Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Fay »

Deze voorbeelden blijven posten,we hebben het nodig ;)

Wat ik vooral merk is hoe losser ik er mee om ga hoe losser de omgeving dat ook doet, ik ben mezelf, en laat reacties maar over me heen komen, soms gaat men even te ver, wordt het in het lacherige getrokken, gooi ik de rem erop, want voor buitenwereld, vooral vrouwen, is het in den beginnen vooral heel erg leuk, en gaat men voorbij aan alle ellende die erachter zit, wat men ook niet kan weten omdat ik dat niet laat zien/heb laten zien, ik hou dat voor mezelf

Dus, ik sta mezelf toe van die kleine leuke momenten te genieten, er niet al te lang bij stil te staan en het niet groter maken dan het is, daarin is humor belangrijk,vind ik dat grapjes - mits respectvol - moeten kunnen en soms doe ik zelf ook een duit in het zakje want relativering/spot is is nodig en moet kunnen

Joyy
Laatst gewijzigd door Fay op 23 nov 2012, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door J1nny »

Wat ik vooral merk is hoe losser ik er mee om ga hoe losser de omgeving dat ook doet,
Klopt, ga je er zelf verkrampt mee om, doet de omgeving dat ook.
De kapster vroeg of ik me vaak verklede, nee was het antwoord, en over drie jaar staat er een V in mijn paspoort.
O was de reactie, en men ging over tot de orde vd dag.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jannet V »

Een pruik begin ik niet aan, komt onnatuurlijk over.
Er is nog maar een enkeling die me zonder pruik ziet maar iedereen mag weten dat ik een pruik heb. Krijg er zelfs spontaan leuke reacties op als ik in het dorp loop of op Hyves/Facebook.
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Fay »

Met oud en nieuw op straat bij vrienden, 2 jochies tegenkomen, buitenlandse afkomst, al kussend de beste wensen, ze waren bekend bij de meiden waar ik bij stond, en ik als vanzelf sprekend in dat rijtje meiden ook 3 keer werd gekust inclusief beste wensen, en ik dacht, ik zeg maar niks

Vonnik grappig :)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6817
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Eva »

Hartverwarmend :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Jannet V »

Een hartverwarmend plaatje wat ik tegen kwam op Hyves.
17101412850804721636110.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Dora »

finesse schreef:hoi sabrina

dat is een leuk verhaal van die bulgaarse dame, ik ben benieuwd waar jouw plaatselijk supermarkt ligt....ik doe mijn dagelijkse boodschappen bij de boni hier in het dorp en parkeer dan mijn kleine vehikel waarna ik mijn boodschappenkarretje zonder rollator (want die heb je bij ons veel) door de supermarkt wentel. na het afrekenen komt de kassiere me achterna lopen (dus ik dacht..pin pas laten zitten of zo) en ze zei 'wat ben jij een mooi mevrouw zeg, ik mag dat alleen niet in de supermarkt zeggen omdat dat niet netjes is' . en daarnaast wilde ze een ritje maken in mijn auto wat de prompt hebben gedaan :)

ik ben dol op leuke voorvallen

Ik zou geloof ik niet zo blij zijn met een dergelijk voorval. Want eigenlijk zegt ze het omgekeerde. Ik denk niet dat ze zoiets tegen een bio vrouw zegt en zichzelf vervolgens uitnodigd voor een ritje in haar auto.
Wat zou zo'n bio vrouw dan wel gaan denken?
Anne
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2012, 00:18

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Anne »

Ik werd van de week nog een keertje aan herinnerd dat er soms wel heel ouderwetse mensen wonen in het dorp waar ik werk.

'Een vrouwelijke postbode, dat zie je ook niet vaak!'

Sommige mensen...
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Anon20180501 »

Een vrouwelijk mens met een eigen mening in een ouderwets dorp zie je ook niet vaak. ;)
boytomlife
Berichten: 111
Lid geworden op: 08 nov 2012, 23:08
Gender: Trans FtM
Locatie: Antwerpen

Re: Leuke voorvallen

Bericht door boytomlife »

Mijn moeder kwam net naar me toe. Op de uitvaartceremonie van haar vriend (nee niet leuk...) waren ontzettend veel mensen aanwezig. Waaronder de vrouw van een goede vriend van haar. Ze er van de week eten, en die vrouw had het steeds over mn moeder dr zoons (mijn broertje en ik dus). En dat bleef bezig. Mama liet het maar zo (trots op haar!). Toen mama naar aanleiding van wat serieuze praat dus over mij vertelde riep die man: zie je wel, ik dacht al dat ze een zoon en dochter had! En die vrouw: maar ik heb echt nog goed gekeken, en ik zag gewoon twee jongens. Ja toch?

Heeeeeeeerlijk :D