Nieuwe chat! Zie dit topic.

Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Barbarella »

Gister liep ik over straat. super trots op mijn net bijgeknipte dames kapsel. leuk opgemaakt en echt leuke kleren aan. helemaal het poppetje dus.
Ergens tegen de gevel van een huis zit een vrouw op een stoeltje met een pilsje en peuk.
En ik kijk en kijk. Geblondeerd en getoupeerd haar. lippenstift van een kleur die pijn doet aan mijn ogen. veel te fel gekleurde wangetjes. Een minirokje. verlubberde panty's met een bloemenprint en overal tijgerprint.

Ik denk bij mezelf ik ken haar, ik ken dit, wat is dit. En ondertussen kijkt zij naar mij met een blik van "wat is dat in godsnaam. Dan halen we allebij onze schouders op en lachen.

Maar ondertussen ben ik er uit. dit was het sprekende evenbeeld van Rose uit keeping up apaerances.
http://www.polyvore.com/rose_keeping_up ... d=17748359" target="_blank

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Engel »

Was ik gisteren bij de psychiater en zo als zo vaak spreken mijn meer dan de helft van mijn tijd over mijn GD. Na afloop kreeg ik een andere recept en toen zei ze: "ach Engel kijk nu een wat ik gedaan heb" ze had een cirkeltje om "mevr" gezet. Ze zei deze zal ik nu nog maar even weghalen want anders snap de apotheek er straks niets meer van. Waarop ik dus niet reageerde..... maar vond het wel erg leuk.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Nathan90 »

Wat overkomt mij vandaag nou..

Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn eerste 'vriendje' (toen ik een jaar of 13 was) zowaar mtf is.. xD

Heb haar zeker 7 jaar niet gezien of gesproken, ze herkende mij op een foto via een gesloten FB pagina. Zo vreemd en gaaf. :)
Gebruikersavatar
Kilian
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 okt 2012, 19:02
Gender: Man
Locatie: kapel-avezaath

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Kilian »

das best wel vet nathan :D
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Leuke voorvallen

Bericht door FAtham »

Haha grappig Nathan; dan ga je dingen misschien anders zien als je erop terug kijkt?

Ik had gisteren echt een goede dag, werd de hele dag "gemeneerd" door iedereen zonder eerst de kijk en twijfel-look. Gewoon meteen badabang badaboom. Dat mini-sikje doet het hem toch :D
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Nathan90 »

Nah niet persé anders zien, hoewel het je natuurlijk wel aan het denken zet. ;) Maar ik was (volgens mij) 13, zij toendertijd zal een jaar of 15 zijn geweest. Daar zie ik weinig achter nu. :P
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Engel »

Heerlijk om toch jezelf te kunnen zijn op vakantie. Ik slaap ik een heerlijk nachthemd. De eeste paar dagen vouwde het kamermeisje het slaapshirt van mijn vrouw netjes op en legde het op haar bed. Mijn nachthemd legde ze keurig op het nachtkastje, waarschijnlijk wist ze ook net precies waar ze het moest neerleggen. Maar na een paar dagen legde ze het gewoon ook maar op mijn kussen. Wel grappig zoals ze mij aankijk als ik haar in de gang tegen kom.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Venka »

Gisteren werd ik gebeld door maatschappelijk werk door een mevrouw die ik niet ken en ook nooit heb gesproken en zij was op zoek naar Aafke,dat ben ik dus.Omdat ik haar niet ken was ik verbaasd dat zij gelijk in gesprek ging en mij Aafke noemde.Waarop ik haar vroeg,waarom noemt u mij Aafke als ik vragen mag.Haar antwoord:Op papier zie ik hier staan dat u Aafke heet.Waarop ik haar vroeg: stel dat er Jan op papier staat hoe zou u mij dan aanspreken? haar antwoord: met meneer natuurlijk. waarop ik vroeg maar waarom zegt u dan wel u tegen mij en spreekt u mij met Aafke aan,dat klopt dan toch niet.waarop zij zei ja u bent op papier een meneer maar op mijn papier staat dat u Aafke heet dus noem ik u Aafke.Waarop ik haar vroeg:Aafke is toch een meisjes naam dan kunt u toch gewoon mevrouw tegen mij zeggen.Waarop zij zei: ik vind het gewoon verwarrend hoe ik u moet aanspreken,waarop ik zei er is niks verwarrend aan hoor,het is heel simpel,staat er dat iemand Jan heet dan is hij gewoon een meneer en als er Aafke staat dan is die persoon toch gewoon een mevrouw.Zo simpel is het en je moet het niet moeilijker maken dan het is.