auto-gynephilia

Pas ik nou in een hokje of niet?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: auto-gynephilia

Bericht door Anon20180501 »

Met beweegredenen bedoel ik niet dat ik 100% weet wat de oorzaken zijn van mijn TS-gevoelens, Silvia, Ik heb niet lang geleden hier gezegd dat ik de eerste 2 jaar na mijn bewustwording 'op zoek' was naar het hoe en waarom maar dat heb ik opgegeven omdat je daar toch niet achter kan komen, bovendien kan het meer kapot maken dan je lief is, je mentale evenwicht bijvoorbeeld.

wat je niet begrijpt begrijp je niet maar kan je wel als waardevolle aanvullende know-how meenemen voor je breedte-visie, een oordeel kan je beter achterwege laten
als iets te ver van je afstaat. Als je dan toch een oordeel klaar hebt en je houdt dat vol ondanks een bewezen tegendeel ben je aan het veroordelen, vind ik ongepast.

Liefs, Daniela
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: auto-gynephilia

Bericht door Anon20180501 »

Ik begrijp nog niet, Aster, wat je bedoelt met "betalend werk" ivm het ontmoeten van mensen?

Je reproduceert vaak uitspraken die transgenders naar hun hoofd geslingerd hebben gekregen en dat was nu niet bepaald algemeen beschaafd nederlands, waarom je dan moeite hebt met de taal der liefde, genegenheid en natuurlijke lustgevoelens is mij een raadsel??? Wil je het niet horen kan je off-line gaan maar stigmatiseer de sprekers niet en betrek het niet op 1 bepaalde groep transgenders alsof het uniek is voor deze groep. Rotwoord, 'groep', maar ja....
Zoals het mij geoorloofd is mijn afkeer voor de gespreksstof te uiten als het mij te ranzig wordt zo heb jij dat recht natuurlijk ook. Ik heb dat ook al een keer gedaan, we zijn er allemaal volwassen genoeg voor. Mocht iemand meepraten die de volwassen leeftijd nog niet heeft bereikt wordt daar terdege rekening mee gehouden.

Het is doorgaans gezellig op de chat, dat je het weet...
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: auto-gynephilia

Bericht door Aster »

Daniela schreef:

Het is doorgaans gezellig op de chat, dat je het weet...
Ik las net even je introductiepostje(s)....je lijkt Heintje Davids wel, afscheid nemen, weer terug dan weer afscheid nemen, dan toch maar weer terug enzenz.

Alleen kan ik niet uit je intro postje(s) opmaken of je (betaald) werkt?
waarom je dan moeite hebt met de taal der liefde, genegenheid en natuurlijke lustgevoelens is mij een raadsel???
Noem je DAT 'de taal der liefde en genegenheid??' Thuisgekomen aftrekken op aantrekkelijke vrouwen die je in het voorbij gaan hebt gezien??
En dat dan ook nog op een chat waar anderen zitten wereldkundig maken? Zoiets kun je toch maar beter prive doen met geinteresseerden?
Hoeven anderen daar niet van 'mee te genieten'.


Wil je het niet horen kan je off-line gaan
Dat deed ik dus ook, zoals ik al schreef.

Wat jij 'de taal der liefde en genegenheid' noemt, noem ik onbeschoft en ranzig...in een algemene chat waar ook anderen zijn.

Die aldus min of meer gedwongen worden offline te gaan omdat ze het niet aanstaat.

Andersom geredeneerd zie ik liever dat chatters dat soort praatjes prive houden.

Is een heeeeeeeeeeeeeele gewone vorm van wellevendheid tov anderen.

Maar zo te lezen ben jij degeen die in een eigen wereldje leeft...
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: auto-gynephilia

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb me idd een paar keer ff teruggetrokken van de chat en het forum, een keer omdat ik liefdesverdriet had ondanks dat ik zelf de relatie had verbroken en een tijdje voor mezelf nodig had om dat te verwerken en een keer om mijn ex-geliefde de ruimte geven omdat het even niet boterde tussen ons de gevolgen daarvan.
Ik heb dit alleen niet gespecificeerd gehad in die introductie-posts, vond ik niet nodig. Wat je op de chat verteld en meemaakt met elkaar hoort eigenlijk ook daar te blijven maar ik kan me ook voorstellen dat men zich beklaagt op het forum als er iets wringt, maar dan wel zonder namen en toenamen zou ik zeggen. Dat kan je via PB's doen vind ik maar dit is maar een meningkje van mij...

