Coming out in therapie

Gevoelens die je met de wereld deelt
Transboy1985
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2020, 14:40
Gender: Non-binair
Locatie: Zutphen

Re: Coming out in therapie

Bericht door Transboy1985 »

Even een klein vraagje bij mij heb ik het gevoel dat mijn psych wilt dat ik mezelf aangeeft dat ik transman zou zijn al heb ik wel geprobeerd aan te geven dat ik meer het gevoel heb dat ik non binair persoon zou zijn. Non binair zijn is weer een stap verder wat bedoelde ze daar mee? Iemand tips? Ik ben nog niet zo lang bij de psych
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Coming out in therapie

Bericht door Nate_0 »

Transboy1985 schreef: 06 jun 2020, 18:29 Even een klein vraagje bij mij heb ik het gevoel dat mijn psych wilt dat ik mezelf aangeeft dat ik transman zou zijn al heb ik wel geprobeerd aan te geven dat ik meer het gevoel heb dat ik non binair persoon zou zijn. Non binair zijn is weer een stap verder wat bedoelde ze daar mee? Iemand tips? Ik ben nog niet zo lang bij de psych
Begrijp ik je goed als ik dit lees in de zin dat je uit de kast bent bij je psych als nonbinair maar dat zij denkt dat jij transman bent?

Ik denk dat je het best aan haar kunt vragen wat ze bedoelde met "nonbinair zijn is een stap verder." Dat is namelijk iets waar we hier over kunnen gaan speculeren, maar dat zegt niet zoveel over háár mening.

Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat nonbinair minder bekend is dan binair transgender (ook al komt er steeds meer aandacht voor). Je zou dus aan haar kunnen vertellen wat nonbinair zijn in z'n algemeen betekent, en daarbij wat dat voor jou individueel betekent/waarom je je nonbinair voelt en niet transman.
meerdere zakken met zaagsel
Transboy1985
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2020, 14:40
Gender: Non-binair
Locatie: Zutphen

Re: Coming out in therapie

Bericht door Transboy1985 »

Oké dankjewel voor de tip
Transboy1985
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2020, 14:40
Gender: Non-binair
Locatie: Zutphen

Re: Coming out in therapie

Bericht door Transboy1985 »

Oo Ps je hebt het goed begrepen
Plaats reactie