ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Paul »

Hey Mark,

ik heb zelf een top voor Ftm Besteld via DanaeKurver (de Trans-vormer top Tsv107), en ik moet zeggen dat het eigenlijk heel erg comfortabel zit.
Het geeft een goed effect, en deze top is enigzins verstelbaar door de sluitingen op de achterzijde.
Eigenlijk gebruik ik het voorlopig nu alleen nog thuis, maar wie weet als ik wat verder zou zijn, dat ik er ook mee naar buiten durf.

Je kunt eventueel een afspraak maken bij Danae om langs te komen, om dingen te passen zodat je weet wat het meest comfortabel zit.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt :)

Groetjes van Paul
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Laurens2 »

Hey Paul,

zeker heb ik hier wat aan. Ik heb gekeken welke je hebt en deze lijkt mij heel erg fijn omdat het strapless is. Ik merk namelijk als mijn t-shirt een beetje raar zit je mijn bh bandje kan zien (laura, je hebt bandenpeg roept mijn moeder dan...)

Ook fijn dat je zegt dat de top fijn zit en een goed effect heeft. Ik vind het nogal een minpunt hoe de foto's zijn gemaakt op die site. Helmaal niet duidelijk.

Ben alleen een beetje bang dat die strapless "bh" af zakt. Ik zie dat mijn zus ook wel eens een strapless bh aan heeft met een jurkje en die zit ze dan nogal constant omhoog te hijsen.

Ik was een beetje aan het kijken naar de 102 aangezien dat het meest gangbare model was.

Maar het is een goed idee om eerst een beetje thuis te oefenen en als je een stap verder bent bijvoorbeeld je haar korter dat je dan ook met de top naar buiten durft.

Misschien een idee om eens met de top naar een stad te gaan waar je geen bekenden tegen zult komen?
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Gabriël »

Ik heb mijn binder van LesLoveBoat omdat ik in het begin mijn transgender info van internationale websites haalde, en daar kwam ik nooit wat tegen over Danae, maar wel over dat deze top goed was. Ik draag mijne nu ongeveer een jaar elke dag. Ik vind hem best comfortabel (zelfs ondanks mijn fibromyalgie, hoewel op mijn ergste fibrodagen ik hem niet kan dragen omdat ik te veel pijn heb in mijn lichaam). Ik doe er ook eigenlijk gewoon alles mee, ook sporten/inspannende dingen. Alleen in de zomer met dit soort dagen zweet ik me kapot. (de top die ik heb is van 3 lagen synthetische stof...)
Maar die van mij sluit met klitteband aan de zijkant, wat erg handig is om daarmee de maat in te stellen (toen hij nieuw was en ik er aan moest wennen, deed ik hem op zijn wijdste stand, nu draag ik hem meestal op zijn strakst tenzij ik te veel last heb van mijn fibro). Alleen het nadeel is nu dat de hoekjes continu beginnen om te krullen. Maar daar zal je met zo'n Danae Tsv102 dus geen last van hebben, want die heeft geen sluiting als ik het goed zie.
Onder een T-shirt zijn mijn bandjes overigens niet eens echt zichtbaar.

Ik moet trouwens zeggen dat ik nooit reacties heb gehad van mensen die zich afvroegen waar mijn borsten heen waren. Zelfs niet als ik hem onder jurkjes droeg (terwijl hij me echt goed plat maakt). Dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor reacties van anderen.

Maar ik moet wel zeggen, een binder kopen was echt een enorm goeie beslissing vond ik, ik voel me er echt zo veel stukken beter in!
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Minne »

Dat kan ik beamen inderdaad, zo'n ding zit echt zó veel fijner dan met borsten rondlopen! Ik ben er direct mee naar buiten gegaan, heerlijk. Het is niet dat ik me inbeeld dat ik passabel ben met dat ding aan, maar het voelt voor mezelf zo veel fijner om 'm te dragen. Thuis draag ik 'm ook, helaas kan ik 'm niet altijd aan wegens lichamelijke rotzooi..momenteel heb een BH aan en bluh, niks aan. Kan niet wachten tot m'n binder weer aan kan. Of, wacht, beter gezegd: ik kan niet wachten tot de borsten eraf mogen! Dan kan ik ook weer lekker zwemmen enzo, heerlijk lijkt me dat.

En, net als Gabriel, ik heb ook geen enkele reactie gehad van 'waar zijn je borsten nou opeens heen gegaan?' haha. Ik denk dat mensen misschien gewoon minder tijd doorbrengen met het staren naar je borsten dan je zelf denkt XD Voor ons is het echt een issue, want we willen geen borsten en ze zitten ons in de weg. Maar andere mensen zijn daar helemaal niet zo mee bezig, is mijn ervaring. Een vriendin van mij(crossdresser, maar geen FTM)ging een keer met dr binder om naar haar vader, en na 3 uur zei ze eens 'Pa..valt je niks op?'. Na een stapeltje 'uh..is je haar geverfd?!'' reacties vertelde ze hem dat haar dubbel D verdwenen was. Nou, het was hem niet opgevallen als ze het niet gezegd had! Dus als je je er lekker bij voelt zou ik zeggen, maak je niet al te veel zorgen om of mensen op straat het opvalt of niet.
Gebruikersavatar
Sabrina40
Berichten: 452
Lid geworden op: 16 jul 2012, 17:35
Gender: Trans MtF

