voorlichtingsavond VU

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: voorlichtingsavond VU

Bericht door Gabriël »

Ja natuurlijk, geen probleem!
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: voorlichtingsavond VU

Bericht door Zef »

Jeste schreef: Het is natuurlijk goed bedoeld, zo'n preek over stoppen, maar ik kreeg er wel heel erg veel trek door. Later op de avond, thuis, heb ik er dus eentje opgestoken.
:lol:
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: voorlichtingsavond VU

Bericht door Minne »

Paul schreef:Ik kon er helaas ook niet bij zijn wegens verjaardagsvisite, maar vind het wel jammer.

@Mark: waar jij tegen aanloopt qua angst voor een operatie 'beneden', dat is de enige operatie wat ik echt, maar dan ook echt NIET zou zien zitten. Ik heb teveel negatieve dingen erover gelezen, dat ik dat voorlopig niet zou durven. (Maar eigenlijk - welke van de operaties zou ik wel durven? Ik ben een enorme angsthaas).
Aan de andere kant heb ik ook weer positieve berichten gelezen van Yuri, die hier op dit forum aangemeld is. Dat is schijnbaar dé perfecte operatie geweest, dus dat geeft weer moed!

Ja, dat heb ik ook. Borstoperatie? Liever gister dan vandaag! Buikoperatie? Ja graag! Operatie beneden..hmm..weetje..ik wacht nog wel even. XD Wat ik tot nu toe gelezen heb is het mij nog te experimenteel, bovendien zou ik de littekens die je ervan krijgt niet trekken, zeker niet als het op je arm of je onderbeen is ofzo. Ik heb liever dat dat wat ik teveel heb(borsten, baarmoeder)eraf gaat dan dat iets wat ik niet echt mis eraan gaat..
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: voorlichtingsavond VU

Bericht door Tyler »

Gabriël schreef:Ja natuurlijk, geen probleem!
Super. Bedankt.