Behandling bij Stepwork

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2958
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Marica »

Even een copy/paste
Ik belde vandaag Velsen even op wanneer ik iets van hun kon verwachten. Toen bleken ze nog helemaal niets van mijn GGZ behandelaar Stepwork te hebben ontvangen.

Toen heb ik een mail op hoge hakken / poten gestuurd naar het secretariaat wat een beschamende toestand het is bij Stepwork. Na mijn 2e gesprek zou de verwijsbrief voor de SRS naar Velsen gestuurd worden. Dat gesprek was op 3 juni. Ik zat dus voor niets te wachten. Het antwoord kwam binnen de minuut vanuit Curacao. De verwijsbrief is opnieuw verstuurd naar Velsen. Ik kreeg een kopie van die brief met als datum 28 mei. was die brief al klaar voordat ik dat 2e gesprek had? Het gaat er daar raar aan toe. Mijn advies: Blijf er bovenop zitten.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Jer158 »

Klinkt heel herkenbaar van een andere niet-nadergenoemde behandelaar, Marica. Inclusief het stukje van Curacao :lol:
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Lidi »

Zit Stepwork tegenwoordig op Curaçao?
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2958
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Marica »

Lidi schreef: 19 jul 2020, 21:39 Zit Stepwork tegenwoordig op Curaçao?
Het secretariaat in de persoon van Diana zit daar in ieder geval. Ze is door het tijdsverschil bereikbaar vanaf 14.00 uur NL tijd.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Lidi »

Hmm. Beetje vreemd.
T-cendent zit oa op Curaçao.
Stepwork in diverse plaatsen in NL. OA Rotterdam, Assen en Amersfoort.
Diana is volgens de website van Stepwork gewoon bereikbaar van 9 tot half 5.
Ik ben bang dat het een en ander door elkaar wordt gehaald.
Me, myself and present I
Esther91
Berichten: 331
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door Esther91 »

Miriam werkt ook vaak vanuit huis
:text-thankyouyellow:
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Behandling bij Stepwork

Bericht door AJpoekie »

Marica schreef: 17 jul 2020, 18:00 Even een copy/paste
Ik belde vandaag Velsen even op wanneer ik iets van hun kon verwachten. Toen bleken ze nog helemaal niets van mijn GGZ behandelaar Stepwork te hebben ontvangen.

Toen heb ik een mail op hoge hakken / poten gestuurd naar het secretariaat wat een beschamende toestand het is bij Stepwork. Na mijn 2e gesprek zou de verwijsbrief voor de SRS naar Velsen gestuurd worden. Dat gesprek was op 3 juni. Ik zat dus voor niets te wachten. Het antwoord kwam binnen de minuut vanuit Curacao. De verwijsbrief is opnieuw verstuurd naar Velsen. Ik kreeg een kopie van die brief met als datum 28 mei. was die brief al klaar voordat ik dat 2e gesprek had? Het gaat er daar raar aan toe. Mijn advies: Blijf er bovenop zitten.
Mij was hetzelfde overkomen voor een verwijzing naar Velsen haha.
Ik had Velsen na een week gebeld om te vragen of het was aangekomen, bleek dat ze niks binnen hadden.
Toen meteen mijn psych gemaild (met groot in het onderwerp URGENT), hij reageerde binnen 1 uur.
Daarna kreeg ik de verwijzing zelf van het secretariaat, zelf opgestuurd. Dan weet je iig zeker dat het is verzonden.

Er gaan daar idd wel eens mis qua administratie, maar verder heb ik niet te klagen over Stepwork.
Echt tevreden.

Nu ben ik weer op Velsen aan het wachten.
Nou ja "wachten". Ik heb ze al drie keer gebeld de afgelopen maand. :O Maar nu wacht ik écht tot ik nog een vierde keer mag bellen xD
Mijn ervaring leert dat een beetje assertiviteit wel loont in de hele zorg (trouwens overal in je leven).
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me