Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jessy »

In mijn omgeving zijn vrouwen doorgaans ook gemakkelijk close met elkaar. Uiteraard wel op een andere manier dan een man dat zou doen.
De ene vrouw is de andere niet, blijft gewoon iets persoonlijks zoals zoveel dingen.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sabrina40 »

Aster schreef:
Sabrina40 schreef: Ik heb toen mijn arm om haar heen geslagen en haar toegefluisterd :
Ehmmmm.....? Een vrouw die een dergelijke inbreuk doet op de fysieke ruimte/afstand van een andere vrouw....ik zou het niet zo kunnen waarderen, eerlijk gezegd, want dergelijk (direct!) gedrag ken ik alleen van mannen.
Maar beste Aster, vrouwen zijn toch aanmerkelijk vrijer in lichamelijk contact dan mannen. Er wordt toch vele malen makkelijker gezoend tussen vrouwen onderling dan tussen mannen onderling. En doe ik dan een inbeuk op een vrouws fysieke ruimte, als ik een arm om haar heen sla ? In mijn hele sociale omgeving is er één man, die mij de hand schut met een extra gestrekte arm, om te voorkomen dat er eventueel gezoend zou moeten worden. Hem blijft het gegeven, dat ik als man ben geboren, nog steeds helder voor ogen staan. Vele andere mannen hebben daar gelukkig helemaal geen problemen mee en behandelen mij net als iedere andere vrouw. En de door mij genoemde koorvriendin dacht op dat momoent totaal niet meer aan mijn verleden , maar alleen aan mijn huidige uitstraling en ervaarde haar vergissing en mijn vriendschappelijke correctie alleen maar als een enorm leuke happening.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jannet V »

Het is al maanden geleden, ergens in de voorzomer. Een vriendin van mijn zus sprak me aan op de parkeerplaats van de supermarkt. "Weet je ..." zei ze "Je bent een mooiere vrouw dan dat je ooit man geweest bent."
Het werd zomer, voor het eerst in mijn leven!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Venka »

Dat is een leuk compliment,heerlijk om te horen. :hug2:
Gebruikersavatar
Enquist
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 sep 2012, 01:27
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Enquist »

Henrico schreef:Liep vanavond vanaf de tramhalte naar huis. Een paar jongens van een jaar of 16 fietsen langs en schreeuwden mij na: He! meisje!! Offe jongen. Wat ben je nou eigenlijk man!!

Ik dacht bij mezelf: ja, dat vraag ik mij nou ook af! ;) en stiekem was ik wel trots met het gegeven dat ze me man noemden.

Hahaha, this is funny. Is me een ook tijdlang overkomen! "... Offe jongen. Wat ben je nou eigenlijk man"
Argue for your limitations, and sure enough, they're yours. Richard Bach
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Raisa »

Dit overkomt me steeds vaker, erg verwarrend soms.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Laurens2 »

Vandaag wel iets leuks voorgevallen.

Ik heb mijn tondeuse gedag gezegd en besloten om naar de kapper te gaan. Niet in het dorp maar in de stad waar niemand mij kent. Ik kwam binnen en werd begroet door 4 vrouwen en was meteen aan de beurt. De kapster stelde zich voor en toen ik zei dat ik Laura heette liep ze even verbaasd weg naar haar collega's.
Toen kwam ze terug en ik legde uit wat ik wilde waarop ze antwoordde "ja ik doe dit en dat en knip de haren voor je oren in een punt". Ik zeg nee dat wil ik niet ik wil juist een heren kapsel dus rechte 'bakkebaarden'.

Ze slaakte een diepe zucht en zei enthousiast "ja ik wist het echt niet, ik dacht eerst je bent een jongen maar toen heette je Laura en toen wist ik het niet meer. Ik zag iets van een vrouw in je gezicht maar je lijkt op een jongen. Daarom ging ik naar mijn collega's maar die wisten het net ook niet". Toen vroeg ze nog "maar wat ben je dan eigenlijk als ik vragen mag?".

Ik heb het haar allemaal uitgelegd en ze vond het ook nog interessant allemaal :P Het resultaat mag er naar mijn mening ook wel zijn. Ben blij dat ik eindelijk met plezier naar de kapper kan gaan.
Jasper
Berichten: 196
Lid geworden op: 28 sep 2012, 19:48
Gender: Man
Locatie: Borger

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jasper »

Wat een mooi voorval, Mark!
wat de moeite waard is is de moeite waard
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3665
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Leuk Mark, is het niet nog makkelijker om je gewoon met Mark voor te stellen. Ik weet het vanaf hier is het makkelijk praten.
Irene
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Laurens2 »

Irene_de_Vreede schreef:Leuk Mark, is het niet nog makkelijker om je gewoon met Mark voor te stellen. Ik weet het vanaf hier is het makkelijk praten.
Nouja weet je wat het is. Je zult maar net de verkeerde hebben die mij of mijn ouders/zus kent en dat het hele dorp door gaat vertellen. Daar heb ik nog niet zo'n zin in. Ik word op het moment al zo veel nagestaard.