een avondje bij mij kletsen?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Laurens2 »

EvaVanA schreef:@ Aris: Het concept van 'gewoon thuis' klinkt goed. Het gebeurt soms ook al wel. Met een BBQ bijvoorbeeld, maar dat zijn dan meestal mensen die elkaar al wat langer kennen.
Dat lijkt me nou wel wat, een 'meeting' alleen met forum leden. Ik vind het altijd eng (ja ik weet het...) om een hele hoop vreemden in een keer te zien. Als het nou alleen mensen van het forum zijn heb ik daar minder moeite mee want die ken ik dan een beetje. Dan weet ik ook wie en wat ik moet verwachten.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Arike »

Mark schreef:
EvaVanA schreef:@ Aris: Het concept van 'gewoon thuis' klinkt goed. Het gebeurt soms ook al wel. Met een BBQ bijvoorbeeld, maar dat zijn dan meestal mensen die elkaar al wat langer kennen.
Dat lijkt me nou wel wat, een 'meeting' alleen met forum leden. Ik vind het altijd eng (ja ik weet het...) om een hele hoop vreemden in een keer te zien. Als het nou alleen mensen van het forum zijn heb ik daar minder moeite mee want die ken ik dan een beetje. Dan weet ik ook wie en wat ik moet verwachten.
Leuk om te horen dat jij ook enthousiast bent! Wat forumbeheer betreft zal dat ook zeker wel weer gebeuren. Vanuit ons zijn echter geen plannen om dat nog dit jaar te doen (nu ook beetje te koud voor een BBQ ofzo ;) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

ik bedoel ook iets te organiseren voor forum mensen die hier zijn.

gaf alleen maar aan dat ik vaker wat organsieer :)

BBQ is nu zeker te koud, maar ja als het niet te massaal is kunnen we iets anders doen, ik kan binnen ong 16 pers max hebben.

Ik heb zelf met de kerst absoluut geen familie bezigheden, dus misschien rond die tijd iets?
Zullen er toch wel meer zijn die dat niet hebben maar wel gezellig iets willen gaan doen ?

Ik gooi zo maar wat idee.tjes op
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Gwendolyn »

Een andere trans only forum, wordt op initiatief van de "leden" jaarlijks een BBQ gehouden, de laatste jaren door een trans vrouw en haar partner, ( toevallig in Oss, Aris ;) ). Die is elk jaar weer een daverende succes. :D

Het moet echter wel georganiseerd door iemand die er echt voor staat, weer of geen weer, er de ruimte voor heeft aan huis, en geen zorgen om de buren, ( mee luisteren / kijken ) ...
Het staat of valt met het consequent aanmelden en daadwerkelijk ook komen van een minimaal en of maximaal tal leden.

Het moet ook een haalbare kaart voor T-Nederland zijn, maar persoonlijke ( kleinschalige ) initiatieven kunnen natuurlijk altijd.

Gwendolyn, in het verre noorden des lands.
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Laurens2 »

Ik vind het al erg gastvrij dat Aris haar huis als optie bied. Mij lijkt het heel leuk om de mensen achter de avatars te leren kennen. Ik heb vorig jaar doorgebracht in een instelling en het jaar daarvoor als een kluizenaar met een sociale fobie en heb toen niet veel met mensen omgang gehad. Voornamelijk omdat ik me schaamde voor mijzelf.
Nu begin ik pas 'te bloeien' en merk ik dat ik (ondanks dat ik altijd dacht van niet) wel behoefte heb aan sociale contacten.

Dus ik sta open voor ideeën en wil best meewerken. Lijkt me heel leuk.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

Sociale contacten zijn zeker wel belangrijk, ook ik heb me in het verleden vaak genoeg afgesloten van die dingen, maar dan kan je echt vereenzamen :(
Ik heb ook een periode gehad dat ik me zelf helemaal niets vond, gewoon waardeloos, gelukkig is dit nu wel over.
Zeker nu ik me dus als vrouw kan profileren, ben ik regelmatig heel trots op me zelf :)
Zeker als je in een aparte situatie bevind dan zijn die contacten met soortgelijke mensen belangrijk,.
Dat geld voor alle soorten hobbys, leefwijze werk enz enz wat apart is, je kan dan toch dingen delen en dat is heel fijn
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Jessy »

Ik ben er ook wel voor te vinden, als het qua afstand te doen is. Oss is voor mij op een zaterdag wel haalbaar, dus ik hou een bijeenkomst bij jou als een open optie, Aris.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

Ik denk dat op een zaterdag voor iedereen het beste uit zal komen.
En even reistijd en vooral terugreis in de gaten houdende zal net na de middag het beste zijn in plaats van in de avond.
denk zo iets van af 14.00 uur tot..........

Andere tijden staan open, laat zelf even weten wat jullie daar van denken , dus geef maar even reactie hier op.

ik heb altijd ook wel beperkte slaapplaats mocht dat nodig zijn.
Ik kan wat eten betreft nasi maken, gewoon simpel zonder allemaal bijgerechten, maar dan moet ik wel van te voren weten wie er mee wil eten.
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Jessy »

Die tijd zou voor mij perfect zijn.
Voor eten zoek ik wel een pizzeria, ben geen liefhebber van Aziatische keukens sorry :oops:
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6817
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Eva »

/me knabbelt nog wat krupuk udang weg na een copieuze Javaanse maaltijd ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)