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Sabrina40 »

Wat fijn dat naast vele oorlogen er toch ook nog terreinen zijn waarbij mensen elkaar helemaal vrij laten om te doen wat wij helemaal zelf willen. Na al deze verhalen over binders meld ik als MTV, dat ik heel blij ben om aanstaande maandag mijn nieuwe borstprotheses te kunnen ophalen. Een van de oude is recent lek gegaan en gelukkig heb ik ze niet intern maar extern
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Zef »

Sietse schreef:Dat kan ik beamen inderdaad, zo'n ding zit echt zó veel fijner dan met borsten rondlopen! Ik ben er direct mee naar buiten gegaan, heerlijk. Het is niet dat ik me inbeeld dat ik passabel ben met dat ding aan, maar het voelt voor mezelf zo veel fijner om 'm te dragen. Thuis draag ik 'm ook, helaas kan ik 'm niet altijd aan wegens lichamelijke rotzooi..momenteel heb een BH aan en bluh, niks aan. Kan niet wachten tot m'n binder weer aan kan. Of, wacht, beter gezegd: ik kan niet wachten tot de borsten eraf mogen! Dan kan ik ook weer lekker zwemmen enzo, heerlijk lijkt me dat.

En, net als Gabriel, ik heb ook geen enkele reactie gehad van 'waar zijn je borsten nou opeens heen gegaan?' haha. Ik denk dat mensen misschien gewoon minder tijd doorbrengen met het staren naar je borsten dan je zelf denkt XD Voor ons is het echt een issue, want we willen geen borsten en ze zitten ons in de weg. Maar andere mensen zijn daar helemaal niet zo mee bezig, is mijn ervaring. Een vriendin van mij(crossdresser, maar geen FTM)ging een keer met dr binder om naar haar vader, en na 3 uur zei ze eens 'Pa..valt je niks op?'. Na een stapeltje 'uh..is je haar geverfd?!'' reacties vertelde ze hem dat haar dubbel D verdwenen was. Nou, het was hem niet opgevallen als ze het niet gezegd had! Dus als je je er lekker bij voelt zou ik zeggen, maak je niet al te veel zorgen om of mensen op straat het opvalt of niet.
Werken die binders zo goed dat ze een dubbel D doen verdwijnen? Ik heb een B maar ik weet het niet, ze voelen zo stevig, ik ben bang dat je ze heel goed blijft zien. Nou ja kwestie van proberen dus.
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Laurens2 »

Zef schreef:Werken die binders zo goed dat ze een dubbel D doen verdwijnen? Ik heb een B maar ik weet het niet, ze voelen zo stevig, ik ben bang dat je ze heel goed blijft zien. Nou ja kwestie van proberen dus.
Hey Zef, ik heb inmiddels de Tsv104 bij Danae besteld. Ben benieuwd naar het resultaat en wil best een foto plaatsen hiervan (voor én na) zodat je kunt kijken of het voor jouw gevoel het gewenste resultaat geeft indien je aan het overwegen was er ook een te kopen. Heb zelf C75 dus ik ben benieuwd. Gr Mark
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Minne »

Zef schreef: Werken die binders zo goed dat ze een dubbel D doen verdwijnen? Ik heb een B maar ik weet het niet, ze voelen zo stevig, ik ben bang dat je ze heel goed blijft zien. Nou ja kwestie van proberen dus.
Bij haar wel, al weet ik niet meer waar ze die van haar vandaan had, ergens van een Aziatische site geloof ik. Als ze alleen de binder droeg zag je nog wel wat, maar met een shirt eroverheen leek het net een mannenborst. Het verschilt misschien ook per borsten, of ze zachter zijn en meer ''squishable'' of niet. Ik heb cup 75A en bij mij zie je zonder shirt ook een soort bolling, maar met shirt zie je vrijwel niks, tenzij ik strakke shirts draag(laat ik daar nu een voorkeur voor hebben..=.=). Het word niet compleet plat, maar het lijkt ook zeker niet meer op borsten.
Martijn
Berichten: 227
Lid geworden op: 12 jul 2012, 22:43
Gender: Trans FtM
Locatie: Groningen

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Martijn »

Ik heb hier een tsv107 liggen en een tsv102, maar ik vind persoonlijk de 107 niet heel erg prettig. Met v-shirtjes is het handig, maar het zit gewoon niet zo lekker. Met deze tropische dagen heb ik overigens wel de 107 aan. 102 is dan nogal warm. Ik zal binnenkort eens weer een nieuwe bestellen. 1tje waar je een v-shirt aan kunt hebben. Iemand nog tips?
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Paul »

@ Mark; tot heden toe is de binder zo strak dat het niet afzakt, dus ik heb er een geode ervaring mee.
En wat je zegt; eerst naar een stad waar niemand me kent om te proberen. Ik ga volgende week op vakantie naar Duitsland, en dan heb ik daar een fotoshoot met mijn zus en een vriendin (voor de fun). Dan ga ik dus mooi in vol ornaat! In uniform :)