF
Locatie: Zoetermeer

Re: vandaag op tv

Bericht door Rianne62 »

Sorry voor het dubbele bericht en de schreeuwerige vette letters. Als iemand mij kan vertellen hoe ik dit aan kan passen cq kan verwijderen, graag.
Link naar mijn blog: http://www.opentopvrouw.com/
"Transvrouw in de blender en meer"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: vandaag op tv

Bericht door Eva »

Rianne62 schreef: 30 jul 2017, 15:45 Sorry voor het dubbele bericht en de schreeuwerige vette letters. Als iemand mij kan vertellen hoe ik dit aan kan passen cq kan verwijderen, graag.
Je kunt een geplaatst bericht na enige tijd niet meer zelf aanpassen. Dat is zojuist voor je geregeld. Ook de dubbeling is verwijderd ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: vandaag op tv

Bericht door Emma1981 »

Fijn dat er hard werd gevraagd of die stijging in aanvragen niet gewoon een hype is omdat transgender zijn in zou zijn en de expert dat uit de wereld helpt.