Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Barbarella »

Hier wordt ik vrolijk van Daniela
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sabrina40 »

Ik moet nog zo’n vijf neven hebben, maar daar had ik sinds 1970 al geen contact meer mee. Mijn ouders zijn beiden overleden voordat ik aan mijn escapade naar een 2e leven als vrouw begon. Het enig resterende familielid was mijn zus. Die heeft in Nederland een haute couture boetiek gehad, maar heeft dat niet kunnen bolwerken en is toen met haar man naar België verhuist, waarna ons contact verder verwaterde. Af en toe moest ik nog wel naar België en zocht ik haar op en heb daarbij ook een keer verteld, waar ik mee bezig was. Eigenlijk verbaasde haar dat niet helemaal echt.

Toen zij ook daar wat kleiner moest gaan wonen kreeg ik het verzoek, om het bureau van onze vader op te komen halen. Met een gehuurd transportbusje zijn wij toen naar haar toe gereden en toen lagen naast dat bureau ook een aantal haute couture kledingstukken, waaronder ook twee heel mooie avondjurken, klaar. Na haar faillissement had zij ook haar dieet aan de wilgen gehangen en kon daardoor dit soort kleding helaas zelf niet meer dragen. En wat is er dan leuker dan dit aan je aanstaande nieuwe zus met jurkmaatje 38 te kunnen geven.

Kort daarop ben ik permanent als vrouw gaan samenwonen bij mijn huidige vriendin en hebben wij mijn zus uitgenodigd om een keer naar ons toe te komen. Ik zou haar dan van het station afhalen en daarbij een van haar jurken dragen, zodat zij mij makkelijk zou kunnen herkennen. Maar zij memoreerde ook, dat wij nog maar net een paar jaar geleden de erfenis van mijn moeder, met daarin toch ook een aantal mooie sieraden, heel harmonieus samen hadden verdeeld. Ik had daarbij mijn kaken stijf op mekaar gehouden over mijn vrouwelijke gevoelens. Zij bood aan, dat ik van die sieraden van mijn moeder alsnog wat mocht uitzoeken. Ik heb daarop een mooie zware gouden armband, die gemaakt was van de horlogeketting van mijn opa van moederskant, gekozen en van haar gekregen.

Als jullie hier niet warm van worden, dan zou ik het niet meer weten.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Aris »

mooie verhalen Sabrina en Daniela, doet mij goed om zo iets te horen, echt :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 189
Lid geworden op: 11 nov 2012, 19:13
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Twente

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sandra »

Goede verhalen allemaal, echte opstekers.
Hoop er gauw zelf een aan toe te kunnen voegen
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Eva »

In de rij voor de kassa bij de Lidl. Ik als ongeveer nummer vier. De jongedame achter de kassa kijkt nadrukkelijk naar mij. Hm, dacht ik. Ze heeft het door.
Bij het afrekenen keek ze me nogmaals aan. "Ik dacht het al te zien", zei ze met een glimlach. "Ik heb dezelfde oorbellen als jij!"

Dat kenmerkt een beetje het nadeel van de zelfscan bij Appie. Het contact met mensen wordt minder...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door J1nny »

EvaVanA schreef:In de rij voor de kassa bij de Lidl. Ik als ongeveer nummer vier. De jongedame achter de kassa kijkt nadrukkelijk naar mij. Hm, dacht ik. Ze heeft het door.
Bij het afrekenen keek ze me nogmaals aan. "Ik dacht het al te zien", zei ze met een glimlach. "Ik heb dezelfde oorbellen als jij!"

Dat kenmerkt een beetje het nadeel van de zelfscan bij Appie. Het contact met mensen wordt minder...
Fantastisch. :D :D
Waar maak je je druk om........ ;)
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Gabriël »

Hahaha, dat is een erg leuk voorval!
En dat laat ook zien dat je gedachtes van een ander niet kunt invullen. :)
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sabrina40 »

EvaVanA schreef:In de rij voor de kassa bij de Lidl. Ik als ongeveer nummer vier. De jongedame achter de kassa kijkt nadrukkelijk naar mij. Hm, dacht ik. Ze heeft het door.
Bij het afrekenen keek ze me nogmaals aan. "Ik dacht het al te zien", zei ze met een glimlach. "Ik heb dezelfde oorbellen als jij!"

Dat kenmerkt een beetje het nadeel van de zelfscan bij Appie. Het contact met mensen wordt minder...
Hallo Eva, Wat die kassadame mogelijk meent op te merken is toch volslagen onbelangrijk ! Het enige wat toch telt is toch hoe jij je voelt en jij jezelf durft te presenteren.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Raisa »

Persoonlijk vind ik het wel belangrijk om passabel te zijn en dus over te komen als vrouw.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door J1nny »

Kan ik per definitie wel vergeten.
Acceptatie is mijn hoogste doel.