Gender Free Zone

Nieuwsberichten
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Gender Free Zone

Bericht door Holden »

Voor mij is het belangrijk om te weten hoe je het beste spiermassa kan opbouwen en de vrouwlijke vormen kwijt te raken. Of er specifieke work-outs die daar veel bij helpen. Denk wel dat de meeste mannen hier hetzelfde denken ;). Ik zal er ook bij zijn in Leiden.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Gender Free Zone

Bericht door Barbarella »

Heb wel een tip voor de mannen, maar het is een gevoels kwestie dus als ik iets doms zeg, verbeter mij dan.

Ik dreog altijd erg zware mannen schoenen, legerkisten, bergschoenen en zware laarzen. Toen ik overstapte op lichte damen schoenen ben ik in een maand vijf a zes centimeter rond mijn kuiten kwijt geraakt en later nog meer. ( Ik had kuiten waar mannen vaak jaloers op waren )

Het kan psychisch zijn dus nogmaals verbeter mij als ik uit mijn nek klets.

@ Tyler. Supercool dat je dat doet.

Ik hoop er bij te zijn, Ik heb wel wat wensen aan mijn lichaam waar met oefeningen wat aan te doen moet zijn. en wat vragen over beweging en stofwisselings processen. Als ik het allemaal goed geformuleert heb stuur ik het je wel toe via PB.

Ik ben laatst voor het eerst bij het COC leiden geweest, vond de sfeer fijn en ik werd gewezen op de Gender free zone, Alleen toen ik op de website vann het COC ging kijken stond die van 12 october nog niet aangekondigt. Heb net effe gekeken en zie hem weer niet. Komt dat nog?

Sorry dat ik het zo bot vraag, mijn ogen vallen haast dicht van de slaap.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Gender Free Zone

Bericht door Tyler »

http://www.cocleiden.nl/nieuws/12-oktob ... -dansfeest

Levendula, je praat zeker geen onzin. Zware schoenen is een prima manier om je kuiten te trainen. Goeie tip. Bedankt.

Leuk dat er zo veel animo is. Gezellig. Krijg er steeds meer zin in.
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Gender Free Zone

Bericht door Tyler »

Trouwens, vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen. Is wel zo prettig. Dank u!
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Gender Free Zone

Bericht door Paul »

Goed dat je dat zegt; ik wist niet dat er een inschrijving bij was.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Gender Free Zone

Bericht door Paul »

Tyler, het spijt me het te moeten melden, maar ik kan er morgen helaas niet bij zijn.
Momenteel echt veeeeel te druk, ik loop over van werk. Maar ik wil zeker een keer met je afspreken voor de tips die je daar gaat geven, want daar was ik wel nieuwsgierig naar.
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Gender Free Zone

Bericht door Barbarella »

Ook al woon ik op loop afstand kan ik er morgen helaas niet bij zijn.

En ik vind het nog wel zo'n geweldig innitiatief.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Gender Free Zone

Bericht door Merel77 »

Ik denk dat ik er ook bij ben. Moet wss wel om 21.00h al weer weg maar ach ik ben in de buurt. Ik vind het een leuk idee iig.
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Gender Free Zone

Bericht door Tyler »

Paul, je kan altijd een afspraak met me maken. Stuur me even een PMetje. Je kan ook op mijn blog kijken. Daar komt binnenkort een samenvatting van vanavond.
Merel, zou leuk zijn als je komt als je toch in de buurt bent. We beginnen rond 8 uur, is de bedoeling maar je weet nooit hoe die dingen lopen. Zou toch leuk zijn als je er bent.
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Gender Free Zone

Bericht door Merel77 »

Tyler schreef:[...]
Merel, zou leuk zijn als je komt als je toch in de buurt bent. We beginnen rond 8 uur, is de bedoeling maar je weet nooit hoe die dingen lopen. Zou toch leuk zijn als je er bent.
:mrgreen: Inderdaad