Gegevens aanpassen bij ING
Geplaatst: 10 okt 2017, 10:58
Ik wilde weer eens een mooie positieve toevoeging doen aan het forum. Je hoort overal zoveel verhalen van zaken die mislopen dat ik graag deze ervaring wereldkundig wil maken.
Here we go.
Gisterenmiddag was ik boodschappen aan het doen en bij het afrekenen zag ik op de pas nog altijd mijn oude naam staan. Ik had zonder enige goede reden nog altijd nooit de tijd genomen om contact op te nemen met de ING hierover. Op het moment dat ik de winkel verliet dacht ik bij mezelf "Lotte wordt het niet eens tijd om bij de bank langs te gaan".
Ik ben naar huis gereden, de boodschappen uitgeladen en na het bij elkaar zoeken van alle papieren die ze mogelijk nodig zouden kunnen hebben ben ik naar de ING vestiging in Oosterhout gereden. Ik reed het parkeerterrein op, betaalde parkeergeld en liep vervolgens naar binnen. Daar werd ik door een vriendelijke medewerker gevraagd wat ze voor me konden doen.
Ik gaf aan dat ik een paar persoonsgegevens gewijzigd wilde hebben en hij verwees me naar een collega waar ik me mocht melden op het moment dat ik optioneel een bekertje koffie of thee had gepakt. Een lekker kopje thee is nooit weg dus dat heb ik direct aanvaard.
De medewerkster waar ik me kon melden, was uitermate vriendelijk en meedenkend. Eigenlijk precies zoals het zou moeten zijn. Het was een heel erg prettig gesprek. Tijdens mijn zit daar zijn ook meteen twee nieuwe passen aangevraagd, mijn rekeningen omgezet naar een goedkopere variant met dezelfde mogelijkheden en natuurlijk mijn gegevens aangepast. En dit alles zonder problemen. Na ongeveer 20 minuten verliet is als een tevreden ING klant het kantoor weer.
Vanmorgen toen ik wakker werd, zag ik dat ook in de internetbankieren-app mijn gegevens al keurig waren aangepast. Wat wil je nog meer
Groetjes,
Lotte
Here we go.
Gisterenmiddag was ik boodschappen aan het doen en bij het afrekenen zag ik op de pas nog altijd mijn oude naam staan. Ik had zonder enige goede reden nog altijd nooit de tijd genomen om contact op te nemen met de ING hierover. Op het moment dat ik de winkel verliet dacht ik bij mezelf "Lotte wordt het niet eens tijd om bij de bank langs te gaan".
Ik ben naar huis gereden, de boodschappen uitgeladen en na het bij elkaar zoeken van alle papieren die ze mogelijk nodig zouden kunnen hebben ben ik naar de ING vestiging in Oosterhout gereden. Ik reed het parkeerterrein op, betaalde parkeergeld en liep vervolgens naar binnen. Daar werd ik door een vriendelijke medewerker gevraagd wat ze voor me konden doen.
Ik gaf aan dat ik een paar persoonsgegevens gewijzigd wilde hebben en hij verwees me naar een collega waar ik me mocht melden op het moment dat ik optioneel een bekertje koffie of thee had gepakt. Een lekker kopje thee is nooit weg dus dat heb ik direct aanvaard.
De medewerkster waar ik me kon melden, was uitermate vriendelijk en meedenkend. Eigenlijk precies zoals het zou moeten zijn. Het was een heel erg prettig gesprek. Tijdens mijn zit daar zijn ook meteen twee nieuwe passen aangevraagd, mijn rekeningen omgezet naar een goedkopere variant met dezelfde mogelijkheden en natuurlijk mijn gegevens aangepast. En dit alles zonder problemen. Na ongeveer 20 minuten verliet is als een tevreden ING klant het kantoor weer.
Vanmorgen toen ik wakker werd, zag ik dat ook in de internetbankieren-app mijn gegevens al keurig waren aangepast. Wat wil je nog meer
Groetjes,
Lotte