Leuke voorvallen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Engel »

Loop ik op een morgen naar mijn werk vanaf de bushalte. Haalt een collega mij op de fiets van achter in en zegt:
"Hallo Engel" Op dat moment komt er ook een vrouw met de kinderwagen mijn richting op en die kijkt mijn collega kwaad aan.....

Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Leuke voorvallen

Bericht door mick1984 »

gister was ik bezig met kennis van mij me kast aan eht verplaatsen.. en toen vroeg ze wat aan me terwijl ik al bezsig was.. ik zei toen van ik kan geen 2 dingen tegelijk.. toen zei ze weer terug van ja mannen kunnen dat niet he.. ik vond dat een leuke manier van acceptatie
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Raisa »

Ik kom met opzet te laat mijn meteorologie college binnenlopen omdat ik dan 'voor straf' aan de hand van synoptische kaarten een weersvoorspelling moet maken. Zegt mijn docent dat vandaag de mannen aan de beurt zijn en ik mag gaan zitten. Moet ik nu blij of teleurgesteld zijn?
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Engel »

Hoi Raisa,
Ik zou blij zijn, de volgende keer ben jij dan toch aan de beurt om een lange taf voor EHAM te maken!
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Sabrina40 »

Raisa schreef:Ik kom met opzet te laat mijn meteorologie college binnenlopen omdat ik dan 'voor straf' aan de hand van synoptische kaarten een weersvoorspelling moet maken. Zegt mijn docent dat vandaag de mannen aan de beurt zijn en ik mag gaan zitten. Moet ik nu blij of teleurgesteld zijn?
Ik begrijp echt totaal niet dat jij deze vraag überhaupt kan stellen. Als jij toch behandeld wordt als de persoon die jij hartstikke indringend wilt zijn, waarom stel je dan deze vraag en ben je niet doodgewoon helemaal blij dat je behandeld wordt zoals jij behandeld wilt worden ?????????? Wat maakt dan het maken van een weersvoorspelling op basis van synoptische kaarten nog uit ?
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Raisa »

Omdat vrouw zijn niet een singulariteit is waarom mijn leven draait, Sabrina.
Anyroad, ik had de post als mild grapje opgezet, blijkbaar is het niet even goed aangekomen.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Leuke voorvallen

Bericht door J1nny »

Ik had hem begrepen hoor...
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: Leuke voorvallen

Bericht door veronick »

ik was dit weekend met een vriendin op stap geweest na een discotheek met een vriendin . niemand heeft iets gemerkt de hele avond , een jongen heeft me zelf proberen te versieren ma hij dacht alleen met zijn lul . was zelfs te gierig om me iets te drinken aan te bieden . ben geen slet . heb mij super geamuseerd .
die vriendin is ook mijn hartsvriendin . we noemen elkaar ook zusjes .
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Leuke voorvallen

Bericht door Paul »

Leuk weekenddus, Veronick. En tuurlijk had niemand iets door, je bent enorm passabel!
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: Leuke voorvallen

Bericht door veronick »

Paul schreef:Leuk weekenddus, Veronick. En tuurlijk had niemand iets door, je bent enorm passabel!
dank je wel paul voor het lieve compliment