Je hoeft mijn dagelijkse bezigheden niet te weten, die vertel ik wel als ik zin heb of wanneer het nuttig is voor een discussie. Dat nut zie ik nu dus helemaal niet.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: auto-gynephilia

Bericht door Anon20180501 »

Ik leef niet in mijn eigen wereldje, de chat is een wereldje op zich. De gespreksonderwerpen verschillen vaak met die op het forum en zijn niet openbaar. Iemand dwingen off-line te gaan kan nooit de bedoeling zijn en is ook nooit zo bedoeld. Het gaat soms ook over onderwerpen waar ik dan weer niets mee heb en dan ga ik even iets anders doen of even ergens anders heen en kom later terug. Ik wil niet dat de discussie zich aan mij aanpast, ik laat de discussie haar eigen gang gaan zonder mij.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: auto-gynephilia

Bericht door Raisa »

Aster schreef:66% was al buitensporig veel in dat hoe oude onderzoek?
Zoals ik al schreef lijken het er steeds meer en meer te worden, vandaar dat dat inmiddels 80-85% is.
Dat onderzoek komt uit 2011. Jouw 80-85% is echter natte-vingerwerk en slechts op je eigen aannames gebaseerd, niet op statistiek.
Aster schreef:Je hoeft niet alles af te schuiven op 'geen internet toen' hoor.
Toen ik in transitie ging bestond het internet ook nog niet.
Er waren en zijn nog altijd andere wegen en manieren om geinformeerd te worden.
Je zult toch op een manier de kennis moeten opdoen dat een transitie mogelijk is, zeker vroeger moest je er maar toevallig tegenaan lopen, het van iemand horen. Media is hierbij zo goed als onmisbaar, het is niet voor niets dat ze bij het VUmc een steeds grotere toestroom aan genderjongeren hebben omdat er steeds meer op positieve wijze over transseksualiteit wordt bericht op tv en in tijdschriften.
Aster schreef:
Overigens was ik gisteravond even op de chat maar heb snel weer uitgelogd toen het onderwerp 'aftrekken op mooie vrouwen die in het dagelijks leven gezien waren om (als ts?) spanning af te reageren'...'aan de orde kwam'.
Zo praten ex hetero transen onderling...zonder rekening te houden met de evt aanwezig zijnde andersvoelenden of degenen die zulke gespreksonderwerpen erg ranzig vinden.
Een béétje generaliserend, denk je ook niet? Het is net zoiets als een allochtoon iets zien stelen en dan beweren dat alle allochtonen criminelen zijn.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: auto-gynephilia

Bericht door Aster »

Raisa schreef: Het is net zoiets als een allochtoon iets zien stelen en dan beweren dat alle allochtonen criminelen zijn.
Of net zoiets als een hetero tv die een dameskledingstuk in een dameskledingkamer 'past' en zich er hijgend bij aftrekt...

Overigens vond ik het openlijk besproken onderwerp 'aftrekken op mooie vrouwen' nou niet bepaald samengaan met de vrouwennamen die eea op dat vlak bespraken.

Of ben ik misschien niet goed ingevoerd in het 'vrouwen'wereldje omdat dat blijkbaar de secundaire ts versie van 'liefde en genegenheid is?

Of misschien is het....gewoon helemaal niet vrouwelijk dan wel transseksueel om en publique zo te praten?
Laatst gewijzigd door Aster op 10 sep 2012, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: auto-gynephilia

Bericht door Raisa »

Aster schreef:Of misschien is het....gewoon helemaal niet vrouwelijk om zo te praten?
Het is niet mijn taalgebruik nee, maar het lijkt me alsof je een wat idealistisch beeld hebt van vrouwelijkheid. Ik hoor namelijk af en toe jonge vrouwen aan wie niets mannelijks te herkennen is in stijl, houding en gedrag op die manier over sex babbelen. Misschien dat het soms niet opvalt omdat ze niet vaak op die manier in 'mixed company' praten ;) .
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: auto-gynephilia

Bericht door Aster »

Raisa schreef:
Aster schreef:Of misschien is het....gewoon helemaal niet vrouwelijk om zo te praten?
Het is niet mijn taalgebruik nee, maar het lijkt me alsof je een wat idealistisch beeld hebt van vrouwelijkheid. Ik hoor namelijk af en toe jonge vrouwen aan wie niets mannelijks te herkennen is in stijl, houding en gedrag op die manier over sex praten. Misschien dat het soms niet opvalt omdat ze zo niet vaak in 'mixed company' praten ;) .
Eh, maar die jonge vrouwen zijn geen secundaire transen met piemels die kenbaar maken zich af te trekken op....of hebben die een eh, wat 'idealistisch beeld van vrouwelijkheid'?

Natuurlijk hoor ik bio vrouwen praten over seks met en over mannen.....in onbedekte termen.
Maar nog nooit niet over hoe ze zich vingeren en klaarmasturberen op deze of gene aantrekkelijke man die ze gezien hebben.
Laatst gewijzigd door Aster op 10 sep 2012, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: auto-gynephilia

Bericht door Raisa »

Aster schreef: Maar nog nooit niet over hoe ze zich vingeren en klaarmasturberen op deze of gene aantrekkelijke man die ze gezien hebben.
Het zal het studentenleven wel zijn dan.