Nieuwe chat! Zie dit topic.

auto-gynephilia

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: auto-gynephilia

Bericht door merel »

Overigens vond ik het openlijk besproken onderwerp 'aftrekken op mooie vrouwen' nou niet bepaald samengaan met de vrouwennamen die eea op dat vlak bespraken.

maar ja aster je ging ook zo snel weg dat je alleen dat woordje onthouden hebt
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: auto-gynephilia

Bericht door Aster »

Raisa schreef:
Aster schreef: Maar nog nooit niet over hoe ze zich vingeren en klaarmasturberen op deze of gene aantrekkelijke man die ze gezien hebben.
Het zal het studentenleven wel zijn dan.
Het komt me voor dat een/zo'n jonge vrouw weinig moeite hoeft te doen om een begeerde man het bed in te krijgen...ipv te fantaseren en masturberen over hem.... en daar dan over te praten.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: auto-gynephilia

Bericht door Aster »

Eerlijk is eerlijk: het MTF aftrekken op vrouwen die in het dagelijks leven gezien wordt een uiting van 'liefde en genegenheid' noemen is verreweg het meest bizarre wat ik tot nu gehoord of gelezen heb....van een MTF.

Zonder meer met stip op nr 1.

Op nr2 staat nu het in real life gehoorde (en welgemeende) verzoek bij een plastisch chirurg om een BVG met ventieltjes zodat wekelijks of dagelijks dmv inspuiten of afvloeien voor een andere maat gekozen kon worden, al naar gelang van de luim van de primaire MTF in kwestie.

Maar goed, haar geestelijke vermogens grensden aan zwakbegaafd...

Op nr 3 staat trouwens een secundaire Belgische post op die dacht dat 'de boel met een haakje oid weer naar buiten getrokken kon worden' als het post op resultaat (even) niet zou bevallen...en weer terug geduwd indien de wens daartoe zich kenbaar maakte.
Ook real life gehoord. En haar geestelijke vermogens grenzend ook aan zwakbegaafd.
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: auto-gynephilia

Bericht door Silvia_weg »

Raisa schreef: Dat onderzoek komt uit 2011. Jouw 80-85% is echter natte-vingerwerk en slechts op je eigen aannames gebaseerd, niet op statistiek.
Misschien is natte vingerwerk nog wel betrouwbaarder... want als de statistieken gebaseerd zijn op de informatie die de transseksuelen
zelf aan de psychologen geven dan mag je er wel vanuit gaat dat er velen zijn die zullen zeggen op mannen te vallen, en daar zelfs zelf
in willen geloven, maar later er alsnog achterkomen dat ze lesbisch zijn.
Verwarring over seksuele geaardheid komt best nog al eens voor bij transjes in transitie.

En er wordt ook heel veel gelogen tegen de psychologen.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: auto-gynephilia

Bericht door Eva »

Ik vind het nu wel genoeg. De toon waarop in dit draadje soms wordt gecommuniceerd is simpelweg ongepast.
Slotje dus.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)