Nieuwe chat! Zie dit topic.

ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Danielle
Berichten: 972
Lid geworden op: 17 apr 2012, 19:53
Gender: Anders

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Danielle »

Dit jaar nog niet, maar wellicht volgend jaar wel. Al zijn de meeste keren dat ik in een zwembad terecht kom toch naakt, want in de sauna.
Mijn transitieblog: Fading Gender
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Raisa »

Sabrina40 schreef:waarmee borsjes zo veel mogelijk worden gecamoufleerd door ze plat te drukken.
Die binders moet je echt alleen gebruiken als je ook van je borsten afwilt. Ik heb bij verschillende transmannen gezien hoe ze de borsten permanent misvormen.
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Amber-B »

Hmmzzz...gewoon n hogersluitend model badpak gebruiken, zakjes voor de protheses (indien nodig) er in naaien en n rokje er over... Een zwembad zie je mij niet snel, buitenwater is toch fijner 8-)

en bij gebrek aan badkleding...doe n "onverwachtse" duik met je kleren aan :mrgreen:
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Als ik een bikini aantrek zal ik er niet snel in gaan zwemmen, ik ben zonder make-up totaal niet passabel en met laat ik aan anderen over, zwemmen met make up lijkt me niet zo'n goed idee, maar zonnen in bikini zie ik nog wel gebeuren
Irene
Gebruikersavatar
Damien7002
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jun 2012, 11:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Damien7002 »

Ik heb nog een nieuwe bikini liggen die ik vorig jaar heb gekocht..Mocht ik écht willen zwemmen zal ik waarschijnlijk die gewoon aantrekken.
Ik kom er nog mee weg en zo vaak zal ik niet zwemmen met mijn watervrees :)
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Gabriël »

Ik heb al een jaar of 7 geen badkleding meer eigenlijk. Maar goed, ik ga toch nooit naar het strand of zwemmen. En in mijn huidige staat zou ik ook me totaal niet comfortabel voelen in badkleding...
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Jessy »

Een bikini zal ik pre-HRT niet publiek aandoen, wegens het nog ontbreken van vrouwelijke vormen. Eens wat verder, zou een bikini met zo'n rokje aan de onderkant wel gaan ;)
Om eerlijk te zijn vind ik de badpakken die voor MtF bestaan verschrikkelijk... totaal niet modieus ofzo.

Maar 'k zal toch wat zomers posten, een sport-beha en korte rok ;)
Jessy_3246_s.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door finesse »

helemaal mooi jessie
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Arike »

Leuke zomerse look, Jessy! :)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Laurens2 »

Raisa schreef:
Sabrina40 schreef:waarmee borsjes zo veel mogelijk worden gecamoufleerd door ze plat te drukken.
Die binders moet je echt alleen gebruiken als je ook van je borsten afwilt. Ik heb bij verschillende transmannen gezien hoe ze de borsten permanent misvormen.
Misschien even corrigeren, toen ik bij het VUmc was gaf de psycholoog daar mij deze zelfde site en zei ook dat ze die tops hadden die de borsten platdrukken. Ik heb ook meteen gevraagd of die producten misschien de borsten misvormen en ze zei dat het niet het geval was. Nu heb ik het over de producten op de http://www.danae.info/nl/" target="_blank

Ben van plan om er eens een product te bestellen om erachter te komen hoe strak deze daadwerkelijk zit. Zelf heb ik het van beide kanten eens geprobeerd. Ik draag nu dagelijks een sport bh die al redelijk plat drukt maar meestal 's avonds doe ik met behulp van 2 riemen mijn borsten compleet platdrukken. Dit kan ik echt niet aanbevelen. Het doet inderdaad pijn en het maakt ademen er echt niet makkelijker op, maar ik vind het fijn om dan even een t-shirt erop aan te doen en dan trots in de spiegel te kijken. Al is het maar 5 minuten. Dan gaan ze weer los.

Ik vraag me af hoe andere FtM dit doen, welke soort top jullie aanbevelen.

Als ik zo'n top bij bovengenoemde site bestel zal ik wel even posten hoe deze zit.