Da’s nou precies wat ik bedoelde. Ik zeg X, en jij roept meteen ‘fabeltje want ik ervaar Y’. Dat jij meldt Y te ervaren en niet X is waardevol, dat je X meteen tot fabeltje bestempelt is dat niet.tanisha schreef: 01 jan 2019, 01:50 Alle ervaringen worden hier ook bijvoorbaad gediskwalificeerd en dat is wel eens heel erg jammer want dat lijkt mij nu net de basis van een forum die ervaringen.
Oestrogel ,wie gebruikt het hier ook ?
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Oestrogel ,wie gebruikt het hier ook ?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Dat was volgens mij een stelling waar ik op reageerde en geen ervaring al kan ik het mis hebben maar lees eens terug.
-
- Beheerder
Nou, hier bijvoorbeeld.tanisha schreef: 01 jan 2019, 02:40 Dat was volgens mij een stelling waar ik op reageerde en geen ervaring al kan ik het mis hebben maar lees eens terug.
tanisha schreef: 31 dec 2018, 20:07 Lichaamstemperatuur en botdichtheid is een fabeltje dat kan ik je uit ervaring melden.
Oud uitzien ook ik heb meer 42 jaar nog geen enkele grijze haar op mijn hoofd.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Gaat m het stuk text waar ik de reactie op gaf hé.
-
Gaan we nu in de ochtend gewoon door? Kunnennwe terug on-topic? Thanks.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water
#femaletotwink 
-
-
- Beheerder
Dit:
En als ik dan de we site van de KNMP er bij pak:Hormoonmeisje schreef: 31 dec 2018, 19:57 Gedeeltelijk waar en gedeeltelijk onwaar.
Je hebt een minimum aan oestrogenen nodig om de lichaamstemperatuur te regelen en om de botdichtheid te behouden.
Menopauzale vrouwen kunnen zich ook kiplekker voelen en sommige gaan er toch sneller oud uitzien dan anderen.
Meestal zien degenen die na de menopauze wel hormoontherapie slikken / plakken er jonger uit dan zij die afzien van hormoonsubstitutie therapie.
En daarna een uitgebreider stuk, dat via deze link te bekijken is, waar dieper op overgangsklachten en osteoporose wordt ingegaan.Estradiol is een vrouwelijk geslachtshormoon, namelijk een oestrogeenhormoon. Het wordt voornamelijk in de eierstokken aangemaakt. Het speelt een belangrijke rol bij de vruchtbaarheidscyclus. Bovendienhouden oestrogeenhormonen de botten stevig.
Artsen schrijven dit middel voor bij overgangsklachten en botontkalking
https://www.apotheek.nl/medicijnen/estradiol-pleisters
Bottom line is dat iedereen anders in elkaar zit. Sommigen hebben al botontkalking vóór de HRT en dan worden er meestal andere medicijnen als eerste keus voorgescheven.
Zoals Kato schrijft, met alle voorbehouden (minimum, sommigen, kunnen, meestal) staat het er goed. Dat jij er geen last van hebt is fijn, maar door het een fabeltje te noemen stel je , en dat doe je in andere draadjes ook, dat het allemaal onzin is en dat niemand het heeft. Misschien dat je wat anders bedoelt, maar dat is wat je schrijft.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
- Beheerder
Ja, we gaan weer terug on topic. Maar ik wil wel de informatieve waarde van het forum behouden door geen misvattingen te laten ontstaan. Als iedereen de eigen waarnemingen als feit gaat verdedigen zijn we snel klaar met het forum.Eros schreef: 01 jan 2019, 10:53 Gaan we nu in de ochtend gewoon door? Kunnennwe terug on-topic? Thanks.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Jij hebt perfect onderzoek gedaan ik niet ik gaf antwoord op een stelling wat achteraf onderzoek bleek te zijn dus jij hebt gelijk.
Maar om nu meteen te zeggen dat ik alles onzin noem hoeft ook weer niet helemaal toch?
Maar om nu meteen te zeggen dat ik alles onzin noem hoeft ook weer niet helemaal toch?
-
Deze discussie is klaar, Tanisha. Terug on-topic.tanisha schreef: 01 jan 2019, 11:32 Jij hebt perfect onderzoek gedaan ik niet ik gaf antwoord op een stelling wat achteraf onderzoek bleek te zijn dus jij hebt gelijk.
I want to skip stones on your skin, boy
#femaletotwink