Toyota gebruikt 'TG' model

Nieuwsberichten
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door Silvia_weg »

Ik vind dat een gave reclame. Ik vind de trots en zelfverzekerdheid die het uitstraalt heel goed.
Voor mijzelf persoonlijk zie ik transseksualiteit ook liever als een kwaliteit en niet als een gebrek of iets om belachelijk over te doen.

Ik ben transgender in die zin dat ik mij gewoon echt vrouw voel maar ik ben het niet (een vrouw) en zit in werkelijkheid precies tussen man en vrouw in.
Het is maar net hoe je me bekijkt... ben ik een vrouwelijke jongen of ben ik een mannelijk meisje? In feite ben ik dat allebei.
En daar voel ik me wel prima bij.

Het zou niet iets moeten zijn om dom en belachelijk over te doen.
We mogen wel een keer trots zijn en hebben ook recht op onze eigen trots, net als alle andere mensen.
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door hX2eDVx3 »

En ondertussen wil ik alleen maar weten wie die muziek heeft gemaakt voor die reclame. Is er geen full version van :P
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door Eva »

Moet je Amber vragen ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door Irene_de_Vreede »

In het filmpje dat ik gezien heb speelt er alleen een goedkoop computerdeuntje achter
Irene
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door hX2eDVx3 »

Die vind ik juist gaaf Irene..
robin026
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 aug 2012, 11:23
Gender: Trans MtF
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door robin026 »

Jessy schreef:Inderdaad androgyn, maar niet TG. In een interview zegt hij tevreden te zijn dat hij man is. Vandaar zeg ik ook "hij" ;)
Inderdaad een lichaam om jaloers op te zijn... :o
tja ik ben ook best tevreden met mijn mannenlijf en mijn huidige relatie ook wel maar zodra het het stukje stof om mij heen make up en schoeisel gaat dat ziet mijn relatie mij niet meer als een man. terwijl naakt er goed uit zie vlg haar.
zodra ik maar een vrouwelijk iets aan doe wat wel voor mij goed voelt is het voor haar een afknapper en loop ik ook in de maatschappij tegen mijn eigen ergenis aan wat toen ik single was niet zo storend was.
ik zoek nu naar een goede combi qua presentatie ,waar ik en mijn partner en de maatschappij goed mee om kan gaan.

ik heb soms wel gedacht had ik maar een toverstokje en veranderde ik mezelf ik vrouw maar dat gaat ook verkeerd daar ik echt wel tevreden ben met mijn lijf.

knuff robin
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door Aster »

robin026 schreef:
tja ik ben ook best tevreden met mijn mannenlijf en mijn huidige relatie ook wel maar zodra het het stukje stof om mij heen make up en schoeisel gaat dat ziet mijn relatie mij niet meer als een man. terwijl naakt er goed uit zie vlg haar.
zodra ik maar een vrouwelijk iets aan doe wat wel voor mij goed voelt is het voor haar een afknapper en loop ik ook in de maatschappij tegen mijn eigen ergenis aan wat toen ik single was niet zo storend was.
ik zoek nu naar een goede combi qua presentatie ,waar ik en mijn partner en de maatschappij goed mee om kan gaan.

ik heb soms wel gedacht had ik maar een toverstokje en veranderde ik mezelf ik vrouw maar dat gaat ook verkeerd daar ik echt wel tevreden ben met mijn lijf.

knuff robin
Ik snap het even niet? Je huidige relatie wist toch van de hoed en de rand voor jullie een relatie begonnen?

En gaat het nou om hoe zij zich er bij voelt of jij?
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Toyota gebruikt 'TG' model

Bericht door hX2eDVx3 »

http://www.autoevolution.com/news/toyot ... 48794.html" target="_blank

NOT
AUTHORITY,
BUT ART
Plaats reactie